Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Super god kundeservice og kjempebra kundebehandler som hjalp meg godt
Hei Marius, Takk for en så fin omtale! Veldig godt å høre at du er fornøyd med flotte kundeservicen vår 😊 Vi håper du fortsetter å være like fornøyd kunde i mange år fremover! Og ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle være noe mer vi kan hjelpe deg med 😊 Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Bra kundeservice og bare priser,så kan anbefale dette
Hei Fredrik, Takk for en hyggelig omtale! Veldig godt å høre hvor fornøyd du er😊 Vi håper du fortsetter å være like fornøyd i mange år fremover! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Alt funker som avtalt. Har et problem med ruter på hytta. Vet ikke om dette er datakort eller up link på varmepumpe. Men kundebehandler har tatt dette alvorlig. Vert ryddig og høffelig. Dette skal bli i orden sa han.
Hei Bjørn, Takk for omtalen din! Så bra at du fikk god hjelp når du kontaktet kundesenteret vårt :) Vi håper du fortsetter å være like fornøyd i mange år fremover, og ikke nøl med å ta kontakt dersom det er noe mer vi kan hjelpe deg med! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Litt rusk i starten. Men de bedrer seg til stadighet.
Hei Lars Kristian, Takk for fin tilbakemelding! Vi er takknemlig for å ha deg som kunde, og lover å alltid gjøre vårt beste for at du skal være fornøyd :) Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Dette er et totalt unødvendig firma som påstår å selge tjenester. Men de samme tjenester får man direkte hos Telenor! Deres telefonselgere er plagsomme, masete og håpløst uproffe. Hevder at de forhandler avtaler FOR Telenor; men deretter at dette ikke er en underleverandør av Telenor. Hvordan forklarer dere denne diskrepansen? Og i tillegg: dere har sendt dem på ett eller annet idiotisk salgskurs der de har lært å hele tiden repetere fornavnet til den de ringer. Det er et meget irriterende grep, som legger opp til intimitet uten at der er grunnlag for det. Klamt. Tips dem også om å ikke drive å krangle med potensielle kunder. Det er lite salgsfremmende.
Hei Sigrid, Det er veldig leit å høre om opplevelsen din med en av våre eksterne selgere, det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker det skal være. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Human touch: Lett tilgjengelig, hyggelig, kunnskapsrik og svært handlekraftig dame hos Unifons service center. Sånn skal det være. Glimrende!
Hei Hågen, Tusen takk for hyggelig omtale! Veldig godt å høre at du hadde en så positiv opplevelse med en av våre flotte kunderådgivere😊 Vi håper du fortsetter som en fornøyd kunde i mange år fremover. Og ikke nøl med å ta kontakt med oss igjen dersom det er noe mer vi kan hjelpe deg med😊 Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Feilfakturering, som, ikkje vert retta opp i. Får ikkje svar av leverandør på våre henvendingar, verken på telefon eller e-post. Har sendt uttallige e-postar, som ikkje er besvart. Har forsøkt å ha ein dialog for å finne løysing, det er ikkje leverandør interessert i. Pågåande sak i eitt og eit halvt år, utan å komme til løysing. Løysinga vår var å byte operatør. Kjem ikkje tilbake!
Hei Anette, Takk for at du tar deg tid til å skrive omtale her. Det er veldig beklagelig å høre om dette. Nå vet jeg dessverre ikke alle detaljene i saken din, men du kan ta kontakt med meg personlig på [email protected] så skal jeg ta en ny titt på det. Evnt. kan du kontakte oss på 05015 eller [email protected]. Håper å høre fra deg! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS