Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
God kundeservice, imøtekommende og hyggelige. Utrolig god dekning!
Hei Marthe, Så gøy å høre, setter stor pris på din tilbakemelding. Vi skal fortsette å levere gode tjenester og håper du blir værende i flere år fremover. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Fantastisk kundeservice, anbefaler sterkt å ta en telefon til de i dag 👌
Hei Jahn, Dette var hyggelig lesning! Det gleder meg at du er så fornøyd 😊 Ønsker deg en riktig fin dag. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Veldig fornøyd, super bra opplegg. Kan anbefale dette videre
Hei Thea, Dette var fin lesing. Takk for at du anbefaler oss videre, og tok deg tid til å legge igjen en omtale på bytt. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Utrolig god kundeservice. Gode priser og bare generelt fornøyd med alt. 😊 Virkelig å anbefale 👍
Hei Rebekka, Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding! Vi er så glad for at du deler din erfaring med oss. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Markedets lengste bindingstid? 2 år!! Jeg har vært kunde i to år men da jeg ønsket å øke til et bedre abb. med mer data, så krevde de to år bindingstid på nytt. Er det mulig? Selv etter å ha vært kunde i to år så krever de altså to år til for å endre abbonnement. Oppsigelsestiden er 3mnd og selv om jeg sa opp 1 i mnd. så krever de hele inneværende måned, altså totalt 4 mnd oppsigelse. Nei styr unna dette selskapet, de er lite imøtekommende og har markedet dårligste betingelser. Eneste positive er at de har et stabilt nett med høy hastighet.
Hei Trygve, For bedriftskunder er det ofte bruk av 24 måneders bindingstid. Oppsigelsestiden regnes fra 1 den påfølgende måneden etter mottatt oppsigelse. Du må gjerne sende meg navn og nummer på epost [email protected], så kan jeg undersøke saken nærmere for deg. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Ubeskrivelig tragedie å være kunde, har avtaler på 24 mnd med bruddgebyr. Avtaler gjelder bare kunde, de økte pris med ca 30% i min periode (det ble ett rent helvete) . Har i dag utestående 3 mnd forskuddsbetaling annslagsvis 5500,- abo avsluttet 30/7. mvh Hans O.
Hei Hans, Det er trist å høre du har hatt en negativ opplevelse. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene i saken, men vil gjerne se nærmere på det. Kan du sende meg ditt nummer og navn til [email protected], så ser vi på det? Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Da jeg ringte Unifon og fikk svar umiddelbart uten ventetid fikk jeg nærmest sjokk. Gikk det virkelig an? Det normale idag er jo å må velge og velge, tast ditt tast datt for så å komme frem til en stemme som forteller deg "at det er mange som ringer, forventet ventetid er..." for så å må vente i det uendelige. Nei, kontakten med Unifon var TOPP!
Hei Geir, Takk for hyggelig tilbakemelding. Det skal vi ta med oss videre. Vi jobber hardt for at kundene våre skal oppnå kontakt innen 30 sekunder på telefon, uten tastevalg. Ta kontakt dersom det er noe annet vi kan hjelpe med. Ønsker deg en fin dag. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon