Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Telenor TV
1.7
606 verifiserte omtaler

Telenor TV omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

1.7
Dårlig
606 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
#3
Middels
Telenor TV er rangert
#3 av 5 tv-leverandører
15%
Forferdelig
15% anbefaler Telenor TV
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!

Utforsk 606 omtaler om Telenor TV

FILTRER OMTALER
47
41
30
75
413
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telenor TV?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Meget varierende og noen ganger veldig frekk kundeservice

Omtale av  Anne

Vi sliter med dårlig signal, vi har ikke tilgang til internett (oftest korte perioder) flere ganger pr. dag og ofte men korte perioder med dårlig tv signal. Dette har vært et problem i årevis, og kanskje et par ganger i året verre så vi kontakter Canal Digital, siste tlf. samtale "tok kaka" nei kan ikke hjelpe deg, ring Telenoreksperten, søk etter nr. Deres på nett, koster kr. 26, - pr. minutt... Og det når det ikke er vårt private utstyr det er feil på da det er avklart Telenor som leverer signalet fra Canal Digital og vi bet allerede ca. 1300 pr. mnd... Mange måter å gjøre "business" på. Heldigvis ringte jeg Canal Digital igjen og fikk snakke med en som tok meg alvorlig og som ser at vi har varierende signal og som bestilte tekniker.

Hjelp på nivå med en 8 åring

Omtale av  Martin

"Trekk ut kabelen. " "Hold inn restart i 20 sek.." Jeg spurte om ruteren støttet upnp. Det visste han ikke hva var engang. Måtte vente ei uke til sammen på at teknikker skulle komme pga helg. Dette er helt uakseptabelt. Vi lever i 2017. Dette kunne vært akseptabel service og hurtighet i 1997. Man kan ikke gå uten nett i en uke i 2017. Jeg har hjemmekontor, og bruker internett til vanlig tv. Værste services jeg har opplevd!

Leverer ikke fart som avtalt

Omtale av  Petter

Har abonnement på 500 bredbånd men Canal Digital klarer bare å levere en faktisk fart i området 50 til 75 (altså en 10-del av det jeg betaler for)

ELENDIG KUNDESERSERVICE

Omtale av  Odd I

Ikke mye er bra. Dårligere nettverk, bare rot på kundeservice, brukte 1,5 år å montere anlegget i huset. Bare rot på faktura, har forsøkt å si opp tidal 3 ganger. Ok tuner. Styr unna dette firmaet. Helt elendig og angrer.

Styr unna

Omtale av  Otto

Ingen kundeservice, god dag mann økseskaft svar. Veldig dårlig opplevelse dessverre. Disse må være populære hos forbrukerrådet.

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Elendig kundeservice etter feilfakturering

Omtale av  Ern

Blitt feilfakturert for et oppsagt tv-abonnement 3 måneder på rad. Beløpene er ettergitt, men kundeservice nekter for at selskapet har gjort feil, og har ikke engang beklaget. Svarer ikke på det jeg spør om og har total mangel på ydmykhet.

Elendig kundeservice

Omtale av  Thomas

Useriøst firma, bestilte TV/Bredbånd abonnement grunnet flytting, da tidligere firma ikke kunne levere ved nye adressen. Estimert levering satt til 3-5 virkedager. De har etter 28 dager ved skrivende stund ikke greid å levere varen. Gjentatte ganger tatt kontakt med kundeservice (10 dager, 17 dager & 28 dager) forskjellig unnvikende svar og tilbakemeldinger hver gang. Sier de skal sende mail og ringe tilbake noe de ikke gjør. Kunne heller ikke nå gi noe mer konkret tilbakemelding på tidsaspekt, bare at det ordner seg snart. Hadde jeg tatt meg bryet å lese meg litt opp på kundefornøydhet i forkant hadde jeg aldri inngått avtale med de.

Bredbåndet har ekstremt dårlig dekning. Det dekker ikke hele huset

Omtale av  Ole

Jeg har opplevd store problemer med dekningen, den er kun god i et lite område rundt ruteren. Jeg mister ofte dekningen, eller det er lavt signal, hvis jeg sitter kun en etasje over der ruteren står. Selv etter tipsene fra kundeservice er nettet dårlig.

Elendig service

Omtale av  D

Vi bestilte 2 tv bokser + nett til rom, først fikk vi bare tv til det ene rommet, og de sa vi ikke hadde bestilt mer, så måtte vi betale 2000 til 3000 kr ekstra for å få det vi skulle få til samme pris 1 til 2 måneder senere... Og nå som vi har fått tv på begge rommene og nett til stasjonær pc, så har dem ikke lagt inn nett til t-we boksen. (Da funker ikke mange av funksjonene til boksen som f.eks å se på netflix, viaplay, flerromsbruk osv.) Vil ikke anbefale canal digital til andre etter dette. (Er vel "svindel" når vi bestilte dette ifjor sommer og fikk beskjed om at den ekstra tv boksen og montering ikke ville koste ekstra, så blir det 3000 kr mer og 1+ måned senere enn vi hadde bestilt det)

Misfornøyd

Omtale av  Markus

Darlig kundeservice, dyrt, og de "gjor seg vanskelige" dersom man onsker a si opp kundeforholdet. Anbefaler pa det sterkeste alle a sende oppsigelse rekommandert, slik at man har en skikkelig kvittering pa at oppsigelse er sendt. Ellers vil nok bare de manedlige regningene fra denne frekke leverandoren bare fortsette a komme!. De er heller ikke noe serlig villige til a fortelle deg hvor mye data du bruker pr. mnd, og det er ikke mulig a sjekke selv via min side.

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Kunnskapsløse og fullstendig mangel på kommunikasjon

Omtale av  Jørgen

Deres T-We dekodere, et bra produkt leveres i utgangspunktet med TV signal kabel for fremføring av TV signal. Når dekoderen er for TV og multimediesignaler bl.a. T-We tjenestene, og bruksanvisningen viser grafisk slik kabel medfølger, burde den følge med! To mottatte feilforsendelser en med samme TV kabel allerede mottatt, og en med en splitter, altså abonnerte tjenester kan ikke benyttes... Kundeservice kontaktet skriftlig og via telefon 9 ganger i løpet av 3 uker uten løsning.

Lei av Canal Digital Kabel allerede før oppkobling

Omtale av  Per

Ble lovet oppkobling i november, har fremdeles ikke sett noe til det. Spurte gang på gang kundeservice om hvor jeg skulle legge trekkrøret men fikk ikke noe svar før det ble tele i jorden og umulig å grave. Etter å ha vært i kontakt med kundeservice flere ganger fikk jeg beskjed av entreprenør om at de skulle grave det ned for meg. Nå er det midten av januar, og det siste brevet jeg fikk sier at de HÅPER jeg skal bli koblet opp før slutten av februar. Altibox, som bygger ut sammen med CD har koblet opp sine kunder her.

Holder ikke avtaler

Omtale av  Roger

3 ganger har de lovet pr tlf at tekniker skal ankomme for å utbedre feil på nettlinje. I tillegg er flere purringer pr epost sendt. Enda har ingen tekniker ankommet. Har foreløpig tatt 21 dager "and still counting"... Lurer på hvordan det hadde stilt seg om man gikk på butikken for å kjøpe et brød, betalte for brødet i kassen, men fikk deretter beskjed om at man må vente 3-4 uker før man får med brødet hjem.... Canal digital er totalt ubrukelig på service!!!

Mye krøll

Omtale av  Espen M

Grei kundeservice når en først kommer i gjennom, men jeg har måttet gå flere runder for hver sak jeg må ha løst. Roter med faktura for gratisperiode nå sist. Når jeg bestilte så brukte jeg to mnd på å få bekreftet bestillingen, for så å få enda 6 uker leveringstid på toppen av det. Da hadde Canal Digital i mellomtiden endret oppstartstilbudet sitt og jeg måtte diskutere med dem for å få det jeg hadde opprinnelig bestilt. Når man i tillegg er tvunget til å ta både tv og internett fra dem så blir dette alt for dårlig for et selskap som har monopol. I tillegg forventer jeg å ha hastigheten jeg betaler for på det trådløse nettet, ikke bare inn til ruteren. Da får de skru opp med 10-15 Mbit inn til ruteren. Hvem er det som bruker kablet nett i dag på mobilene liksom?

Ujevn kvalitet

Omtale av  Jan

Tar man kontakt med kundeservice er de hyggelige nok, med problemene blir sjelden løst. Tv kanalene blir borte midt i en film, nettet detter ut hele tiden. Det virker som om de ikke har kapasitet til å levere.

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Bedritent makkverk fra ende til annen

Omtale av  Ellen

Overtok ny leilighet og kontakt Canal Digital for å gi beskjed om flytting og overføring fra tidligere eiers navn til mitt. Lang historie kort, så har vi vært i kontakt med dem på telefon og mail i 7 dager nå, og dem har ikke klart å gi et likt svar to ganger. De er veldig hyggelige, men totalt inkompetente. Det har vært bingo utfra hvem man kommer i kontakt med, og totalt mangel på ydmykhet på at dem ikke har klart å gjøre jobben sin på en hel uke.

Telenor TV

Har tilegnet profilen
Telenor TV deltar på Bytt.no

Telenor TV har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Telenor TV besvarer ikke omtaler

Telenor TV har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Telenor TV henter ikke inn tilbakemeldinger

Telenor TV benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR