Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bekrefter den negative omtalen av Allente her på bytt.no! UMULIG å si opp. Kort fortalt: 1. Godtar ikke muntlig oppsigelse ved å benekte at jeg har ringt. Tross innrømmelse via mail. 2. "Min side" virker ikke. Jeg har ikke byttet passord. Ber om nytt passord 2x. Kommer ikke. 3. Får mail at jeg kan si opp vi chat - hvilket IKKE er godkjent ihht deres egne regler. 4. Etter mange uker og runder med deres kundeservice, ringer en agent og spør hvor fornøyd jeg er med parabolen. Da har den vært ubrukt og avstengt i noen mnd! Og, det pussige er at dette er første gang jeg blir ringt om jeg er fornøyd med parabolen.... 5. Agenten ber meg ringe kundeservice. Tross jeg forteller jeg har ringt kundeservice flere ganger. 6. Jeg ringer kundeservice enda en gang. Etter nesten 15 minutter med gjennomgang av saken, sier kunderservice denne gang at DE kan ikke håndtere oppsigelsen. Det må abonnementsavdelingen gjøre. Ber om å bli satt over. Det lar seg visst ikke gjøre... Kundeservice vil kontakte abonnementsavdelingen og be de ta kontakt med meg ASAP. Etter mer enn 2 uker har jeg ikke hørt noe fra de verken på tlf, sms, mail eller annen måte. 5. Intrum inkasso responderer på innsigelse med å svare ved å vri på det faktiske. Sjekket omtale av Intrum: Masse innlegg som bekrefter min dårlige erfaring. Forbrukertilsynet burde sjekke bytt.no. Hadde Canal Digital i MANGE år uten problemer. Heller ingen problemer da de ble Allente, INNTIL jeg sa opp parabolanlegget fordi jeg gikk over til deres streamingleveranse.
They arranged some deal with Elkjop to get custumers to subscribe under the pretense that they were recieving a period of the service for free. This was complete rubbish. As such I sought to cancel the subscription immediately. I returned this aggreement through Elkjop's customer service centre within their returns period agreement. This took some time and multiple visits but it was done eventually. Allente did not accept the receipt of return as evidence when I asked why they were charging me for a service I never used. Apparently there was a form that Elkjop had failed to send through to Allente. After returning to Elkjop to have that form sent through, Allente sent me an email stating that I still had an amount to pay for a subscription I had canceled months ago. There seems to be no attempts on the part of Allente to make any effort to resolve this issue in a manner that does anything less than benefit them.
Jeg sa opp abonnementet hos dere når jeg med engang jeg kjøpte en tv fra elkjøp, har gått over 7 måneder og forgje måneder sa dere det var siste regning men allikevel sender dere meg en ny faktura!!! Er så frustret... dette her ikke holdbart.
Alente var greit i begjynnelsen, På kontrakten så dette helt greit ut Men så kåm det til Streamingen og App-ene såm skulle være i Abenomanget. Alente App-en var rene DRITTEN men har den men bruker den 1 gang i skudd året. Det sto i Kontrakten att man skulle få med 4 Streamings tjenester det sto ingen ting om xstra Kostnad!!! Allente-App-en · Viaplay · HBO Max · SkyShowtime · Nordisk Film+. Tenkte dette gjikk automatiskt men der tok jeg også FEIL. · Viaplay · HBO Max · Hadde jeg inne på Boxsen fra før. Men jeg såg Fremm til og Sjekke UT - SkyShowtime og · Nordisk Film+. di to siste App-ene har jeg til dags dato enda ikke fådd sjekket ut, Å jeg har hadd Allente di siste 5 Årene, Jeg sporte på kundeservice om ikke di 4 oppnevnte streaming tjenestene ikke var i abenemanget siden det sto svart på hvitt att dem skulle følge med uten xtra kostnad Svar fra kundecervis var "Du kan legge disse til med xtra kostnad " men hva med det såm sto da jeg først valgte og kjøpe ett abenomang med allente+? " nei det fikk æ bare ett tåpelig svar tilbake, att det viste ikke hun noe omm, men hun kunne legge disse til med kostnad!!! I begjynelsen betalte jeg 600 kr I mnd for den største tv pakken. Og nå sitter jeg med regninger på godt åver 1300 kr I mnd ved å legge til noen app-er såm skulle følge med I pakken I utgangs punktet Jeg kan få mye bedre tilbud fra andre enn allente og det er ikke med noe såm helst sjulte utgjifter eller xstra kostnader!!!!!!!!! Så I morgen skal jeg ta å si opp det allente abenomanget jeg har pr dags dato Jeg synes att dere er noen useriøse levrandører av under holdning, jeg sier det bare sånn såm min opplevelse av allente er pr I dag og har vært en stund. Synes ikke a<tt andre skal gå I samme fella som meg MVH. P I J
Utrolig vansklig å komme igjenom når man ringer. Kortest tiden jeg har ventet er 47 min. Lengste er 92 min alle ganger januar 2024
Intet signal på flere kanaler. TV 2 direkte kommer ikke inn. Mistet skiskytingen.
har klaget på allente parabol i 6 mnd . kundeservise er meget dårlig.. du får en meget dårlig hjelp til og rette problemer med kanaler.det virker som de ikke er intresert i gjøre noe med mine problemer. Prise er nå dobbelt så stor som andre leverandører. Hold fingerene langt unna svenskene.
Styr unna! Utrolig vanskelig å si opp abonnement. Greide til slutt å si opp på nettsiden og fikk tilsendt en bekreftelse på mottatt oppsigelse. En kundebehandler skulle ringe meg og bekrefte oppsigelsen, det skjedde aldri. Fikk tilsendt nye faktura etter oppsigelsestiden, og måtte ringe kundeservice (mye venting). Nå vil de ikke godta den første oppsigelsen (som de har bekreftet å ha mottatt). Jeg ser at TrustPilot og facebooksiden deres er full av kommentarer fra misfornøyde kunder, og det kan jeg forstå.
Feil med software på dekoderene one place (slår seg selv av og på) og allente1 gjør at opptak blir ødelagt eller mislykket med parabol(ihvertfall her hos meg). De har sendt 6-7 nye dekodere og montør 2 ganger uten at det hjelper.Holder ikke hva de lover med kompensasjon og er uærlige på informasjon de deler. De vil ikke svare direkte på mail og insisterer på telefon samtaler. Når de skal hente frem lydopptak av hva som er lovet over telefon er de plutselig ikke å finne.... Har holdt på i flere år uten at de finner ut av det. Styr unna om du ikke liker telefon samtaler på opptil 1,5 timer.
Min forrige dekoder hadde opptaksmulighet (harddisk) og Netflix-app, men WiFi ble plutselig ustabil (merkelig!). Det er ikke mulig å installere Netflix app på den nye dekoderen Det er ingen opptaksmulighet på den nye dekoderen
STYR UNNA! Umulig å få sagt opp. Har hatt totalt 3 ganger telefonsamtale med kundebehandlere. De sier de må overfører samtale til angrerettsavdelingen, for at jeg tydeligvis må si opp der. Alle gangene legger de på. Har 2 skriftlige oppsigelser via skjema, men de nekter å godta de. Allente gjør alt for å tvinge kunder til å betale, selv om man har sagt opp. Det er den værste kundebehandlingen jeg noen gang har vært borti. Har sendt sak inn til bruker klagenemda.
Grusom mangel på kundeservice. Fremmer krav som ikke er gyldige iht vilkårene de selv har signert på.
Anser Allente som et rent svinde selskap. Allente gjør det svært vanskelig å avslutte tjenestene deres. De registrer ikke samtaler og unngår å svare på mail, chatBot eller bekrefter samtaler på telefon. Anbefaler på det sterkeste å ikke melde seg inn på noen av deres tjenester, både dårlig kvalitet i tillegg til ubrukelig kundeservice.
SVINDEL! Lurt til å tro at jeg fikk en gratis test av Allente i samarbeid med elkjøp. Endte opp med å betale 800kr + fastpris på 379kr i måneden deretter med binding. Ser mange har blitt utsatt for det samme. Går ikke ann å melde seg av på nettsiden så man må ringe og sitte timesvis i telefon kø. Styr unna!
IKKE SIGNER MWD DETTE SELSKAPET! Elendig kundebehandling, krever at du ringer for å si opp, ventetid en time, kundebehandler setter deg over til en annen som heller ikke kan svare på spørsmål om abbonnement eller bindimgstid, sier de tar i mot oppsigelse, men lar vær å registrere, fortsetter å fakturere, svarer ikke på e- post. Fikk ikke sagt opp og kansellert urettmessig faktura før jeg truet med advokat.
Jeg føler meg dessverre tvunget til å uttrykke min frustrasjon og skuffelse med Allente, et firma jeg hadde håpet på å få gode opplevelser med. Dessverre har mine erfaringer vært langt fra det jeg forventet, og jeg må dele dette for å få oppmerksomhet rundt de alvorlige problemene jeg har møtt. Først og fremst har jeg opplevd en alvorlig mangel på profesjonalitet fra Allentes side. Vi inngikk en avtale om visse TV-pakker, men da jeg mottok fakturaen, var den over fire ganger høyere enn avtalt beløp. Jeg tok kontakt med kundeservice for å korrigere dette, men dessverre nekter de å redusere fakturaen til det avtalte nivået. Det er ikke bare prisproblemet som har vært en utfordring, men også den dårlige opplevelsen jeg hadde med en av representantene på kundeservice. Vedkommende la på, beskyldte meg for løgn, og behandlet meg på en måte som var helt uakseptabel. Dette er langt fra den servicenivået jeg forventer fra et selskap som Allente. Jeg har også sendt inn en formell klage, men til min store skuffelse har jeg ikke mottatt noen respons. Dette er ekstremt frustrerende og får meg til å lure på om selskapet tar kundetilfredshet på alvor i det hele tatt. Min opplevelse med Allente har vært langt fra tilfredsstillende, og jeg har tatt konsekvensene av dette ved å si opp tjenestene deres. Jeg har ingen intensjon om å fortsette samarbeidet med et firma som ikke tar ansvar for feilene sine og ikke verdsetter kundene sine. Jeg håper virkelig at denne meldingen blir tatt på alvor, og at det blir gjort tiltak for å forbedre kvaliteten på tjenestene og kundeservicen deres. Jeg ønsker ikke at andre skal oppleve det samme frustrerende og skuffende forløpet som jeg har gjennomgått. HOLD DERE VEKKE!