Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Elsker tv arkiv generelt og at en kan se alt fra siste uka. Men ikke hos Get, nei! Der kan en bare se utvalgte programmer.
Sammenlignet med Altibox er dette mange hakk tilbake i forhold menyoppsettet og brukervennlighet. Alt er mer tungvint og innfløkt, både med tanke på å finne frem og selve bruken.
Veldig bra. Både TV og internett. Meget god service.
Har hatt den nye Get-boksen i 2 uker nå. Hater hele driten! Lite bruker vennelig. Skal man spole må man holde knappen nede. Ingen Netflix. Mye mer fornøyd med Altibox. Get kan hoppe og dra!
Hvis jeg måtte dømme Get på bare det jeg hadde lest her, ville jeg ikke være en kunde fremdeles. Men jeg er veldig veldig glad for at jeg alltid tar anmeldelser med en klype salt. Som tidligere Altibox-kunde vil jeg bare si at jeg absolutt ikke anger å gjøre endringen til Get.
HBO hos Get er definisjonen på ubrukervennlig og ufunksjonelt. Hvorfor ikke tilgang direkte til appen?
Jeg er kjempefornøyd. Jeg kan velge ulike kanaler feks film eller sport med appen, på minutter, og gjøre om valgene når feks en Man U kamp er over, uten ekstra kostnad med de 50 poengene som følger med. Kjempebra! I tillegg er det kort oppsigelse og man kan oppgradere netthastighet om man vil. Jeg har også benyttet mobiltelefon abbonnement tilbudet til Get, og er veldig fornøyd med det. Får da HBO inkludert i tv-pakken gratis. Og cloud med kabel. Borettslaget hår valgt en annen løsning nå, men jeg ønsker å beholde Get som tv-leverandør, dersom det er mulig, og prisen er ok. Jeg har hatt Canal Digital før, og det var jeg ikke fornøyd med.
Get er desverre ett elendig produkt. Har masse problemer, og lyd og bilde hakker nesten daglig. Det enste bra, er at boksen er svart.
Get boksen kan begynne å lage suse lyd midt på natta. Get boksen har dårlig WiFi bort til TV som er 2 meter åpen. luftlinje unna. Har opplevd at nettet detter ut uten grunn. Får ikke beskjed når det er problemer i området. Chatten gir ikke personlig kundeservice, de bare forholder seg til standard svar. Hadde ikke valgt Get hvis ikke boretslaget hadde avtale med de.
Mye flimring på skjermen samtidig som lyden blir borte. Jeg vurderer absolutt å bytte til noe annet. Tror Altibox er løsningen for meg.
Når dere kan ikke levere Internett da må ikke sende regning for disse timene som vi hadde ikke Internett.
Vanvittig dårlig hardware og brukergrensesnitt. Useriøs selger som ljuger, samme fra kundeservice. Holder ikke avtaler. Fakturaene er en jævla vits, der det er forskjellige summer, og der kundeservice innrømmer at de ikke vet hvorfor... Ekstremt dårlig kvalitet og stabilitet på utstyr og signaler. Her blir det Canal Digital med en gang bindingstid er over. Styr unna.
Elendig. Må betale for å ringe dem. Kutt det ut hvis du kan!! Chat er en automatisk svar. Spurte on navnet hans, og han svarte med "Pent navn".
Forferdelig selskap, elendig kundesenter, de svarer ikke på mail, lover mer en de holder, samt selger svarer ikke på telefon ved oppkall. Kort sagt, styr unna Get.
Problemer med nettet som ikke engang jeg kan fikse selv, dette skjer stadig vekk, jeg må ha Internett klart til hver en tid.
Fikk ikke farten jeg ble lovet på døren av selgeren fra GET og hadde problemer med PlayStation online gaming etter at jeg byttet over til GET. Ringte kundeservice og fikk beskjed om at de har kan ikke så mye om det og at jeg må prøve å søke på google eller youtube for å finne løsningen selv. Etter mye frem og tilbake med kundeservice og IT avdeling hos GET, kom vi frem med at de skulle sende en teknikker hjem til meg for å løse problemene. Problemene ble ikke løst + teknikken sa at jeg ikke har optimal med signal hos meg det vil si at jeg vil aldri få det hastigheten jeg betaler for.. Vis det er mulig, anbefaler jeg ingen GET...