Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Etter svar på kundeoppfølging blir det muligens ringt opp og hvis jeg ikke kan svare blir det og vente i dager til det muligens blir prøvd på nytt. Dette er dagens kundeoppfølging i motsatt til hva som var når det var Viasat .Vi har vert kunde i over 20 år men ønsker Allente bort og få Viasat tilbake.
Har aldri godtatt abonnement men får allikevel rekning og 6 mnd binding. Vanskelige å ha med å gjøre og fullstendig blottet for service styr unna…
installerte wifi tv dekning, va vesentlig dårligere enn lovet, de satte på antenne, men det ble ikke bedre, sendte en faktura på 1600 ++ for en service som ikke gjorde tingene bedre. Ville si opp der og da , men det kunne de ikke administrere da det var for lang tid igjen i bindingstiden SKYGG UNNA
Dette firmaet øker prisene fortere en jeg skifter boxer hver dag. de bør skjerpe seg i mengder. Kommer aldri til å bruke dette selskapet igjen.
Utstyret fungerer for så vidt greit, når du først får det. Lover gang på gang at ting skal sendes men det skjer ikke. Forbered deg på å være uten tv i ukesvis!
Tull med fakturaer. satt abonnementet mitt i frys, men fikk likevel fakturaer flere av disse månedene, så keg måtte ringe å fortelle dem at abbomenentet er i frys og at jeg ikke skulle betale for fakturaene for å unngå å få inkasso på fakturaer jeg ikke skulle ha.... De ansatte på kundeservicen oppleves greit på telefonen, men i praksis så blir det bare rot med fakturaer. Allenteappen er også blitt veldig uoversiktlig, slik at den er omtrent ubrukelig. I tillegg klarer ikke allente å koble seg på wifien vår, men alt annet klarer det..
De sender doble fakturaer, endrer priser og betingelser som det passer seg, lover refusjon av for mye betalt, noe som aldri kommer, sender kreditnotaer som bare forsvinner, kundeservice lyver og bløffer for å slippe unna alle samtaler med kunden, og de kontakter deg aldri selv om de sier at de vil gjøre det. ALTSÅ, svindel og bløff fra A til Å hele tiden. Dersom dere mottar uriktige fakturaer / krav fra dette såkalte "selskapet", blokker dem i din bank, ta kopi av fakturaen, påfør: " Kravet bestrides ", og send dette rekommandert til "selskapet", som dermed er låst fast, og de må ta kravet til forliksrådet. Pass på at du har kopier av ALLE fakturaer, avtaler OG samtale logger. DE må, for forliksrådet, bevise at deres krav er reelt.
Udugelige og upålitelige medarbeidere, og som er i tillegg er vanskelig å forstå pga de fleste er svensktalende. Absulutt det værste firmaet jeg noengang har hatt kontakt med! FULSTENDIG UDUGELIG!!!!
Vi bytte fra telenor til allente for å få mer streaming til billigere pris. Men jiiiiiises sikket jævla søppel dette er å ha å gjøre med. Har suttet 4 timer i support på 4 forskjellige samtal og når man får beskjed om å ta utt hdmi kabel for å teste om jeg kann logge meg inn på hbomax. DA brast det for meg. Herre helvete sicket forbannade idioter til folk. Hva faen har hdmi med at appen på tv ikke virker. Nei ikke gå på samme smell som vi gjorde. T altiboks eller telenor og ha hellre en separat abonnenment på hbomax och de andre streaming tjenesterna. Før å slippe ha med idioter på en teknisk support som ikke kann en drit
Roter med faktura.lang venting på telefon.synes abonemangene er for dyre.
Har pt. hverken signaler hjemme eller på hytten. Har parabol og plutselig sluttet begge å fungere. Har ringt kundeservice men der er det lite hjelp å få. Nå blir det fiber neste gang. Til h...... med parabol.
Pris endres fra 279 PR mnd til 429 uten at jeg får beskjed Tregt å skifte kanal i forhold til tidligere
Allente sender ut ny dekoder etter at kundeforholdet er avsluttet og setter et års bindingstid selv om dekoder aldri ble bestilt. Kundeforholdet ble avsluttet etter månedsvis med trøbbel og elendig kundeservice. Har nå T-we som fungerer utmerket. Anbefaler ingen å bli kunde hos Allente. Det de driver med er ren svindel.
Har ikke hørt noe fra selskapet på lang tid. Abonnementet ble inngått 14.7.2009 med Dydland Lyd & Telecom as. Kanskje dekoderen skulle vært skiftet etter 14 år?
Har en ting å si; styr unna. Svindel og lureri fra A-Å. Frekkeste og mest lavmål jeg har vært utsatt for. Disse burde ikke få opererer i Norge. Stenger Abonnement ,og når man ringer å avklare at alt e betalt,så sier dem at regningen som skal betales i mårra må betales før de åpner. Makan. Hvordan kan man stenge et Abonnement idag ,som skal betales i morgen?! Også på en fredag selvfølgelig.
7500,- i året for å se på reklamefinansierte reprisesendinger! De samme programmene går i uendelige repriser på de samme kanalene, det er reklame hvert kvarter, det kan da ikke koste mye å sende et program for 30. gang som attpå er sponset med reklame. Det som er nytt er for det meste filmer og serier du aldri har hørt om. Kan ikke velge annet enn kanalpakker som inneholder 90% kanaler du aldri ser på, konkurrentene tilbyr mer fleksible løsninger til lavere priser, dessverre ikke til parabolbrukeren, der har Allente/Canal Digital monopol! Bra bilde og lyd så lenge det ikke er kraftig uvær, da forsvinner bildet helt! Har brukt appen noe på pc, men sommeren 2023 ble denne endret, nå har den blitt så uoversiktlig at jeg har sluttet å bruke den. Før kunne du velge ukesarkiv og kanal på en linje og få oversikt over programmene du kunne se på, nå får du en (lang) liste med store ikoner for hver kanal, når du endelig har funnet den kanalen du vil se på så må du lete etter ukesarkivikonet, deretter får du opp en rekke programmer hvor det er svært mange du ikke kan se på (for de ikke er sendt enda, selv om det er reprisesending nr...)!! Hvorfor ta med programmer du ikke kan se?? La oss få velge de kanalene vi ønsker å se på og kun betale for disse. Få noen som faktisk bruker appen til å tipse programutviklerne om hvordan den kan bli mer brukervennlig.