Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
For dyr, er mye på reise til utlandet med fri tale og data
God service og engasjerte ansatte, fleksibelt selskap
God kundeservice, rævva priser. Endring av abonomang minimum 1 gang i året. Var ganske fornøyd med mitt opprinnelige abonomang men så kuttet de ut det og jeg fikk nytt, så ble det kuttet og fikk nytt men uhorvelige priser og ingen samarbeidsvilje etter samtale med siste kunderådgiver så takker jeg pent for meg etter å ha hatt Telenor i 15 år…
Gode tjenester av høy kvalitet, men dyre. Hvorfor ikke abonnement met lite eller ikke noe data?
Med de prisene de opererer på skulle man tro at det inkluderte en komplementær gullbare i posten. De selger det ved å markedsføre inkludert ubrukelig skrot som ingen egentlig trenger (nettslett, nettvern, w/e) Virker ikke som de har fått med seg utviklingen på kundefronten de siste 20 årene. Eneste selskap jeg har opplevd som krever at man ringer inn til kundeservice for å kansellere et abonnement?? La kundene gjøre dette på nettsiden eller i værste fall i en live support chat... gidder ikke å bli holdt gissel av support-nummeret sin elevator music for noe som lett kunne bli fikset uten. Det eneste positive er at de har bygget ut infrastrukturen noen hakk bedre enn Telia og Ice lengre Nord, men siden det finnes EKSTREMT mye billigere alternativ som også tar i bruk dette nettet, ser jeg ingen grunn til å velge Telenor. Til og med "ung" tilbudene deres faller langt fra å være verdt det i forhold til standardprisene hos konkurrentene. Ble grunnlagt i 1855, og tydeligvis nektet å utvikle seg deretter, overrasket at de ikke tilbyr kundeservice eksklusivt på dansk.
Utsteder fakturaer som er for høye og nekter å korrigere dem. I stedet blir du bedt om å betale inn det for høye beløpet.
Ble lovet et mobilabonnement over telefon på kroner 250 månedlig med 5gb, så bare etter 1 uke etter å ha byttet mobilabonnement fra Telia til Telenor så får jeg en regning på kroner 470 kroner. Dette er ren svindel, og jeg forlanger å se opptak av samtalen og få tilbake kronene mine, hvis ikke kontaketer jeg forbrukerrådet. Vi var også uten dekning i flere dager i set området hvor jeg bor, da Telenor lovte å reparere men ikke klarte på flere dager. Veldig dårlig service.