Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
I går ble jeg oppringt fra en Unifon-selger. Jeg presiserte 2 ganger at jeg ville ha tilbudet skriftlig for å vurdere det. Underveis i samtalen fikk jeg beskjed om at jeg skulle få skriftlig info om jeg svarte JA på «melding». Mitt «Ja» var til skriftlig info, IKKE EN BESTILLING. Siden dette skjedde mens jeg snakket med selgeren, var jeg dum nok til å svare Ja uten å lese teksten. Jeg avsluttet samtalen med å si at det foreløpig ikke var noen bestilling. Jeg har ikke mottatt forventet e-post i dag. Med den fremgangsmåten er jeg ikke interessert i kontakt med Unifon - til tross for tilbud om kr 2000 som kunne brukes til ny mobil eller «høreapparat», som selger sa.
Hei Trine, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. For en liten tid tilbake ble vi gjort oppmerksom på at noen av våre innleide selgere ikke har opptrådt ryddig. Dette har vi nå gjennomført en rekke tiltak for å rydde opp i. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Kunder som er forledet eller lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Et av tiltakene vi nå har innført, er en såkalt «onboarding-samtale» med alle nye kunder vi får inn. Dette håper vi vil avdekke evt. misforståelser og er noe ganske nytt og unikt innen vår bransje. Det betyr at vi nå gjennomfører en oppfølgingssamtale med alle nye kunder. Både for ønske dem velkommen – men også for å verifisere at de er blitt kunder på vilkår de er innforstått med og som de forstår. Dersom noen opplever å ha misforstått, vil de gjennom denne samtalen få anledning til å terminere umiddelbart. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Emilie, Unifon AS
Feil opplysningar når det kom til oppsigelsestid, og det gjekk ikkje å reversere avtalen når det blei påpeika av underteikna. Lite profesjonelt. Ellers er det Telenor-dekning og lite kluss.
Hei Aleksander, Takk for tilbakemeldingen din. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Det er trist å høre at du har hatt en dårlig opplevelse. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Hilsen Emilie Unifon AS
Fakturagebyr: Kr 99,- eks mva for faktura på epost. Kr 69,- eks mva for EHF Kr 39,- for autogiro. Elektronisk fakturering bør ikke koste noe for kunden. Husk å følge opp slik at abonnementet blir satt opp som avtalt. Bestilte 12GB, men fikk 2GB. Hyggelig kundebehandler hos kundesenteret er bra. Hun rettet opp feil i bestillingen umiddelbart, men kunne selvsagt ikke gjøre noe med fakturagebyret.
Hei Lorentz, Takk for hyggelig tilbakemelding om vårt kundesenter. Jeg ser at du ikke er tilfreds med å ha fått fakturagebyr på din faktura hos oss. Fakturagebyr er helt alminnelig i bedriftsmarkedet. Dette er for å dekke kostnadene til produksjon og distribusjon av faktura og gebyret fremgår av våre kundeavtaler og standardvilkår. Vilkårene våre ligger tilgjengelig her, under «øvrige priser»: www.unifon.no/generelle-priser/ Dersom du mener vi har gjort en feil med din faktura, eller har andre spørsmål knyttet til ditt abonnement, kan du gjerne kontakte meg personlig på [email protected]. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS
Dere er ikke i nærheten av Telenor derfor bytter jeg tilbake. Bare så enkelt som å få en bekreftelse fra min side om nytt abbonement. Der måtte dere sende en Mail som var umulig å svare på i stedet kunne dere sendt en sms med beskrivelse av endring der jeg skriver ok
Hei Rolf, Det er trist å høre at du har hatt en dårlig opplevelse. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Hilsen Emilie Unifon AS
Meget god service og alt var sikkert og trygt ved overgang til Unifon. Kunne ikke startet bedre. Takk!
Hei Arvid, Tusen takk for super tilbakemelding og gode ord! Det er utrolig motiverende for oss som jobber i Unifon når vi får så hyggelige tilbakemeldinger og jeg lover å bringe din kommentar videre til de som har ansvaret for ditt kundeforhold. Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover!
Unifon er veldig bra. Har aldri hatt problemer av noe slag. God telefondekning. Anbefales på det sterkeste.
Hei Audun, Tusen takk for super tilbakemelding og gode ord! Det er utrolig motiverende for oss som jobber i Unifon når vi får så hyggelige tilbakemeldinger. Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Hilsen Emilie Unifon AS
Raskt svar på telefonen og god hjelp fra dyktig supporter.
Tusen takk for kjempefin kommentar! Vi setter stor pris på alle tilbakemeldinger og er veldig glade for at du er fornøyd med oss i Unifon. Hilsen Emilie Unifon AS