Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert oktober 2024
Unifon
3.4
1 172 verifiserte omtaler

Unifon omtaler og erfaringer

Positiv trend

Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.4
Middels
1 172 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#7
Dårlig
Unifon er rangert
#7 av 10 bedriftsoperatører
54%
Middels
54% anbefaler Unifon
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 1 172 omtaler om Unifon

FILTRER OMTALER
565
80
22
34
471
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Unifon
Unifon har 1 172 verifiserte omtaler på Bytt.no

Forsøkt svindlet

Omtale av  Odd I

Selger utga seg for å være fra Telenor, fikk helt andre vilkår i kontrakten en det som ble lovet. Ble forsøkt truet til å akseptere en mellomting av det som ble lovet og det som stod i kontrakten. Har aldri vært borti et så useriøst selskap. Anbefaler ingen andre å inngå noe kundeforhold med Unifon.

Svar fra Unifon
16.08.2024 10:57

Hei Odd, Takk for tilbakemeldingen din. Jeg kjenner dessverre ikke til alle detaljene i saken din, men jeg ønsker gjerne å ta en ny gjennomgang av den. Dersom det er ønskelig, ta gjerne kontakt med meg direkte på [email protected]. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper på å høre fra deg. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Dårlige vilkår og rotete kundebehandling

Omtale av  Marius

Vi hadde bedriftsavtale med Nortel som ble kjøpt opp av Unifon, der enkelte ansatte hadde mulighet å stifte abonnement privat. Unifon presterte da og sende e-faktura for en annen ansatt i selskapet til meg i ett halvt år uten å fikse problemet. Månedlige telefoner og lovnader om at det aldri skulle skje igjen. Enden på visa var at vedkommende måtte si opp abonnement, ble lovet at det ikke skulle være noe brudd gebyr, da det var vilkårene fra Nortel. De presterte allikevel og sende MEG faktura for brudd gebyr på ett abonnement jeg ikke eier.

Svar fra Unifon
16.08.2024 11:01

Hei Marius, Takk for tilbakemeldingen. Jeg kjenner ikke til saken din, men dersom det fremdeles er uklarheter ønsker jeg gjerne at du tar kontakt slik at vi kan ta en gjennomgang sammen. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Svindel på høyt nivå

Omtale av  Anna

Jeg er en av mange mennesker som har blitt lurt av Unifon. Jeg fant gruppen på FB - Vi som er svindlet av Unifon ca 30 minutter etter endt samtale. Da ringte jeg umiddelbart og sendte jeg de Mail med en gang om at jeg ville trekke meg fra avtalen. Men fikk beskjed om at det ikke var angrerett. Jeg svarte at jeg ble lovet null bindingstid, men jeg fikk faktura på 3.000. + mva. Nå jeg er på kampen med firma siden desember. Svindel på høyt nivå.

Svar fra Unifon
16.08.2024 10:43

Hei Anna, Takk for tilbakemeldingen din. Jeg kjenner dessverre ikke til alle detaljene i saken din, men jeg ønsker gjerne å ta en ny gjennomgang av den. Gjerne ta kontakt med meg direkte på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Du kan eventuelt kontakte oss vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper på å høre fra deg. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Dårlig erfaring med Unifon

Omtale av  Jarle

Har aldri opplevd noe selskap, uansett tjeneste, som er verre enn Unifon. Kunne ikke levere det selgerne solgte inn, fakturerte feil og skulle ha en formue i bruddgebyr til tross for at de innrømmet feil. De stakkars folkene på kundeservice forstår og er enig, men deres ledere gjør alt for å hale ut tiden og vil ha sine falske gebyrer. Gebyrer for å avbryte en avtale de ikke kunne levere… Det er helt uforståelig at de får lov til å operere slik.

Svar fra Unifon
16.08.2024 10:37

Hei Jarle, Takk for din tilbakemelding. Nå kjenner jeg dessverre ikke til alle detaljene når det kommer til saken din. Jeg ønsker veldig gjerne å komme i kontakt med deg. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper på å høre fra deg. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Savner eSIM til Apple Watch

Omtale av  Simon

Jeg skulle gjerne hatt eSIM til Apple Watch. Det har vært snakket lenge om at det «jobbes med en løsning for eSIM for Apple Watch», men (med forbehold om egen uvitenhet) virker det ikke som om dere kommet noen vei de siste to årene.

Svar fra Unifon
20.08.2024 10:54

Hei Simon, Takk for tilbakemeldingen din. Gledelig nyhet! Vi har lansert eSIM til Apple Watch. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på 05015 eller [email protected], så kan du få god veiledning på hvordan det kan aktiveres :) Håper på å høre fra deg! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Meget fornøyd

Omtale av  Try R. A

fleksibel bedriftsløsning som gjør det enkelt for oss og administrere de abnsatte og prioritere telefoner osv.

Svar fra Unifon
16.08.2024 10:33

Hei Try, For en hyggelig tilbakemelding! Tusen takk for fine ord😊 Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Unngå

Omtale av  Magne

Bevisst tilbakeholdt info og løgn fra selger, mht. bla. bindingstid, ekstra kostnader, priser eks. moms. osv.

Svar fra Unifon
16.08.2024 10:31

Hei Magne, Takk for din tilbakemelding. Nå kjenner jeg dessverre ikke til alle detaljene når det kommer til saken din. Jeg ønsker veldig gjerne å komme i kontakt med deg. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper på å høre fra deg. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Unifon har 1 172 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Unifon mener
Har tilegnet profilen
Unifon deltar på Bytt.no

Unifon har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Unifon besvarer omtaler

Unifon har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
Unifon ønsker tilbakemeldinger

Unifon benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR