Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Tlf. Selger oppgir han er fra Telenor, bedrift avdeling. Sier at det ikke er binding på abonemang, bra priser, samtalen blir tatt opp for min sikkerhet, så blir samtale brutt å selger ringer opp igjen og vi går igjennom avtale på nytt, men uten spesifikke tall denne gang, og Vipps hadde jeg ett abonemang som var 2 år binding, priser var uten moms, og sikkert første samtale er sletta. Det virker som etter jeg klaga at noen vil fikse opp, men saken pågår, og har fått som kort som jeg er veldig tvil om er lurt å sette inn.
Hei Andreas, Takk for at du opplyser oss om dette. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Jeg ønsker veldig gjerne å komme i kontakt med deg. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper på å høre fra deg. Hilsen Emilie Unifon AS
Blev kontaktet av en selger, der kunne opplyse meg, at jeg kunne få et billiger abonnement hos dem, uten at gå ned på kvaliteten, end jeg hate hos telia. Naiv som jeg var, takkede jeg kja takk. Så fikk Jeg den første regning, den var 20% høyer ind den var hos telia, og 40% dårliger data pakke. Har oppsagt mitt abonnement hos dem, selger selger noet de ikke kan overholde.
Hei Sunun, Jeg ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken med deg. Gjerne kontakt meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS
Unifon har god dekning der jeg bor, og en grei app løsning, oversiktlig. Har hatt bedriftsabonnement men bytter til privat
Hei Eli, Takk for hyggelig tilbakemelding! Det at du er fornøyd, gjør oss fornøyd 😊 Hilsen Emilie Unifon AS
Bare juks og fanteri. Holder ikke avtaler og krever betaling selv om ikke tjeneste er levert.
Hei Eva, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Jeg kjenner ikke til saken din, men ønsker gjerne at du tar kontakt slik at vi kan ta en gjennomgang. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS
Overivrige selgere, og et kundeservice som ikke følger opp. Selger produktet uten mva, og setter opp prisen raskt etter kort tid. Om en blir kunde får en. 3 mnd oppsigelsestid som aldri nevnt. Styr unna .
Hei Arild, Takk for at du opplyser oss om dette. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Jeg ønsker veldig gjerne å komme i kontakt med deg. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper på å høre fra deg. Hilsen Emilie Unifon AS
Selger presenterte seg at han ringte fra Telenor bedrift. Vanskelig å komme ut av avtale. Må betale dobbelt bruddgebyr for å komme ut av avtalen😡 svarer seint på henvendelser.
Hei Tove, Takk for at du opplyser oss om dette. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Jeg ønsker veldig gjerne å komme i kontakt med deg. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper på å høre fra deg. Hilsen Emilie Unifon AS
Fikk umiddelbart inntrykk av at det var et selskap tilhørende Telenor. Poenget for selgeren var å få meg til å scrolle nedover siden han sendte meg og skrive "JA" og dermed var jeg "fanget"! Var ikke muligheter for å rekke å lese noe om kontraktens innhold! Har i ettertid hatt mye korrespondanse med support, de har lang responstid (mange som klager, antar jeg). Kul umulig å få de til å innrømme den hissige salgsmetoden de bruker. Anbefaler på det sterkeste å takke nei til dette selskapet dersom du får tilbud!
Hei Terje, Det er trist å høre at du har hatt en dårlig opplevelse. Jeg ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken med deg. Gjerne kontakt meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS