Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Telia TV
1.6
636 verifiserte omtaler

Telia TV omtaler og erfaringer

Negativ trend

Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

1.6
Dårlig
636 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
#4
Dårlig
Telia TV er rangert
#4 av 5 tv-leverandører
8%
Forferdelig
8% anbefaler Telia TV
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!

Utforsk 636 omtaler om Telia TV

FILTRER OMTALER
31
13
31
84
477
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telia TV?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Treg, det oppstår feil hele tiden, timer i kø, kundebehandling under enhver krittikk.

Omtale av  Olaf

Det er en rekke instillinger for å få tv-en opp å stå med Telia-boksen. Det er oppdateringer hele tiden og nye innstillinger igjen. Den frekkeste kommentaren jeg fikk fra en av kundebehandlerne da jeg mente at man måtte være datakyndig får å få til alle innstillingen var, "jeg snakket nettopp med Olga som var 90 år, hun hadde ingen porblemer med å få til alle innstillingene". Jeg har nå gitt opp Telia, men må enn så lenge bruke bredbåndet deres.

Kollaps etter oppdatering.

Omtale av  Bjørnar

Det kom en ny oppdatering i romjula som gjorde at ingenting virket på den gamle get-boksen. Prøvde alt uten virkning. Fikk ny telia- boks 3/1 som heller ikke virket. Etter mye om og men har jeg bilde, men kvaliteten er som å gå tilbake til 70 tallet. Og lyd og bilde synkroniserer ikke. Jeg har drevet med salg av tv,montering av parabol og er autorisert, så jeg regner meg selv som oppegående når det gjelder slikt utstyr og justering. Men telia sin boks er ubrukelig. Hva er vitsen med oppdatering som gjør ting ubrukelig, var fornøyd før,men kommer til å bytte til en annen leverandør. Forsøkt å ringe kundeservice i dag 4/1,men umulig å komme igjennom.

Ustabile TV-signaler - bildet fryser

Omtale av  Per C. T

Tilsanden vaker like under grensen for å se seg om etter anne leverandør. Kombinasjonen Home-Net og Riks-TV var hakket verre....

dritt

Omtale av  Edmondo

bare dritt funker dårlig skulle ikke tro at vi er i 2022.boks henger er veldig treg gamle get boks var mye bedre.

Hva innebærer service?

Omtale av  Tore R

Telia burde forbys å bruke ordet «service». Etter å ha ventet på telefon i 47 minutter ga jeg opp. Forsøkte i stedet chat: «det er 225 foran deg i køen, ventetid 77 minutter!» Sendte en E-post og ble oppringt dagen etter. Jeg hadde en gammel Teliabox som ikke fungerte, og har nå fått tilsendt en ny. Spent på kvaliteten…

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Det tar 1 time og 20 min før å komme fram til kundeservice

Omtale av  Bente

Ikke alle på kundeservice som kan hjelpe deg. Skulle logge inn på Viaplay og der var ikke mulig å gå løst på kundeservice. Orker ikke sitte i 1 time og 20 min før å få løst et enkelt problem. Hvorfor kan de ikke ringe deg opp igjen?

Tv faller ut hele tiden.

Omtale av  Kjell V

Nesten daglig faller tv ut. Ut med kontakten. Vente 5 min. Hadde viken viber før i 12 år uten problemer. Ingen forbedring etter å ha byttet ut boksen. Bor mitt I Drammen så det burde ikke være noe problem med dekkning. Sånn har dette vært i 2år. En skam å betale for dette uten noe valg å bytte levrandør.

Henger seg opp og må restartes hver dag

Omtale av  Steinar G

Teliaboxen går i svart og må restartes ved a ta ut støpselet flere ganger i uken. Teksting faller ut, opptak blir ikke gjennomført. Desverre bundet av borettslagets avgjørelse om leverandørvalg. Dette produktet er så svakt at det ikke burde eksistere i 2022

Dekoder henger hver dag.

Omtale av  Ingar

Er bare vært problemer i 5 mnd har hatt Telia går på nervene. Dekoder henger og nett faller ut Kunde service finnes ikke. Stressende da sameiet tegnet 3 års binding på Telia tv og nett avtale. Skammelig. att styret ikke sjekket opp telia før de tegnet avtalen.

Feil på boks, Bildet hakker, må restarte boks ofte, treg dekoder. Dårlig kundeservice

Omtale av  Arnt

Feil på boks, Bildet hakker, må restarte boks ofte, treg dekoder. Dårlig kundeservice

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Grusomt treg

Omtale av  Ann K. F

Grusomt treg og forferdelig dårlig boks! Det henger stadig og bare det å skulle bytte kanal er ekstremt frustrerende. Styr unna!

Teksting

Omtale av  Monica J

Tekst forsvinner på enkelte kanaler. Henger seg ofte opp.Dette har vedvart siden Telia tol over get. Skjep dere!

Tv boxen slår seg av etter noen timer

Omtale av  Hans

Har forsøkt både pr telefon og chat, men tålmodigheten slutter etter to timers ventetid uten respons. Tidligere kunne en programmere boken til aldri å slå seg av. Ikke mulig lenger??? Og chatte-roboten er en tragedie, burde vært stengt. Der får du de samme svarene nesten uansett hva problemet er.

tv boksen må restartes hver dag

Omtale av  Jon

og det synes telia er helt fint. De kan jo ikke bruke så penger på utstyr som fungerer. Det er alt for dyrt. Kundeservice gir samme standardsvar hver gang. Jeg oppfordrer alle til å klage til telia kundeservice hver gang boksen henger seg, kanskje kostnadene til kundeservice da blir høye nok til at de vil tjene penger på å levere bedre utstyr.

Jeg har aldri opplevd dårligere kundebehandling noe sted enn hos Telia!

Omtale av  Terje S

To timer med gjentagende beskjed om at "alle våre kundebehandlere er dessverre opptatt. Takk for at du venter". To timer!! Har "alle" disse kundebehandlerene hjemmevakt og får beskjed med brevdue om at kundeservicetelefonen på kontoret ringer, og deretter må vente på bussen for å reise en time - pluss innlagt julehandel - til kontoret for å svare? Da vi langt om lenge fikk svar så virket det ikke som at han vi traff knapt hadde peiling på noe annet enn hvor de skulle sende fakturaen. Det viste seg at vi på tross av at vi hadde bestilt full pakke med streaming, opptaksmuligheter og alt annet de kunne tilby så har vi fått en boks som knapt er brukbar på eldresenteret for å se på Dagsrevyen. Han beklaget det og sa han skulle sende en beskjed til Elkjøp, som visstnok har en avtale med Telia, om at de skulle utlevere en ny dekoder. Dette kunne vi gjøre omgående. Vel nede på Elkjøp så ante ikke ekspeditøren hva jeg snakket om da jeg sa at de skal ha fått en melding fra Telia. De hadde ikke noe system for slikt, men vi kunne fått en ny dekoder dersom de hadde en. Han var drit lei av at Telia sender folk til Elkjøp i hytt og pine for å få hjelp med alt mulig rart, men ikke engang sørger for at de har dekodere på lager. Ikke gidd å kom med den evige floskelen om at dere er så fryktelig lei dere for at jeg opplever problemer og bla bla bla! Å henvise til den såkalte livechatten kan dere også spare dere for. Jeg har prøvd, og fikk beskjed om at det var 96 min ventetid. Jeg kommer til å bruke all min energi de kommende ukene på å i alle fora opplyse verden om hvor dårlig service og kundebehandling Telia gir!!

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Telia tv og internett

Omtale av  Behzad

ingen fungere ikke riktig , ustabil nett og håpløst tv. mareritt kundeservice . hver gang må bruker over 1 time å snakke med kundeservice uten resultat. bare glem Telia , kjøp ingenting , du kommer å angre. Telia er en skam

Har tilegnet profilen
Telia TV deltar på Bytt.no

Telia TV har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Telia TV besvarer ikke omtaler

Telia TV har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Telia TV henter ikke inn tilbakemeldinger

Telia TV benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR