Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Det er en rekke instillinger for å få tv-en opp å stå med Telia-boksen. Det er oppdateringer hele tiden og nye innstillinger igjen. Den frekkeste kommentaren jeg fikk fra en av kundebehandlerne da jeg mente at man måtte være datakyndig får å få til alle innstillingen var, "jeg snakket nettopp med Olga som var 90 år, hun hadde ingen porblemer med å få til alle innstillingene". Jeg har nå gitt opp Telia, men må enn så lenge bruke bredbåndet deres.
Det kom en ny oppdatering i romjula som gjorde at ingenting virket på den gamle get-boksen. Prøvde alt uten virkning. Fikk ny telia- boks 3/1 som heller ikke virket. Etter mye om og men har jeg bilde, men kvaliteten er som å gå tilbake til 70 tallet. Og lyd og bilde synkroniserer ikke. Jeg har drevet med salg av tv,montering av parabol og er autorisert, så jeg regner meg selv som oppegående når det gjelder slikt utstyr og justering. Men telia sin boks er ubrukelig. Hva er vitsen med oppdatering som gjør ting ubrukelig, var fornøyd før,men kommer til å bytte til en annen leverandør. Forsøkt å ringe kundeservice i dag 4/1,men umulig å komme igjennom.
Tilsanden vaker like under grensen for å se seg om etter anne leverandør. Kombinasjonen Home-Net og Riks-TV var hakket verre....
bare dritt funker dårlig skulle ikke tro at vi er i 2022.boks henger er veldig treg gamle get boks var mye bedre.
Telia burde forbys å bruke ordet «service». Etter å ha ventet på telefon i 47 minutter ga jeg opp. Forsøkte i stedet chat: «det er 225 foran deg i køen, ventetid 77 minutter!» Sendte en E-post og ble oppringt dagen etter. Jeg hadde en gammel Teliabox som ikke fungerte, og har nå fått tilsendt en ny. Spent på kvaliteten…
Ikke alle på kundeservice som kan hjelpe deg. Skulle logge inn på Viaplay og der var ikke mulig å gå løst på kundeservice. Orker ikke sitte i 1 time og 20 min før å få løst et enkelt problem. Hvorfor kan de ikke ringe deg opp igjen?
Nesten daglig faller tv ut. Ut med kontakten. Vente 5 min. Hadde viken viber før i 12 år uten problemer. Ingen forbedring etter å ha byttet ut boksen. Bor mitt I Drammen så det burde ikke være noe problem med dekkning. Sånn har dette vært i 2år. En skam å betale for dette uten noe valg å bytte levrandør.
Teliaboxen går i svart og må restartes ved a ta ut støpselet flere ganger i uken. Teksting faller ut, opptak blir ikke gjennomført. Desverre bundet av borettslagets avgjørelse om leverandørvalg. Dette produktet er så svakt at det ikke burde eksistere i 2022
Er bare vært problemer i 5 mnd har hatt Telia går på nervene. Dekoder henger og nett faller ut Kunde service finnes ikke. Stressende da sameiet tegnet 3 års binding på Telia tv og nett avtale. Skammelig. att styret ikke sjekket opp telia før de tegnet avtalen.
Feil på boks, Bildet hakker, må restarte boks ofte, treg dekoder. Dårlig kundeservice
Grusomt treg og forferdelig dårlig boks! Det henger stadig og bare det å skulle bytte kanal er ekstremt frustrerende. Styr unna!
Tekst forsvinner på enkelte kanaler. Henger seg ofte opp.Dette har vedvart siden Telia tol over get. Skjep dere!
Har forsøkt både pr telefon og chat, men tålmodigheten slutter etter to timers ventetid uten respons. Tidligere kunne en programmere boken til aldri å slå seg av. Ikke mulig lenger??? Og chatte-roboten er en tragedie, burde vært stengt. Der får du de samme svarene nesten uansett hva problemet er.
og det synes telia er helt fint. De kan jo ikke bruke så penger på utstyr som fungerer. Det er alt for dyrt. Kundeservice gir samme standardsvar hver gang. Jeg oppfordrer alle til å klage til telia kundeservice hver gang boksen henger seg, kanskje kostnadene til kundeservice da blir høye nok til at de vil tjene penger på å levere bedre utstyr.
To timer med gjentagende beskjed om at "alle våre kundebehandlere er dessverre opptatt. Takk for at du venter". To timer!! Har "alle" disse kundebehandlerene hjemmevakt og får beskjed med brevdue om at kundeservicetelefonen på kontoret ringer, og deretter må vente på bussen for å reise en time - pluss innlagt julehandel - til kontoret for å svare? Da vi langt om lenge fikk svar så virket det ikke som at han vi traff knapt hadde peiling på noe annet enn hvor de skulle sende fakturaen. Det viste seg at vi på tross av at vi hadde bestilt full pakke med streaming, opptaksmuligheter og alt annet de kunne tilby så har vi fått en boks som knapt er brukbar på eldresenteret for å se på Dagsrevyen. Han beklaget det og sa han skulle sende en beskjed til Elkjøp, som visstnok har en avtale med Telia, om at de skulle utlevere en ny dekoder. Dette kunne vi gjøre omgående. Vel nede på Elkjøp så ante ikke ekspeditøren hva jeg snakket om da jeg sa at de skal ha fått en melding fra Telia. De hadde ikke noe system for slikt, men vi kunne fått en ny dekoder dersom de hadde en. Han var drit lei av at Telia sender folk til Elkjøp i hytt og pine for å få hjelp med alt mulig rart, men ikke engang sørger for at de har dekodere på lager. Ikke gidd å kom med den evige floskelen om at dere er så fryktelig lei dere for at jeg opplever problemer og bla bla bla! Å henvise til den såkalte livechatten kan dere også spare dere for. Jeg har prøvd, og fikk beskjed om at det var 96 min ventetid. Jeg kommer til å bruke all min energi de kommende ukene på å i alle fora opplyse verden om hvor dårlig service og kundebehandling Telia gir!!
ingen fungere ikke riktig , ustabil nett og håpløst tv. mareritt kundeservice . hver gang må bruker over 1 time å snakke med kundeservice uten resultat. bare glem Telia , kjøp ingenting , du kommer å angre. Telia er en skam