Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Telenor-dekning gir trygghet i hverdagen. God sentralbordløsning og gode abonementsløsninger. Meget rask respons fra kundeservice.
Hei Kyrre, Dette var en hyggelig tilbakemelding. Tusen takk! Godt å høre at du er fornøyd med kundeservicen og produktene våre 😊 Vårt Bedriftsnett er markedsledende og en komplett løsning for alle bedrifter. Vi er stolt av å kunne levere dette sammen med 100% Telenor-dekning. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Gode på alle områder fra dekning til kundeservice.
Hei Martine, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Så godt å høre at du er fornøyd med kundeservicen og produktet vårt 😊 Vi håper du fortsetter å være en like fornøyd kunde i mange år fremover! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Selger utga seg for å være fra Telenor, fikk helt andre vilkår i kontrakten en det som ble lovet. Ble forsøkt truet til å akseptere en mellomting av det som ble lovet og det som stod i kontrakten. Har aldri vært borti et så useriøst selskap. Anbefaler ingen andre å inngå noe kundeforhold med Unifon.
Hei Odd, Takk for tilbakemeldingen din. Jeg kjenner dessverre ikke til alle detaljene i saken din, men jeg ønsker gjerne å ta en ny gjennomgang av den. Dersom det er ønskelig, ta gjerne kontakt med meg direkte på [email protected]. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper på å høre fra deg. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Vi hadde bedriftsavtale med Nortel som ble kjøpt opp av Unifon, der enkelte ansatte hadde mulighet å stifte abonnement privat. Unifon presterte da og sende e-faktura for en annen ansatt i selskapet til meg i ett halvt år uten å fikse problemet. Månedlige telefoner og lovnader om at det aldri skulle skje igjen. Enden på visa var at vedkommende måtte si opp abonnement, ble lovet at det ikke skulle være noe brudd gebyr, da det var vilkårene fra Nortel. De presterte allikevel og sende MEG faktura for brudd gebyr på ett abonnement jeg ikke eier.
Hei Marius, Takk for tilbakemeldingen. Jeg kjenner ikke til saken din, men dersom det fremdeles er uklarheter ønsker jeg gjerne at du tar kontakt slik at vi kan ta en gjennomgang sammen. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Jeg er en av mange mennesker som har blitt lurt av Unifon. Jeg fant gruppen på FB - Vi som er svindlet av Unifon ca 30 minutter etter endt samtale. Da ringte jeg umiddelbart og sendte jeg de Mail med en gang om at jeg ville trekke meg fra avtalen. Men fikk beskjed om at det ikke var angrerett. Jeg svarte at jeg ble lovet null bindingstid, men jeg fikk faktura på 3.000. + mva. Nå jeg er på kampen med firma siden desember. Svindel på høyt nivå.
Hei Anna, Takk for tilbakemeldingen din. Jeg kjenner dessverre ikke til alle detaljene i saken din, men jeg ønsker gjerne å ta en ny gjennomgang av den. Gjerne ta kontakt med meg direkte på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Du kan eventuelt kontakte oss vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper på å høre fra deg. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Har aldri opplevd noe selskap, uansett tjeneste, som er verre enn Unifon. Kunne ikke levere det selgerne solgte inn, fakturerte feil og skulle ha en formue i bruddgebyr til tross for at de innrømmet feil. De stakkars folkene på kundeservice forstår og er enig, men deres ledere gjør alt for å hale ut tiden og vil ha sine falske gebyrer. Gebyrer for å avbryte en avtale de ikke kunne levere… Det er helt uforståelig at de får lov til å operere slik.
Hei Jarle, Takk for din tilbakemelding. Nå kjenner jeg dessverre ikke til alle detaljene når det kommer til saken din. Jeg ønsker veldig gjerne å komme i kontakt med deg. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper på å høre fra deg. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Jeg skulle gjerne hatt eSIM til Apple Watch. Det har vært snakket lenge om at det «jobbes med en løsning for eSIM for Apple Watch», men (med forbehold om egen uvitenhet) virker det ikke som om dere kommet noen vei de siste to årene.
Hei Simon, Takk for tilbakemeldingen din. Gledelig nyhet! Vi har lansert eSIM til Apple Watch. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på 05015 eller [email protected], så kan du få god veiledning på hvordan det kan aktiveres :) Håper på å høre fra deg! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS