Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Forsøkte å endre abonnement for 89 år gammel mor. De gjør seg vanskelige og gjør alt som er mulig for å tåkelegge. Fikk ikke løst problemet og det må være en ukultur i hele linja der det viktige er å dra inn penger og gjøre det slik at kunden ikke henger med og til slutt gir opp. Det blir riks tv heretter Allente bør gå i seg selv, men det er nok utenkelig
Kjøpte ny tv hos Elkjøp i juli. Med 6 mnd abonnement. Skjerm går I svart 10-15 ganger for kvelden. Står også fast på kanalene. Har ringt tidelere begynte på oppdatering da skjerm stoppet .Tlf.brutt eller lagt på .Ingen ringte tilbak.Tok kontakt da jeg fikk faktura. Gidder ikke å gjenta samtale. Jeg ba om at abonnement ble da ble slettet. Det kunne da jeg ikke da avtale gikk ut juli 24. Så det som dette renner ut i. Jeg sitter med et dårlig abonnement og Allente har et data anlegg som man ikke kan legge inn oppsigelse frem i tid.
Singnal, samtale, ærlig, tolmodi, snill, lett å snakke kundecervice.
Helt ubrukelig, systemet funker ikke og kundeservice har like lite peiling. Fikk Allente avtale gjennom power. Etter 7 tlf samtaler med Allente, 2 besøk til power har de enda ikke klart å gjennomføre avtalen de lovte meg. Får stadig fakturaer på for mye.
Alt er topp, fått ordna det problemet jeg hadde hver gang jeg var i kontakt med kundeservice .
Jeg kjøpte en skjerm på Elkjøp og var så dum og si ja til og prøve allentes tjeneste, det tok en time og få logget meg inn, jeg angret meg og dro i butikken og betalte tilbake beløpet jeg fikk i rabatt av Elkjøp men nå får jeg regninger fra allente og de nekter og stoppe mitt abonoment, nå sitter jeg med følelsen av at jeg har blitt svindlet.
Har vært parabolkunde i mer enn 10 år, og skulle nå nå si opp avtalen da begrenset TV-bruk dekkes godt nok via 4G mobiltelefon. Sendte inn skjema, som ikke kunne aksepteres der og da for 3 måneder siden. En kundebehandler måtte ringe meg opp for å «forhøre» meg om grunnen til oppsigelsen. Han klarte å lure meg til å akseptere en forlengelse til halv pris. I dag ringte jeg for å si opp igjen, og da fikk jeg beskjed om at det var registrert ett års binding!!! Etter 15 minutter godtok han at jeg kanskje hadde rett at jeg ikke var informert om at halv pris tilbudt medførte en ett års oppsigelsestid. Han skulle gi beskjed til rett avdeling, som måtte høre på opptaket av samtalen for 3 måneder siden, før de kunne verifisere men påstand.
Nå har jeg prøvd å ringe kundeservice, men sitter hele matpause mi på 30 min med en grusom ventemusikk, uten å få kontakt! har sendt brev, har prøvd å logge inn for å finne oppsigelse skjema men det finnes ikke! Og chat roboten henviser bare til endring av kanal pakke eller oppsigelse skjema (som fortsatt ikke finnes) Dette er den mest bakvendte og tungvinte servicen jeg har vært utsatt for. Om du har mulighet å ordne deg på et annet vis, styr unna disse. Har nå blitt trukket for 3 mnd. For noe jeg faktisk ikke bruker mer. Utrolig kjedelig. Har ingen positive ting å si om Allente nå.
Forferdelig kunde lureri, anbefaler ikke,dårlig kunde behandling , aldri met
Enkelt og greit, ulempen at det er svært mye reklame. Av og til kommer samme reklamen i loop.
Ikke de store problemer så langt har ikke noen tilbakemelding om problemer
Jeg fikk ei regning fra Allente på 1477. Det var gebyr 599kr for stenging , enda jeg hadde snakket med Allente og fått utsettelse til 01/07 men de stengte alikevel og jeg måtte kontakte de og få åpnet kanslene. Også fikk jeg 129kr gange to for utsettrlse av regning. Jeg skulle blitt informert om at det kostet noe og utsette reg. Hilsen en frustrert kunde
Forsøkt i 12 måneder å så opp et premium tilleggsabbonnement. Ringt, skrevet og ringt igjen. Av og til responderes det på en måte som får deg til å tro at abbonnementet er sagt opp. Abbonnementet fremkommer ikke av Min Side. Plutselig dukker fakturaer opp igjen med trusler om inkasso. Nye forsøk både skriftlig og på tlf. Men ingenting skjer, og i dag dukket enda en faktura opp for den kommende periode. Føler meg svindlet og at jeg er "låst inne" uten mulighet til å komme ut av tjenesten. Kundeservice fungerer ikke og det er umulig å si opp en tjeneste!
Ikke nedlasting for å se senere. Samme innhold, ja, det som ingen ser på, men likevel for betaling. HELT uten grunn, bare samme ræva kanaler. Det er bare fullstendig nytteløst å bry seg om dette. STYR UNNA
Selger tv-pakker hvor de ikke gir 100% ærlig informasjon om alle kostnader til kunden. Prøvde å avslutte kundeforholdet, men endte opp med å betale ca. 3000 kr for at dekoderen sto 6 mnd på kjøkkenbordet uten å ha aldri vært i bruk. Ringte kundeservicen 7-8 ganger, skrevet mange mails.
Føler det er noe jeg mangler ang. sport, men det er jo slike horrible priser som blir for mye. Så ikke vet jeg….