Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Nydelige folk. Alltid takknemlige og søte. Snille og er veldig hjelpsomme. Er jeg lei meg fordi gamle tv selskapene kaster meg vekk så trøster de meg masse og tar meg godt i mot.
leveransen blir mindre og mindre - prisen mer og mer !
Er ikke til å stole på og tvinger brukere til å bli ut bindingstiden selv om de ikke klarer å stå for sin del av avtalen som er tv og nett… Sender ut nye dekodere og modem i hytt og pine uten at det blir noe bedreing. Snakket med kundeservic ukentlig i perioder. De fikser ofte problemet over telefon, men problemet kommer raskt tilbake
Norgespakken burde kunne strippes ned til enda billigere med færre kanaler Ellers er Allente stabil og grei leverandør
Allente setter stadig opp prisene, og i tillegg har de kuttet ut Netflix, uten noen informasjon om dette. Jeg har vært på chatten deres, og ble bedt om å kontakte kundeservice. Da jeg gikk inn på den oppgitte e-mail adressen og sendte en melding, kom det opp at Postmaster ikke kunne overføre denne e-posten. Selskapet virker så useriøst, at det er rent skammelig. Jeg betaler over 1000 kroner hver måned for dette abonnementet, og ser kun på 80% av de kanalene de har i den nye kanal listen. Jeg ville be dem om et bedre tilbud på min kanal pakke, men kommer ikke frem til dem. Kan det bli værre. Rolf E. J.
Umulig si opp. Lurer kundene sine inn i binding. Elendig kunde service. Melder dette inn til Forbrukerrådet og håper flere gjør det samme.
Min tv kobler ut når som helst. Melding på tv, lisensen kunne ikke hentes. Ingen internettforbindelse. Må logge inn på nytt svært ofte. Har hatt spesialist frå Power som har funne ut at dekoderen kunne ha feil. Fikk låne ny dekoder ,uten resultat. Melding på tv innstillinger, internett tilkoblet. Eg ringte Allente og satt over en time i telefon med ei svensk dame som kunne opplyse om at ho ikkje kunne finne ut noko som var årsak til min svarte skjerm..
Vært kunde hos canal digital siden oppstart i 1997 ! Har også vært parabolkunde hos andre aktører siden slutten av 80-tallet ! Godt fornøyd med det meste , men kunne tenkt meg noe lavere pris for kanalpakker. . . . . - spesielt for lang fartstid 🙂
Har kun på hytten kunne vært rimeligere,og bedre kanalpakker.
Er fornøyd så lenge kan få godt tilbud. Kan jeg fortsette ned prisen jeg har hatt siste år så fortsetter jeg som kunde. Vis ikke bytter jeg til annen leverandør.
Det verste jeg har vært bort i av kundeservice. De har en egen linje for oppsigelse - her jobbes det vil jeg tro. Etter 43 min i telefonkø klarte ikke kundeservice å høre meg….de må ha gode og artige dager det de herjer med kundene slik. Uansett, kontaktskjema klarte jeg ikke finne samt ikke mulig å si opp pr e-post. Ellers må man sende epost overalt for den minste ting, men Allente nei. Her må du stå i kø på telefon HVER gang! Tips til Allente: sett inn en trykkfunksjob på Min Side der man med 2 tastetrykk kan si opp!!! " det er én oppringer før deg i kløe - din anslåtte ventetid er under 30 minutter" - får se om de har rett denne gangen, har ventet nå i 24 min🥵 Lykke til til alle nye kunder i Allente!
Dårlig app til apple tv, var veldig bra før, og det er den jeg bruker…
Kjøper du Allente fra Elkjøp har du ingen angrerett i flg Allente. Allente appen har ikke norsk undertekst. Frister med Viaplay og Hbo, men hva er vitsen uten norsk tekst. Dette gjelder Samsung tv. Dette burde kundene bli informert om. Ingen hjelp å få fra Allente. Styr unna !!!
Ikke inngå avtale med Allente. Lurer deg inn i avtaler og øker prisene. Har både canaldigital og fiber med allente. Prøver nå å si opp begge deler. igjen - og igjen.
Vi hadde allente og hadde det i 4 dager ettersom de ikke kunne bytte ut to kanaler og få inn to ny. Dette ble vi lovet ,men vi snakket med noen andre der og da gikk det plutselig ikke, derfor sendte vi dekoderen tilbake og sa opp abonnemanget Umiddelbart. Og vi har fått regning i ett sett her etter vi sa opp dette abonnemanger Vi har ringt utallig ganger, men ingen vet eller har noe med det. Så nå har de begynt å sende regningene til inkasso. For hver regning de har sendt til oss, så har vi sendt de i retur med påskriften at vi har sagt opp abonnemanget. . Nå er vi så lei at vii går til forbrukerrådet. Styr unna dette svindelselskapetj
Har hvert i kontakt med allente MANGE ganger.har er dekoder som det er tull med får ikke gehør hos dere