Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har hatt ekstremt mye problemer med den nye boksen til Get. Jeg har sittet i tlf med dem sikkert 50 ganger siden vi fikk den. Er inne på vår 3e Get BoX nå, pga det har vært så mye software problemer og barnsykdommer på boksen, fått sk. "Oppdateringer" tilsendt uten at det har hjulpet noe. Det er helt utrolig at dem slipper en så uferdig og dårlig produkt på markedet og at det fremdeles ikke finnes oppdateringer så boksen oppfører seg som den skal etter hatt den i 7 måneder... F.eks: - Det tar flere minutter og bytte kanal. - Den henger seg opp/låser seg i et strekk og må startes om. - Teksting fungerer ikke på visse kanaler. - Hopper over kanaler når man blar på fjernkontrollen. - Man kan ikke lenger gå tilbake til forrige kanal med et tastetrykk. (Fantes på Get box II) - Man kan ikke taste direkte på en kanal i tv oversikten og se, utan man må huske nr på kanalen/gå ut av tv oversikten for og sen taste inn nr på kanalen man vil se. Den er utrolig treg på både kabel og wifi. Vi hadde Altibox systemet i vårt forrige hus (2015) og den tv-boksen var lynkjapp allerede da i forhold til denne og kranglet ALDRI. Kommer ingen vei akkurat nå siden borettslaget vårt har vært så smarte og låst seg til Get så vi får ikke byttet leverandør. Hver gang vi skal se TV her i huset så skaper det irritasjon 😣 Get MÅ komme med en skikkelig stor oppdatering veldig snart, da alle problemer her er kjent for dem. Skjerpings!
Anbefaler den nye GetBoxen men den forutsetter en netthastighet på minimum 75/10 Mps for å virke optimalt. Er man tilknyttet en fellesavtale gjennom sameie/borettslag er gjerne grunnhastigheten for dårlig. Da kan man kontakte GET og få oppgradert denne mot et lite tillegg i prisen avhengig av hastigheten man går opp til. Har selv 2 Getboxer med hastighet på 150/15 Mps og opptaksfunksjon. Denne kombinasjonen virker perfekt. I tillegg har jeg Gets Sagemcom modem CS 50001 som også gir meget god WiFi dekning i hele huset mitt. Tror mange i Get land sitter på mye gammelt utstyr som for lengst har gått ut på dato dessverre. Ta kontakt med deres kundesenter og få pris på oppdatering av utstyr/hastigheter ;)
Henger seg hele tiden når man bruker tv arkiv. Totalt elendig, gleder meg til fiber.
Pga defekt trådløs WiFi sender kontaktet jeg Get. Ble anbefalt av en som kalte seg tekniker at jeg burde bytte til AirTies. Det ville bli en engangsavgift men ikke økt månedskostnad for dette. Bestilte og fikk vare. Fikk ikke montert dette og ringte Get for hjelp. Fikk da vite at mnd avg var økt med 50kr/mnd pga AirTies. Skulle få kompensasjon, engangs, sa selger. Men jeg ville rapportere dette til overordnet. Ikke hørt noe fra dem etter gjentatte purringer.
Etter å ha blitt oppringt av en fra Get, som fikk meg til å si ja til Getbox, har det vært lite trivelig å være Get kunde. Boksen kom i hus, ble montert opp, og ikke alt fungerte som jeg forventet. Det tok lang tid å skifte kanal, her snakker vi ikke om mange sekunder, men minutter. Det er ikke mulig å få norske undertekster på norskspråklige program, savnes av oss som hører litt dårlig. Har kunne texsTV vært en bra erstatting for program fra NRK, men texsTV er ikke med i GetBox. Vi bor i Trondheim, og ønsker Midtnytt på NRK 1, men får kun Østlandssendingen. Begge disse problemene er tatt opp med Get flere ganger, både på nettet, og som brev til Get. Får ikke skikkelige svar. Når jeg spør om når dette lar seg ordne har jeg fått forskjellige svar. Da jeg sa ja til GetBox, ble det ramset opp mye som var kjempebra med denne boksen, men det ble ikke informert om at noe ville forsvinne sammenlignet med boksen jeg hadde før GetBox. Jeg ar vært en lojal kunde å betalt til riktig tid, og mener da jeg fortjener å få det jeg betaler for. Jeg betrakter det som en selvfølge at man får riktig lokalsending og at det går å få norske undertekster på norskspråklige program. NRK klarte å ha teksting på norske program på for mange tiår siden, skulle da tro at Get skulle være i stand å få det til også. Og jeg mener jeg fortjener å få et skikkelig svar på hvor lenge jeg må vente, og en beklagelse på det faktum at jeg har ventet siden medio juni på å få en boks om har de funksjoner som jeg forventer skal være med.
Godt tilbud, godt utvalg av kanaler. Prisen derimot er litt høy. Det eneste jeg er missfornøyd med er kundeservice. Dropp den dumme roboten. Og sett inn folk som gjør det de sier, det de skal. Jeg er kjempe missfornøyd med utsending av ny boks. Etter 5 henvendelser i løpet av 12 dager har jeg fortsatt ikke fått ny boks. Den jeg har lever sitt eget liv. Men fakturaene fra dere, de kommer fram. Utrolig dårlig service.
Håpløst å få overført min gamle mors fasttelefon til ip telefoni hos GET. Holdt på en måneds tid. Og det fungerer dårlig. Fornøyd med bredbånd og tv.
En håpløs boks for å se tv. Kan ikke måle seg med brukervenligheten på den gamle til altibox. Blir å bytte leverandør så snart noen tilbyr altibox fiber i distriktet
Mottar ikke varsel når det oppstår signalfeil, 2 ganger siden juni. Lang ventetid service på Nesodden.
Get boks II er totalt ubrukelig når det gjelder streaming ellers greit utbud og muligheter på Get sin hjemmeside.
Forferdelig kundeservice og ikke transparent prismodel. Måtte betale 700 kr for utstyr som var presentert som man kjøper den men egentlig var bare leid ut.
Kjenner meg ikke igjen i mye som blir skrevet her. Opplever nokså stabilt internett, kanskje vært nede to-tre ganger de to årene vi har hatt Get. Noe tregt til tider men det tror jeg har med hardware å gjøre (reset router funker). Så langt fornøyd med nye Get boX. Oppleves rask og moderne. Savner dog modem/ruter funksjon i boksen.
Bra pakker i tv og godt innternett. Betaler 450 kr for tv pakken og innternett
Internett og TV sluttet å virke plutselig mens vi så på TV en kveld, fikk beskjed fra kundeservice om at det ikke kommer signaler inn med fiberen. De skulle sende en tekniker om ei uke for å se på det. Ei uke! Burde jo sendt noen i løpet av en dag og tilbudt oss en form for midlertidig løsning i alle fall for internett. Hva med et som kort med fri data til de har fikset feilen? Virker utrolig lite interessert i å rette feilen for og å gi meg god service, virker som de syntes 1 uke ventetid uten produktene jeg betaler for er helt ok.
Hvorfor finnes det nye episoder på HBO’s opprinnelige app, men ikke på «Get’s HBO?? Synes det er merkelig. Man vil vel kanskje få det man betaler for?
I abonnementskostnader ligger de gjerne trippelt over normalpris fra andre tilbydere. Har vært i kontakt med Get som ny leietaker i et borettslag der de har eksklusiv avtale for bredbånd og tv. Jeg måtte ringe opp igjen etter at de ved første kontakt sa at de skulle ringe meg tilbake. Borettslaget sa i fra om at jeg skulle få en rabattert pris de hadde forhandlet seg frem til, Get anerkjente dette men tilbød meg likevel en pris høyere enn den framforhandlede avtaleprisen, når jeg dobbeltsjekket dette. Valgte Ice i stedet.