Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Elendig kundeoppfølging og håpløse gebyrer. Min far fikk beskjed om at han måtte bytte ut gammel fasttelefon. De installerte en "fast"telefon (som i realiteten viste seg å være en "datamaskin" som han knapt klarer å bruke) med feil og det tok 4 uker før de fikk sendt et nytt (etter tre purringer til de pr telefon). Da de sendte ny mobil ble han fakturert med fraktkostnader kr 120 + oppstartsgebyr på kr 239, etablering m/bordapparat+Fakturagebyr på kr 79 (som på neste faktura økte til kr 99,-) pr faktura og rådyre tellerskritt. Skulle ikke vært lov å holde på sånn. Banditter
Hei Espen, Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre du sitter igjen med dette inntrykket. Jeg vil gjerne gjennomgå saken med deg. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, så gjerne send meg nummer og navn det gjelder på epost [email protected]. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Unifon har ringt min 84 år gamle far å forklart at han må bytte ut fastelefonen sin pga at han ikke lengre kan bruke fastelefon. Videre fikk han forklart at de skulle sende han telefon som han kan bruke. Han ønsket å fortsette med sin gamle fasttelefon, da han har sikkerhetsalarm tilkoblet fasttelefonen. Han har uansett nå fått tilsendt ny telefon i posten med skriv om at han har bundet for 12 mnd abonnement hos Unifon. Svindel å lure gamle mennesker på denne måten!!! Ser at han ikke er den eneste som har blitt lurt heller.. Useriøst selskap!!!
Hei Anne, Kobbernettet kobles ned, dette innebærer at de som har fasttelefon over kobbernett ikke kan bruke tjenesten. Når kobbernettet fjernes, tilbyr vi en alternativ løsning. EVO fasttelefoni er for kunder som ønsker å beholde sitt fastnummer. Dersom din far ikke ønsker å benytte seg av EVO fasttelefon vil jeg gjerne se om vi kan kansellere avtalen uten binding. Ta kontakt med meg på [email protected] med navn og nummer, så undersøker jeg saken for deg. Hilen Christine Tharaldsen Unifon
Topp kundeservice og god dekning! Veldig hjelpsom!
Hei Karianne, Takk for hyggelig tilbakemelding, det skal jeg ta med videre til vårt kundesenter. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
De tilbyr mobiltelefon som skal erstatte fast-telefonnnummer. Hørtes fint ut. Problemet er at telefonen de leverer, er av mildt sagt elendig kvalitet. Ekko, støy og uklar lyd. I praksis ubrukelig. Når du da klager, sier de bare at dette er deres eneste modell de kan levere. Fremstår åpenbart som et kinesisk billigprodukt; et lite søk viser da også at modellen koster maks et par hundrelapper. Og så er det ikke akkurat det de fakturerer … Skal nå ta saken videre til Forbrukerrådet. I mellomtiden: styr unna denne leverandøren
Hei Øystein, Det er leit å høre at EVO fasttelefoni ikke har levert etter dine forventninger. Dersom du opplever problemer med apparatet vil vi gjerne sende nytt kostnadsfritt. Ta gjerne kontakt med meg på [email protected], oppgi navn og nummer så kan vi gjennomgå saken din. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Det legges på 400kr for forsinkelsesgebyr uten at man har fått noe betalingsvarsel. Lurer ærlig talt på om de holder på å gå konkurs så de må scamme kunder for å holde hodet over vannet. Veldig uproffe
Hei Line, Forsinkelsesgebyr varsles på faktura: "Ved manglende betaling innen forfall påløper renter etter gjeldende rentesats og forsinkelsesgebyr etter forsinkelsesrenteloven §3a" Jeg kjenner ikke til alle detaljer i saken din, men du må mer enn gjerne kontakte meg direkte på [email protected] for en gjennomgang. Fint om du får med navn og nummer det gjelder. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Jeg inngikk en avtale med Unifon i desember (Porterte fra Telenor). Jeg skal nå tilbake til Telenor, og oppdager at jeg må betale et gebyr på 3600,- pga bindingstid på 2 år. Har jeg vært fornøyd med de? - Nei. De har en elendig kundeservice, med responstid på 6 dager (Det var siste forespørselen min). Styr unna dette selskapet
Hei Stig, Alle mobilabonnement har som standard oppsigelsestid, samt at overføring til ny operatør innenfor bindingstiden utløser bruddgebyr kr 3000,- per mobilabonnement. Oppsigelse må i henhold til avtalen være gjort skriftlig til [email protected] eller per post. Nå har jeg ikke alle opplysninger i saken din. Jeg ser du også nevner lang behandlingstid, dette er selvsagt noe vi tar til oss. Du må gjerne sende en e-post på [email protected] hvor du oppgir navn og nummer det gjelder. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Vi har fått inkassovarsel på telefon vi aldri har mottat. Til tross for kontakt både på telefon og mail etter vanlig faktura fikk vi inkassovarsel. Nå har jeg sendt 3 mailer på to forskjellige adresser men ingen respons, Første mailen ble sendt 3.8. :( Superfrustrerende :(
Hei Anne, Dette ønsker jeg vi ser nærmere på! Saken skal selvsagt bli tatt tak i. Send meg gjerne en e-post på [email protected] hvor du oppgir navn og nummer det gjelder. Hører ifra deg.