Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg fikk en tlf fra en selger i Unifon AS. Forsøker å fortelle at jeg sitter opptatt og at tidspunktet passet dårlig. Selger gir seg ikke og sender meg en lenke som hun vil ha meg logget inn på. Jeg svarer at jeg kan se på det når jeg får tid, men det nyttet heller ikke så jeg forsøkte å logge meg for å få slutt på samtalen. Jeg lykkes ikke siden jeg oppholder meg i ett område med dårlig dekning. Nå har jeg begynt å bli irritert. Hun sender lenken på nytt med samme resultat. Det var så viktig for henne å gå igjennom informasjonen jeg ville få ved innlogging og det var spesielt en ting. Jeg måtte huske å klikke for å bekrefte. Jeg forklarte at både syn, leseferdigheter og en rimelig god iq så jeg ville klare å forstå avtale innholdet. Jeg forstår jo hvorfor de er så aggressive, det er å få deg inn som kunde ved å manipulere deg inn i en avtale. Kommer aldri til å benytte dette selskapet. Sikkert en av disse "innleide" selgerne. Øk kompetansen på HR så slipper dere disse "innleide selgerne" som stadig gjør "feil".
Hei Andre, Det er trist å høre at du har hatt en dårlig opplevelse. For en liten tid tilbake ble vi gjort oppmerksom på at noen av våre innleide selgere ikke har opptrådt ryddig. Dette har vi nå gjennomført en rekke tiltak for å rydde opp i. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Hittil i år har vi fått over 10.000 nye kunder til Unifon. Derfor er det trist og beklagelig at noen har opplevd at enkelte dårlige salgsrepresentanter har opptrådt klanderverdig på vegne av oss. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Emilie, Unifon AS
Unifon selger utgir seg for å være fra Telenor og ber jeg trykke ok på en link. Da jeg noen dager senere oppdager at dette ikke er Telenor ringer jeg og sier at det blir ingen avtale. Har brukt telenor i 25 år og ingen planer om å bytte. Kundeservice sier at det er ok. Dette var i juni og jeg tenkte ikke mere på det. I slutten av september sender de fakturakrav på 3800 kr og påstår at en av våre telefoner har brukt unifon. Det er blankt løgn!
Hei Jorunn, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Jeg ønsker veldig gjerne å komme i kontakt med deg. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper på å høre fra deg. Hilsen Emilie Unifon AS
Fulgte opp avtale om betaling av oppsigelsesgebyr hos konkurrent. Fikk halvert telefonregning etter overgang til Unifon.
Hei Ole, Så bra at vi fikk ordnet opp i saken din! Det at du er fornøyd, gjør oss fornøyd 😊 Ikke nøl med å ta kontakt igjen, dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Hilsen Emilie Unifon AS
Tlf. Selger oppgir han er fra Telenor, bedrift avdeling. Sier at det ikke er binding på abonemang, bra priser, samtalen blir tatt opp for min sikkerhet, så blir samtale brutt å selger ringer opp igjen og vi går igjennom avtale på nytt, men uten spesifikke tall denne gang, og Vipps hadde jeg ett abonemang som var 2 år binding, priser var uten moms, og sikkert første samtale er sletta. Det virker som etter jeg klaga at noen vil fikse opp, men saken pågår, og har fått som kort som jeg er veldig tvil om er lurt å sette inn.
Hei Andreas, Takk for at du opplyser oss om dette. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Jeg ønsker veldig gjerne å komme i kontakt med deg. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper på å høre fra deg. Hilsen Emilie Unifon AS
Blev kontaktet av en selger, der kunne opplyse meg, at jeg kunne få et billiger abonnement hos dem, uten at gå ned på kvaliteten, end jeg hate hos telia. Naiv som jeg var, takkede jeg kja takk. Så fikk Jeg den første regning, den var 20% høyer ind den var hos telia, og 40% dårliger data pakke. Har oppsagt mitt abonnement hos dem, selger selger noet de ikke kan overholde.
Hei Sunun, Jeg ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken med deg. Gjerne kontakt meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS
Unifon har god dekning der jeg bor, og en grei app løsning, oversiktlig. Har hatt bedriftsabonnement men bytter til privat
Hei Eli, Takk for hyggelig tilbakemelding! Det at du er fornøyd, gjør oss fornøyd 😊 Hilsen Emilie Unifon AS
Bare juks og fanteri. Holder ikke avtaler og krever betaling selv om ikke tjeneste er levert.
Hei Eva, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Jeg kjenner ikke til saken din, men ønsker gjerne at du tar kontakt slik at vi kan ta en gjennomgang. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS