Altibox TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Elendig kundeservice. Når jeg ringer dem får jeg beskjed om at jeg ikke er registrert ideres registre. Helt håpløst det er jo ingenting å betale for når man ikke får tilgang til sitt eget nett. Nei eg satse på mobiltbredbånd eg Lyse kan ikke behandle folk rart de har kunder i det hele
Elendige på å fikse opp i problemer når det oppstår. Min erfaring er at de ikke gidder å fikse opp når man tar kontakt med dem, har holdt på med dem i over 3 år og gidder ikke mere med dem nå har fått nok. Anbefaler alle på det sterkeste å styre unna denne leverandøren da de ikke er interessert i å ta vare på kundene de har skal bare ha pengene dine resten driter de i.
Vår tv avtale i borrettslaget var ok og når vi fornyet den i oktober sa de at det er en bedre avtale. Vi fikk færre kanaler, ingen musikksjangere fra andre land som man kunne velge og på den nye dekoderen har vi ikke klokke lenger. Og de prøvde å lokke oss med 5 usle poeng når Get har mye flere kanaler og 50 poeng å kjøpe nye kanaler. Og nå har de stjålet 3 kanaler fra grunnpakken og de er frekke og sier at det ikke påvirker meg for jeg kan kjøpe dem nå. Hvor før var inkludert i grunnpakken. Jeg anbefaler ikke Altibox.
Har internett fra Viken fiber og ser tv via appen. Gjentatte problemer med elendig fart og ustabil tilkobling for internett. Appen har virket bedre før, men nå er det ikke mulig å få logget seg inn, passordet er ukjent og linken til glemt passord sender ikke tilbake noen email med kode. Kundeservice vet ikke hva feilen er og kan ikke hjelpe! Altibox skryter av å ha mest fornøyde kunder, men det må være for mange år siden! Velg annen leverandør.
Dårlig kanalvalg i forhold til canal digital Telenor for lite poeng for valgfrie kanaler Og mye brudd på lyd via cromcast. Henger bilde ofte også via appletv
De lovet hjelp innen 5 virkedager da tv."gikk i svart",men vi måtte vente til 12.dagen før vi fikk hjelp.Vi hadde ringt MANGE ganger å klaget. Får en stjerne,men ville gitt O om det fantes.
Ingenting å klage på så langt, får 500 Mbit begge veier og topp bilde.
dette er en dyr løsning og det det er svært ustabilt Internett selv om man har fiber,
Etter jallaboksen fra huwaei/hivåhåi kom uten klokke! Ble der bare mer innlastningstid å ustabilt bilde å kanaler. Møkkagreier!
Appen er dårlig sammen med Android og Chromecast. I perioder umulig å caste. Ofte fryser appen. Dårlig produkt. Ringte kundeservice. De sier de er klar over det, men har ingen løsning, og vet heller ikke når det vil komme.
Det eneste som er bra: det fungerer (ganske pålitelig). Det som IKKE er bra: De forserer nye abonnementer, der prisøkning overstiger 20%. Det har blitt altfor dyrt. De begrunner det med å øke antall TV kanaler, istedenfor å tilby en reel basispakke med få kanaler, og gi mulighet til å betale ekstra for de kanalene man faktisk ønsker å se. Resultatet er søppel tv for en dyr pris (uten å nevne prisene for å leie filmer). Man sparer mye penger men å koble TVen på internett, og abonnere på det man fatisk ønsker å se (og når man ønsker det, og uten binding!).
Vi har over tid hatt problemer med at bilder fryser og lyd forsvinner. Noen ganger kommer det tilbake av seg selv etter 10 - 20 sekunder. Andre ganger fryser bildet og lyden forsvinner og vi må trykke play to ganger for at det skal komme igang igjen, men da med forsinket signal. Andre ganger skjer det samme men skjermen blir svart og forblir slik i ca 30 sekunder før bildet kommer tilbake av seg selv. Tre forskjellige kunderådgivere har tipset om å: slå av og på, gjenopprette fabrikkinnstillinger, skifte hdmi-kabel, sjekke signal-kabel, resette dekoder og sentral men feilen fortsetter. Nå er vi lei og ser oss om etter ny leverandør!! Vi vart hørt om andre kunder som har fått ny dekoder og feilen forsvant!!
opplever hakking på bilde og lyd men altibox ville ikke sende ut en montør siden hu på chatten trudde det va tven det var noe galt med,prøvde alle hdmi portene men opplevde fortsatt hakking,så elendig kundeservice siden di ikke vil sende ut en montør
Vi har bestilt nett for over 2 måneder og montering folk har ikke dekket opp engang. I dag kontaktet jeg dem, de skrev her er nummeret dems du kan kontakte dem.
Begynte med en tv pakke for noen år siden, og sa opp det ganske fort da tv pakken var generelt dårlig, decoder var ræva. IP telefonen sa eg også fort opp da den heller ikke var bra. Så kun hatt Internett di siste årene. Men nå har vi enn annen aktør i området med sin egen fiber kabel som tilbyr vesentlig bedre linje og tv pakke til lavere pris enn Altifiber. Spurte om bedre tilbud fra altifiber og de ga ett nytt dårlig tilbud med 12 måneder avtaletid som egentlig er bindetid. De skryte av seg selv om at de har rask responstid med tanke på hvis noe skulle skje med linja. Hadde brudd i kabelen for noen år siden og gjekk ei stund før dette blei fiksa. Kundeservicen er heller ikke bra spesielt hvis man har problemer med at linja ikke levere det den skal. Telenor er den nye aktøren i området så mulig det er som å velge mellom Pest og Kolera men tror jeg er som den gjennomsnittlige nordmann at man velger det man får mest for pengene.
Har hatt Altibox en stund nå, funket greit, men blitt litt dårligere med den nyeste boksen. Fjernkontroll registrerer altfor mange trykk, og nå går det plutselig ikke å skru av boksen lenger, dvs den skrur seg på straks etter jeg har skrudd den av. Det er Huawei som gjør at jeg har veldig lyst til å bytte.