Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Unifon
3.8
1 311 verifiserte omtaler

Unifon omtaler og erfaringer

Positiv trend

Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.8
Bra
1 311 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#5
Middels
Unifon er rangert
#5 av 10 bedriftsoperatører
59%
Middels
59% anbefaler Unifon
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 1 311 omtaler om Unifon

FILTRER OMTALER
690
90
23
34
474
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Unifon
Unifon har 1 311 verifiserte omtaler på Bytt.no

Jeg tenker at jeg kommer til å bli fornøyd.

Omtale av  Ståle

Meget god veiledning og oppfølging. Det eneste minus var at jeg ble fortalt at overgangen til Unifon skulle skje via qr kode uten simkort. Men da dagen og timen kom, viste det seg at telefonen min ikke støttet et slikt program. Jeg måtte derfor kjøre 4 mil til Stavanger for å hente simkort, for jeg kunne jo ikke vente på å få det i posten.

Svar fra Unifon
25.09.2024 15:47

Hei Ståle, Tusen takk for fin tilbakemelding. Det var synd å høre at du opplevde utfordringer med eSIM ved overgang til oss. Vi håper på et godt samarbeid i fremtiden. Ikke nøl med å ta kontakt dersom noe skulle oppstå! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Forferdelig selskap:-(

Omtale av  Torstein

Jeg ble uheldigvis oppringt av en selger fra dette svindelselskapet. Hun lovte billig abonnement. Siden jeg har hatt Telenor som leverandør imange år og er fornøyd med dem, så var jeg i tvil om jeg skulle bytte. Jeg spurte om jeg måtte bytte SIM kort hvis jeg gikk over til Unifon. Nei, sa hun, det måtte jeg ikke. Så,dum som jeg var svarte jeg o.k på meldingen som jeg fikk. Den meldingen måtte jeg svare på før jeg fikk lest avtalen og mens jeg snakket med henne. Da jeg sjekket e-post rett etter samtalen var det en e-post fra Unifon. Øverst i den stod det:Klikk her for å bekrefte. jeg klikket og forventet at det kom en ny side med avtalen på.Det gjorde ikke det, jeg ble sjokkert da det viste seg at jeg hadde godtatt avtalen uten å vite om det. Dette var en felle, hvorfor står det øverst før avtalen? Det viste seg at hun løy da hun fortalte at jeg ikke måtte bytte SIM kort, for etter noen dager lå nytt SIM kort i postkassa. Jeg har sendt titalls e-poster til dem og klaget på behandlingen jeg har fått, men nå skal de ha kr.3000.- +mva i bruddgebyr. Jeg var aldri kunde hos dem, for jeg kansellerte avtalen to dager etter den var inngått. Ligg unna dette selskapet. Det er SVINDEL basert på løgner.

Svar fra Unifon
23.09.2024 09:53

Hei Torstein, Det er veldig leit å høre om din opplevelse med oss så langt. Det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker det. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Grei kundeservice .

Omtale av  Anders H

Positiv og hyggjeleg person på kundeservice . Litt fersk i faget, men sjekka opp det ho ikkje visste. Positivt at ho fann løysing .

Svar fra Unifon
23.09.2024 09:46

Hei Anders, Takk for hyggelig tilbakemelding! Service og tilgjengelighet er vårt hovedfokus, og det er godt å høre at du opplevde nettopp dette. Det at du er fornøyd, gjør oss fornøyd 😊 Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Effektiv problemløsning

Omtale av  Enok N

Rask og imøtekommende kundeservice. Teamet var proaktivt og løste saken effektivt og raskt.

Svar fra Unifon
23.09.2024 09:49

Hei Enok, Tusen takk for fine ord om vår kundeservice, det setter vi veldig pris på :) Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd i mange år fremover! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Nytt datasimkort

Omtale av  Tore

Hjelpsome på kundeservice. Fekk hjelp med tilkoblingsproblemet

Svar fra Unifon
23.09.2024 09:47

Hei Tore, Takk for tilbakemeldingen din! Så bra at du tok kontakt med oss når du opplevde utfordringer, og at det ble ordnet opp i :) Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Styr unna! Ble svindlet til å tegne nytt mobilabonnent .

Omtale av  Maza

Unifon har egen klage-knapp på forsiden til Forbrukerrådet. Det sier mye om hvordan de behandler sine kunder. Ble svindlet til ny mobilabonnement. Den skriftlige avtalen var overhode ikke i samsvar med det selgeren sa. Tok kontakt med Unifon. Ville ikke gjøre noe med det. Har fått bruddgebyr på flere tusen kroner. Hold dere unna.

Svar fra Unifon
23.09.2024 09:54

Hei Maza, Det er veldig leit å høre om din opplevelse med oss så langt. Det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker det. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Veldig bra Service

Omtale av  Pizzabakeren

Veldig hyggelig jente og veldig bra Service hos unifon

Svar fra Unifon
23.09.2024 09:47

Hei Pizzabakeren, Takk for fin tilbakemelding, det setter vi pris på :) Vi er stolte av våre kundeservicemedarbeidere som alltid gjør sitt beste for å gi gode kundeopplevelser. Ta gjerne kontakt igjen dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Unifon har 1 311 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Unifon mener
Har tilegnet profilen
Unifon deltar på Bytt.no

Unifon har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Unifon besvarer omtaler

Unifon har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
Unifon ønsker tilbakemeldinger

Unifon benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR