Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Sa opp abbonnemanget på tlf i høst. De fortsetter å sende fakturaer. Mitt tidligere tlf nr er annulert. Nå er regningen større enn noensinne
Hei Nils, Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene i saken, men dersom abonnementet skriftlig er sagt opp er det standard oppsigelsestid som gjelder. Oppsigelsestiden er for inneværende og tre påfølgende måneder. Vilkårene for oppsigelse er alltid tilgjengelig på unifon.no. Dersom du ønsker jeg skal ta en gjennomgang av saken må du gjerne sende en epost direkte på [email protected]. Med ønske om en fin dag. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
hei! jeg har pga jobbsituasjon behov for å bruke en dual sim løsning med mitt private abonnement. jeg leste på et spm fra ett år siden at esim skulle lanseres i september og jeg kan ikke finne opplysninger om noe slikt. kan jeg få en ryddig oppklaring med håndfaste tidsfrister?
Hei Kris, Ja, vi har eSIM tilgjengelig for våre kunder. Ta gjerne kontakt med oss direkte på epost: [email protected] eller ring vårt kundesenter på nummer 05015. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Hadde phonect først og så gikk abbonementet over til unifon - Ikke benytt dette dersom du bruker mobilen privat! De tar betalt for MMS, og det er 3 mnd oppsigelsestid som de ikke informerer muntlig om ved avtaleinngåelse.
Overivrig telefonselger, har lurt min eldre nabo til å motta en telefon som var ubrukelig og sammen med et abonnement, hun aldri har kunnet benytte. Ved oppsigelse aksepterer de ikke oppsigelsen og fortsetter å sende krav på et ikke brukbart abonnement. Mailer er sendt og selv når de får kopi av mailer, med Unifons svar sier de at de ikke har fått oppsigelse. Nye fakturaer strømmer på inkludert inkassovarsler. Det Unifon kan gjøre er å sende kreditnota, Unifon kan få oversikt over mailer mottatt og sendt. Unifon kan begynne å respektere kunder de har lurt, selv om de er gamle.
Kundeservicen er veldig bra og med svært god dekning. Absolutt å anbefale.
Hei Håkon, Takk for hyggelig tilbakemelding. Hos oss får du alltid 100% Telenor dekning. Ønsker deg en riktig fin dag. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Har vert en fornøyd kunde i mange år. Men ønsket å bytte leverandør. Jeg har 4 abonnemang a kr 225 De tar betalt for 3mnd etter du har sagt opp. Dete er helt på T......... Da jeg må betale for 3mnd uten at jeg får brukt dett. Jeg Kommer ikke til å anbefale dette selskapet til andre. Mvh Ivar Ø.
Hei Ivar, Det var dumt å høre at din opplevelse ga deg ett negativt inntrykk. Når det kommer til oppsigelsestid står gjeldende regler i våre vilkår. 19.1. Kundens oppsigelse eller heving Dersom annet ikke fremgår av særskilte vilkår mellom partene, kan Kunden si opp avtaleforholdet med tre måneders skriftlig varsel til Unifon. Oppsigelsesfristen regnes fra første dag i den påfølgende måneden etter oppsigelsen. Du finner alltid gjeldene vilkår tilgjengelig på Unifon.no Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Vil bare skryte av kundeservicen, alltid åpent og tilgjengelig samtidig som de er hyggelige!
Hei Emil, Takk for hyggelig tilbakemelding. Det er flott å høre at du er fornøyd med vår kundeservice. Vi skal jobbe for å bevare dette inntrykket i fremtiden. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon