Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask respons, hjelpsom hyggelig personale, kan anbefales.
Heisann Aksel! For oss er god og effektiv kundeservice topp prioritert for å gi våre kunder den beste hjelpen, det er godt å høre at dette gjenspeiler seg hos deg :-) Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Ringte vedrørende en forfalt regning. Fikk forståelse for at jeg har betalt for sent. Betalte i dag
Heisann Rolf! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Det er virkelig godt å høre at du er fornøyd og fikk forståelse fra kundeservice, det er slik vi alltid ønsker å ha det :-) Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Så fornøyd med Talkmore. Vil absolutt anbefale det til andre
Hei Mai! Så godt å se at du er fornøyd med oss! Det er kjempehyggelig at du anbefaler oss til andre. Det setter vi stor pris på :-D Ønsker deg en flott dag, hilsen Petter.
God service, alltid gode løsninger og rask hjelp. Har vært fornøyd kunde i snart 10 år.
Heisann Dankri, Tusen takk for tilbakemeldingen, dette var virkelig fint å høre! Vi skal fortsette å jobbe med å tilby topp kundeservice slik at du forblir minst like fornøyd i årene fremover også. Ønsker deg en fortsatt strålende dag, hilsen Amalie.
Jeg har vært kjempefornøyd med Talkmore frem til et par uker siden. Hyggelige mennesker, fin service og god dekning. Men plutselig fikk jeg ikke mobildata lenger. Verken på hovedkortet eller på datakortet. Jeg har fått to nye kort, men med samme resultat. Har de sendt en ladning med dårlige kort til Fredrikstad? Det hjelper ikke om alt annet er supert når man ikke får kontakt med internett!
Hei Bjørn! Det er godt å høre at du har vært fornøyd, men jeg skjønner det er kjedelig når ikke alt fungerer som det skal og dette må vi få ordnet opp i. Kunne du sendt oss en e-post til [email protected] med ditt telefonnummer og en kort beskrivelse, så skal jeg gjøre alt jeg kan for å finne en god løsning. Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Jakob.
Veldig hyggelig kundebehandler som ga meg svar på mitt problem og ordna med med abonnementet mitt 😊😊😊
Heisann Arvid! Det er godt å høre at du fikk god hjelp med abonnementet ditt, jeg håper at alt er i skjønneste orden nå :-) Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding, det setter vi utrolig stor pris på. Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Var i utgangspunktet veldig fornøyd med talkmore, og hadde en meget gunstig avtale. Men med ny apple watch ønsket jeg e-sim. Fikk beskjed om at det kun var hovedselskapene Telenor og Telia som kunne tilby det, men når det ble tilgjengelig for de andre selskapene ville de tilby det. Nå er det over 6 mnd siden Onecall lanserte e-sim for apple watch, men ser ingen oppdateringer hos Talkmore. I tillegg har de sluttet å svare i sosiale medier nå som unnskyldningen de har brukt i to år ikke lenger er gyldig. Jeg har nå byttet selskap.
Hei Caroline! Så godt å se at du var fornøyd med oss! Jeg får dessverre ikke svart på hvordan Onecall har fått til støtte for Apple Watch. Vi er i fullt arbeid med å få til støtte for det, og jeg vil tørre å påstå at vi er minst like utålmodige som våre kunder til å få dette klart. Dessverre er det mye som gjenstår som vi trenger Apple sin hjelp til å fikse. Grunnen til at vi ikke kommer med noe ny informasjon på sosiale medier er rett og slett at vi ikke har noen nye beskjeder å komme med. Men vi kan love deg at med en gang vi vet noe mer. Så vil vi komme med ny beskjed. Ønsker deg en god dag videre, Hilsen Petter.