Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Bare juks og fanteri. Holder ikke avtaler og krever betaling selv om ikke tjeneste er levert.
Hei Eva, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Jeg kjenner ikke til saken din, men ønsker gjerne at du tar kontakt slik at vi kan ta en gjennomgang. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS
Overivrige selgere, og et kundeservice som ikke følger opp. Selger produktet uten mva, og setter opp prisen raskt etter kort tid. Om en blir kunde får en. 3 mnd oppsigelsestid som aldri nevnt. Styr unna .
Hei Arild, Takk for at du opplyser oss om dette. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Jeg ønsker veldig gjerne å komme i kontakt med deg. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper på å høre fra deg. Hilsen Emilie Unifon AS
Selger presenterte seg at han ringte fra Telenor bedrift. Vanskelig å komme ut av avtale. Må betale dobbelt bruddgebyr for å komme ut av avtalen😡 svarer seint på henvendelser.
Hei Tove, Takk for at du opplyser oss om dette. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Jeg ønsker veldig gjerne å komme i kontakt med deg. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper på å høre fra deg. Hilsen Emilie Unifon AS
Fikk umiddelbart inntrykk av at det var et selskap tilhørende Telenor. Poenget for selgeren var å få meg til å scrolle nedover siden han sendte meg og skrive "JA" og dermed var jeg "fanget"! Var ikke muligheter for å rekke å lese noe om kontraktens innhold! Har i ettertid hatt mye korrespondanse med support, de har lang responstid (mange som klager, antar jeg). Kul umulig å få de til å innrømme den hissige salgsmetoden de bruker. Anbefaler på det sterkeste å takke nei til dette selskapet dersom du får tilbud!
Hei Terje, Det er trist å høre at du har hatt en dårlig opplevelse. Jeg ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken med deg. Gjerne kontakt meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS
Gikk inn en avtale og tegnet 3 abonnement. Da kunne jeg flytte data mellom disse 3 ble jeg fortalt. LØGN. Ingen bindingstid. Atter en LØGN 3 mnd oppsigelsestid. Aldri mer UNIFON !!!!!!!!!!!!
Hei Idar, Jeg ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken med deg. Gjerne kontakt meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS
Det som var mest kritikkverdig var når tilmålt datamengde per måned var brukt opp, f.eks. tre dager før ny periode, falt hastigheten til 40 Kbs, noe som ikke kan brukes til noe som helst. For å opprettholde hastigheten resterende tid før ny periode, var kostnaden for dette uforholdsmessig høyt. Kan kanskje kalle det en 'RIP OFF'! Dette har vi erfaring med at andre abonnement former ikke benytter seg av i samme grad. Vil derfor sterkt anbefale at Unifon ser nærmere på denne praksisen, som blott er til irritasjon. Innsalget av et Unifon abonnement kan med fordel være mer presist iom at vi oppfattet at dette ville falle rimeligere, noe som ikke ble tilfelle, tvert imot. Vil også gi en positiv tilbakemelding på Unifon,s kundeservice. Etter en litt trang start, ble det meget bra, slik at total inntrykket ble bra!
Hei Pål, Takk for tilbakemeldingen. Så bra at vi fikk ordnet opp i saken din! Ikke nøl med å ta kontakt igjen, dersom det skulle oppstå noe i fremtiden. Hilsen Emilie Unifon AS
Samtalen starer med "vi er en tjenesteleverandør av Telenor" Mitt spørsmål blir da: "er dere en del av selskapet Telenor" Svar: "ja vi er en tjenesteleverandør av Telenor" Meg: Hvorfor ringer du ? Unifon: "vi kan tilby lavere priser enn Telenor" Meg: Du ringer meg som næringsdrivende, jeg har reservert med mot telefonsalg i Foretaksregisteret. Jeg er fornøyd med den avtalen jeg har. Alle avtaler hos Unifon forutsetter en 24 måneder bindingstid, noe som ikke ble. Ha en fin dag. Konklusjon: useriøst å forsøke å gi inntrykk av at man ringer fra Telenor og kan tilby en bedre avtale. Styr unna useriøse aktører som dette med 24 mnd bindingstid, hva får man igjen for det ???
Hei Per, Det er trist å høre at du har hatt en dårlig opplevelse. Jeg ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken med deg. Gjerne kontakt meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS