Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Svært fornøyd med servicen jeg fikk av den hyggelige fyren som satt på andre enden av tråden! Ville anbefalt videre!
Hei Yafet, Åh så gøy å høre at du hadde så fin opplevelse når du tok kontakt med den flotte kundeservicen vår!😊 Vi setter stor pris på så fine tilbakemeldinger, og håper du kommer til å være en fornøyd kunde hos oss i mange år fremover! Ønsker deg en god helg når den tid kommer 😊 Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Helt fantastisk, forandrer fremtiden. Dette er noe som skiller seg ut fra det vanlige. Automatisk god omtale ved å bruke unifon, anbefaler dette til fremtidige forbrukere.
Hei Kawsu, Tusen takk for super tilbakemelding og gode ord! Det er utrolig motiverende for oss som jobber i Unifon når vi får så hyggelige tilbakemeldinger og jeg lover å bringe din kommentar videre til de som har ansvaret for ditt kundeforhold 😊 Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Bra kundeservice og var veldig billige priser! :-)
Hei Houdini, Tusen takk for så hyggelig tilbakemelding! Det er så godt å høre at du er fornøyd med prisene våre, og at du fikk oppleve den flotte kundeservicen vår😊 Når du er fornøyd, er vi fornøyde 😊 Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Ingen klage så langt med abonnementet da det fungerer utmerket og ikke minst bra kundeservice som alltid setter pris på meg og tilbyr ekstra hjelp ved behov. Fornøyd kunde.
Hei Ali, Tusen takk for så hyggelig tilbakemelding! Det er så godt å høre at du er fornøyd med produktet vårt, og at du fikk oppleve den flotte kundeservicen vår. Vi er veldig takknemlig for å ha deg som kunde, og håper du blir med oss videre i mange år fremover 😊 Ønsker deg en flott helg når den tid kommer😊 Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Rask kundeservice! Ringte inn og skulle ha hjelp med esim.
Hei Kathrine, Tusen takk for så hyggelig tilbakemelding! Det er så godt å høre at du fikk oppleve den flotte kundeservicen vår 😊 Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Unifon ga meg utrolig fin hjelp! Jeg fikk svar på alt det jeg trengte hjelp om.
Hei Kjell, Tusen takk for så fine ord! Det er så koselig å høre du fikk så god hjelp når du var i kontakt med kundeservicen vår 😊 Det betyr mye for oss når vi har så fornøyde kunder, og vi håper du fortsetter å være like fornøyd i mange år fremover. Ønsker deg en flott helg når den tid kommer😊 Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Svindel lang vei. Ble oppringt av en pågående selger som tilbød seg å kjøpe meg ut av bindingstid hos forrige operatør, noe som viste seg å ikke stemme. Deretter 3100,- i bruddgebyr pga 24 mnd bindingstid. Frekke folk som jobber i kundeservice. Tar flere dager før de svarer. Og gud forby at du faktisk har tekniske problemer med abonnementet ditt på kveldstid, da er kundeservice stengt, slik at du som bedrift ikke har mulighet til å ringe til dine egne kunder etc. I tillegg er jeg en måned fakturert for 39 gigabyte data, som er faktisk umulig, da jeg kun brukte telefonen 10 dager den måneden (pga oppdrag i utlandet) - altså fysisk tok ut simkortet etter 10 dager. Og de 10 dagene jeg hadde simkortet i telefonen, var jeg stort sett hjemme og tilkoblet wifi. Styr unna! Jeg har spredd ordet til min fagforening, anbefaler at alle gjør det samme. Har også rapportert firmaet til forbrukerrådet (som har en egen seksjon som jobber mot dette firmaet), samt gått sammen med flere andre "ofre" og tipset VG. VG forteller også at det er noen som er i gang med å lage dokumentar om svindelen de holder på med.
Hei Christina, Takk for at du tar deg tid til å skrive en omtale her. Det er selvfølgelig veldig leit å høre om din opplevelse med oss så langt. Det er ikke det inntrykket vi ønsker at folk skal sitte igjen med. Vi har en vakt telefon som er døgnåpen for drifts kritiske hendelser. Dette blir man informert om når man tar kontakt med oss via telefon. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene i saken din, men ønsker gjerne å ta en gjennomgang av utkjøps prosessen med deg. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper å høre fra deg 😊 Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS