Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Telenor TV
1.7
606 verifiserte omtaler

Telenor TV omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

1.7
Dårlig
606 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
#3
Middels
Telenor TV er rangert
#3 av 5 tv-leverandører
15%
Forferdelig
15% anbefaler Telenor TV
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!

Utforsk 606 omtaler om Telenor TV

FILTRER OMTALER
47
41
30
75
413
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telenor TV?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Forvirret og katastrofalt underbemannet

Omtale av  Torbjørn

Umulig å kontakte. Ingen hjelp å få når du trenger det.

Udugelighet fra A til Å

Omtale av  Morten

Lang historie, men skal forsøke å gjøre den så kort som mulig. I april i år kommer det montører for å installere fiber hos meg, jeg har på dette tidspunkt ikke bestilt dette, de kan ikke svare på hvem som er oppdragsgiver, men at det er Canal Digital er hevet over tvil, da ingen andre kan levere i området... De avbryter arbeidet og lar kabelen henge tilkoblet og klar i stolpen 15m fra huset. I juni bestiller jeg fiber, og får beskjed om ca. 4 uker leveringstid, etter en uke etterlyser jeg ordrebekreftelse, men får beskjed om at alt er i orden, og at saken er til behandling. Tar etter 4 uker kontakt igjen for å sjekke hvordan det ligger an med bestillingen, får da beskjed om at ordren er slettet... Noe ingen har funnet det nødvendig å informere meg om. Ny bestilling gjøres, med beskjed om nye 4 uker leveringstid, denne gangen mottar jeg i det minste ordrebekreftelse. Klok av skade tar jeg kontakt etter 4 uker, får beskjed om at det dessverre blir nye 4-6 uker å vente... Tar igjen kontakt etter 6 uker, men de kan stadig ikke si noe om leveringstid, men ber meg kontakte Eltel direkte. Jeg gjør dette, (skal ikke komme inn på kundebehandlingen til Eltel her, men den forsterker ikke tilliten til hverken Eltel eller CD...) Får etter en uke i alle fall beskjed om at montør vil komme 12/10 for å installere. Den store dagen kommer, og det første som skjer er at montøren (som for ordens skyld er meget hyggelig og serviceinnstilt, er ikke hans skyld at hans oppdragsgiver ikke er i stand til de enkleste ting..) Ser på huset og konstaterer at kabelen ikke er ført frem til vegg (noe jeg mange ganger har gitt Eltel beskjed om), og at de ikke har kurs for luftspenn. De gjør i alle fall det de kan inne i huset, jeg drar tilbake til jobb og ringer rundt for å finne ut hva som skjer, får omsider kontakt med Eltel, som skal se på saken. Etter 10 minutter ringer montøren igjen, og har fått beskjed om at kabel nå er på veggen, så de snur og drar tilbake for å avslutte jobben. På dette tidspunktet øyner jeg et lite håp, men CD har nok engang mistet ballen, det er ikke registrert noen bestilling på tv og bredbånd, så montøren får ikke koblet opp allikevel. Nå er begeret mere enn fullt, og fristelsen til å rive fa... Skapet ned av veggen og sende det i retur er MEGET stor.. Snakker med kundeservice, og får beskjed om at det har skjedd noe galt ( du tuller...) Og at det er opprettet en hastesak hos "backoffice", og at jeg vil bli kontaktet av disse... Venter i skrivende stund på dette, men alle illusjoner er nå borte, trodde ikke det var mulig, men er ikke en eneste ting som har gått som det skulle, er så skuffet som det er mulig å bli.

Tvungen kobling av Internett og TV

Omtale av  Gregers

Jeg ville i utgangspunktet kun ha internett, men måtte binde meg i et år for både TV (noe jeg ikke benytter i gammel forstand) og en vaklende internettlinje (til den nette sum av 1000kr måneden. Jeg tok kontakt flere ganger etter at bindingstiden var gått ut å hørte om jeg nå kunne si opp TV og bare ha internett. Dette var ikke mulig fordi de ennå ikke hadde greid å splitte disse to produktene i to ulike prisplaner.(!) De svarte også at de nok skulle gjøre dette i løpet av 2016, på bakgrunn av et pålegg fra forbrukerombudet. Nå skriver vi oktober 2016 og ennå er ikke dette en mulighet. De gangene jeg ringte var det den samme regla og samme forsøk på å selge meg mer bindingstid, på mot tre måneders gratis internett. Noe jeg selvsagt takket nei til. Heldigvis for meg så har jeg fått fiberbredbånd installert fra en annen leverandør (dobbel hastighet og halve prisen) og kunne forleden si opp alt som har med Canal Digital/Telenor å gjøre. Dvs de kunne informere om at de også operer med en oppsigelsestid på en måned som medfører at jeg da i nesten to måneder nå må betale for enda mer luft. Har du mulighet til å velge noe annet så for all del gjør det!

Funker ikke

Omtale av  Gunnar

Trådløs bredbånd fungerer dårlig. Har bredbånd 500. Har nedlasting på 54. CD sier det ikke er dens utstyr. Alt er kjøpt og montert av CD. De innrømmer ikke feil. Skylder bare på forstyrrelser i huset mitt. Etter mye om og men sender de en ny router.

Får ikke svar når feil oppstår

Omtale av  Sissel

Mistet plutselig spol tilbake-funksjon, mistet Tidal tilkobling, to fjernkontroller med nye batteri sluttet samtidig å virke normalt, underlige sammenfall. Canal Digital svarer ikke på skriftlige henvendelser, svarer ikke på kundenummeret, skal ringe tilbake, men gjør det ikke. Jeg får ikke det produktet jeg betaler for, og får ikke kontakt med CD :(

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Arrogante!

Omtale av  Janne

De nappet ut alt fra tidligere bredbåndsleverandør, selv om vi sa at vi MÅ ha internett. Men det var ikke noe problem. Alt ville virke. Etter 5 dager - så virker det fortsatt ikke, men dessverre er det ingenting de kan gjøre annet enn å sende melding til 2.linje. Absolutt ingen annen ting de kan gjøre. Merkelig. Møkkaselskap.

Ustabilt internett og dårlig kundeservice

Omtale av  Tor H. S

Har slitt med internett som detter ut hver eneste dag flere ganger daglig i ca. 2 minutter. Kontaktet kundeservice gjentatte ganger gjennom flere måneder uten at de har kommet i nærheten av en løsning. Verste internett leverandør jeg har vært borti noensinne. Kundeservicen er også elendig, både med tanke på kompetanse og hvor lang tid det tar å komme igjennom. Styr unna dette selskapet om du ikke liker frustrasjon, irritasjon og ustabilt internett.

Elendig kundeservice

Omtale av  Madde

At det tar i gjennomsnitt 1 time å komme igjennom på kundeservice, det være chat eller tlf, er helt uakseptabelt. Enda mer provoserende at de forteller deg 5 ganger mens du venter "at fornøyde kunder er viktig for oss", for det er det ikke. Å forkorte ventetiden er enkelt, ansett flere folk. Stakkars de som jobber på kundeservice der, må jo bare prate med sure folk hele dagen.

Elendig kundeservice og tjenester - styr unna!

Omtale av  Alexander

Alt er dårlig med Canal Digital. Svært dårlig kundeservice. Ingen vet noe som helst når du kontakter de. Har ventet over 2 måneder på TV og internett, og fortsatt skjer ingenting. Montørene som har vært her sier at alt skal fungere, men neida.. Så må man vente i minst en uke til for å få montørene til å komme å fikse opp. Styr unna Canal Digital hvis du ønsker at TV og internett skal fungere. Dyrt og dårlig.

Fremdeles må man ha TV for å få internett

Omtale av  Lars M

Fremdeles koblingsalg på TV\internet stive priser, særlig på coax canaldigital vil ikke si når docsis 3.1 eller docsis 3.1 «Full duplex» og hvor mye dette vil koste oss kunder. Vurder å bytte til altibox hvis mulig. 4k dekodere mangler, ikke mulig å bestille tv2sumo.

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Horrible kundeservice

Omtale av  Arne

Telefonsupport, Arrogante ansatte Dyre produkter, legger på prisene når de måtte passe de.

Faktura er ikke i nærheten av hva tilbudet var på SMS

Omtale av  Oddvar

Fikk tilbud om ny tuner på telefon og SMS, men da faktura-en kom, var beløpet nær doblet. Ved henvendelse, påsto CD at beløpet på faktura-en var det samme som på SMS. Har lagret SMS og tatt bilde av den, så jeg har bevisene, men hvis ikke CD godtar de tilbud som de selv har gitt, så sender jeg hele rukklet tilbake på CD`s bekostning. Makan til tull, tøys og rot tror jeg det er vanskelig å finne sidestykke av. FY! FY! FY! Canal Digital.

Elendig selskap

Omtale av  Per

Ventet i tre måneder på leveranse. Sendt mellom avdelinger, firmaer, flere ganger ble ikke bestillingene registrert i Canal Digital sitt system og vi får problemene. Ingen skalering av saker selv om du blir lovet høyeste prioritet, null oversikt over din sak på tvers av avdelinger og selskap, regelrette løgner. Ett slik selskap hadde ikke overlevd om man ikke hadde gitt selskapet makt og arbeidsforhold gjennom Telenor.

Dårlig kundeservice

Omtale av  Gtb

Snakk om kø for å få orden på kabelbrudd. Etter 3 purring har dem ikke rettet opp feilen.

Elendig kundebehandling

Omtale av  Willy S

Har mottatt 5 dekodere nå fortsatt ingen bilde. Folkens hold dere unna det selskapet ingen grenser til useriøsitet.

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Hvor vanskelig kan man lage brukergrensesnitt for å se på TV?

Omtale av  Christopher

Etter noen uker forsvinner TV-kanalene med beskjed om å oppdatere programkortet. Det var starten på en langvarig og frustrerende gjennomgang av upålitelig beskjeder, tungvinte prosedyrer - skulle tro at canaldigital har laget systemet for å være så brukerfiendtlig og tungvint som mulig. Folk vil skru på TV og se på den - ikke finne frem numre, navigere "min side", navigere menyene, vente, snakke med kundebehandlere, vente, vente, vente...

Telenor TV

Har tilegnet profilen
Telenor TV deltar på Bytt.no

Telenor TV har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Telenor TV besvarer ikke omtaler

Telenor TV har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Telenor TV henter ikke inn tilbakemeldinger

Telenor TV benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR