Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Unifon selger utgir seg for å være fra Telenor og ber jeg trykke ok på en link. Da jeg noen dager senere oppdager at dette ikke er Telenor ringer jeg og sier at det blir ingen avtale. Har brukt telenor i 25 år og ingen planer om å bytte. Kundeservice sier at det er ok. Dette var i juni og jeg tenkte ikke mere på det. I slutten av september sender de fakturakrav på 3800 kr og påstår at en av våre telefoner har brukt unifon. Det er blankt løgn!
Hei Jorunn, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Jeg ønsker veldig gjerne å komme i kontakt med deg. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper på å høre fra deg. Hilsen Emilie Unifon AS
Fulgte opp avtale om betaling av oppsigelsesgebyr hos konkurrent. Fikk halvert telefonregning etter overgang til Unifon.
Hei Ole, Så bra at vi fikk ordnet opp i saken din! Det at du er fornøyd, gjør oss fornøyd 😊 Ikke nøl med å ta kontakt igjen, dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Hilsen Emilie Unifon AS
Tlf. Selger oppgir han er fra Telenor, bedrift avdeling. Sier at det ikke er binding på abonemang, bra priser, samtalen blir tatt opp for min sikkerhet, så blir samtale brutt å selger ringer opp igjen og vi går igjennom avtale på nytt, men uten spesifikke tall denne gang, og Vipps hadde jeg ett abonemang som var 2 år binding, priser var uten moms, og sikkert første samtale er sletta. Det virker som etter jeg klaga at noen vil fikse opp, men saken pågår, og har fått som kort som jeg er veldig tvil om er lurt å sette inn.
Hei Andreas, Takk for at du opplyser oss om dette. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Jeg ønsker veldig gjerne å komme i kontakt med deg. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper på å høre fra deg. Hilsen Emilie Unifon AS
Blev kontaktet av en selger, der kunne opplyse meg, at jeg kunne få et billiger abonnement hos dem, uten at gå ned på kvaliteten, end jeg hate hos telia. Naiv som jeg var, takkede jeg kja takk. Så fikk Jeg den første regning, den var 20% høyer ind den var hos telia, og 40% dårliger data pakke. Har oppsagt mitt abonnement hos dem, selger selger noet de ikke kan overholde.
Hei Sunun, Jeg ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken med deg. Gjerne kontakt meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS
Unifon har god dekning der jeg bor, og en grei app løsning, oversiktlig. Har hatt bedriftsabonnement men bytter til privat
Hei Eli, Takk for hyggelig tilbakemelding! Det at du er fornøyd, gjør oss fornøyd 😊 Hilsen Emilie Unifon AS
Bare juks og fanteri. Holder ikke avtaler og krever betaling selv om ikke tjeneste er levert.
Hei Eva, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Jeg kjenner ikke til saken din, men ønsker gjerne at du tar kontakt slik at vi kan ta en gjennomgang. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS
Overivrige selgere, og et kundeservice som ikke følger opp. Selger produktet uten mva, og setter opp prisen raskt etter kort tid. Om en blir kunde får en. 3 mnd oppsigelsestid som aldri nevnt. Styr unna .
Hei Arild, Takk for at du opplyser oss om dette. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Jeg ønsker veldig gjerne å komme i kontakt med deg. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper på å høre fra deg. Hilsen Emilie Unifon AS