Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
-Helt elendig kundeservice. -Helt elendig nett tv (detter ut når de endelig sender noe bra.) -Helt elendig utvalg av den minste programpakken. Reprise, reprise, reprise. I Julen og. Stort sett repriser og på 2 mnd nå så går de samme programmene. STAY AWAY! BRA er: Mer en 2 min mellom hver reklame hvor lyden blir så høy at nabon klager....
Dårlige TV-bilder som "henger" og er kornete, lyd følger ikke bilde, opptaksavspilling feiler, "start forfra" kutter før programmet er slutt, internettet er tregt, fasttelefonen knitrer og spraker og kutter samtalene. Elendig opptakskapasitet og fjernkontroll. Menysystem som det er umulig å finne fram i.
Kundeservice er elendig. Tekniker på telefonen vet ikke hva han snakker om. De vet ikke engang hvilken router/hjemmesentral de selv har montert hos meg. Hastigheten er halvparten av hva den skal være. Har klaget men ingenting skjer, selv etter at jeg har klaget flere ganger. Forsøker å koble opp printer mot WPS på router. Ikke mulig siden WPS er slått av på roteren. Get kan ikke hjelpe med dette og skylder på printer, selv om printer fungerer opp mot annet utstyr. Styr unna om du kan!
Har blitt Get gissel i Asker, hjelp meg ut de som kan! f. eks. Borgen antennelag/kabellag. Har flytte inn i et sameie der Get TV og bredbånd er eneste valget, og det har vært en skremmende opplevelse. Har tidligere erfaringer med Altibox fiber, Canal Digital via både kabel TV og parabol, samt RiksTV. Get er det suverent dårligste jeg har hatt kontakt med. De har rett og slett en helt elendig løsning når det gjelder TV og opptak/se på arkiv osv. For ikke å snakke om service. Erfaringen med deres selgere er som om du skulle handle bil og når du kommer for å hente bilen, så står den der uten hjul. Da sier selgeren: Ååååå, skulle du ha hjul også??? Såkalt "best i kundeundersøkelse" må man IKKE feste lit til. Det er MANGE som driver "seriøse" kundeundersøkelser, men ingen må tro noe på dette. Årets undersøkelse fra forskningsprosjektet Norsk Kundebarometer ved Handelshøyskolen BI er derimot en seriøs uavhengig undersøkelse. Get havner der på bunnen innen kategorien TV-distribusjon og på nest sisteplass innen bredbånd. Og de dårlige plasseringene har Get gjort seg vel fortjent til.
Jeg finner intet positivt å si om get, de er så lite behjelpelig på å faktisk hjelpe kunden med å finne en løsning for en. Det er tydeligvis ingen kommunikasjon mellom de ansatte i firmaet og det er som å møte veggen. De er overhodet ikke løsningsorientert og jeg måtte til slutt nevne et konkurrerende firma for å få den hjelpen jeg ville ha fra de.
For det første er det vanskelig å finne. Ikke intuitivt at HBO ligger under 'Play' sammen med leie av filmer man må betale for. For det andre er det ikke mulig å navigere seg fram til ulike sesonger og episoder. Den siste blir bare vist automatisk. Grensesnittet er rett og slett under pari. Skjerpings Get. Dette er jo bare å fikse tvert.
Saken skulle sendes til teknisk avd. Ta 3-4 dager så skulle de ringe. De ringte IKKE!!! Purret etter 7 dager og ingenting var gjort!! Påan igjen, det vil ta 2-3 dager og så sitter vi her og venter!!!. Elendig service.... KKA.
Netthastigheten er så dårlig at den kun fungerer i en etasje i huset vårt, trenger opptil 3 forsterkere for å få en ok hastighet overalt. Hele gaten vår mistet nett på lørdag, og siden Get kun sender elektrikere på hverdager er vi uten internett, TV og høytalere siden alt dette går igjennom internett. Null hjelp fra kundestøtten.
Vi måtte bytte til Get da vi nylig har flyttet og Get var alternativet vi fikk.. Siden har det bare vært masse feil. Feilmelding etter feilmelding.. Vet ikke hvor mange ganger vi har vært i kontakt med dem. Å de lover å fikse problemet... Problemene er mange, og enda ikke fikset etter snart 3 mnd.. Elendig tjeneste og elendig kundeservice!
I Mysen er tjenesten så dårlig at den burde forbys. Jeg har feil og mangler ukentlig, mens naboen som har en skål på veggen ikke har nevneverdige problemer. Jeg kan ikke ha skål, så jeg er stucked ved det verste selskapet jeg noensinne har vært borte i. Man betaler full pott og må kreve penger tilbake hver gang man klager... Som er i 1% av tilfellene (når nok er nok). Da kan du få godskrevet alt fra 40 kroner til en måneds leie for f. eks. TV delen, eller nettdelen. Småpenger i forhold til all den tid og irritasjon selskapet skaper. De holder også VELDIG tett om at de sliter med et gammelt utslitt nett det bare flikses på. Dessverre er det ikke alternativer for meg og andre bakkebaserte tilbydere finnes ikke. Min konklusjon: De VET at de ikke har konkurranse på bakkebaserte tjenester, og de lar deg betale full pott, for noe som HVER UKE gir problemer med alle de "tjenester de tilbyr (internett, tv, og nå til og med telefoni). Kunne jeg ha sluppet GET ville livskvaliteten gått opp mange hakk!
Utrolig vanskelig å få hjelp på telefon, og dårlig signal, lover å bli ferdig med reparasjon; oppdatering og det blir ikke gjort på tiden de sier.. Og umulig å få hjelp om en ringer.. Har ALDRI vært utsatt for slik dårlig service før... Håper de får konkurranse, da må de bli bedre ellers tror jeg det kan gå dårlig med kunder til Get.
Negativt: Opplever relativt ofte at det er feil på linjene og opphold i leveransen pga. feilretting og vedlikehold. Har også stort sett dårlig erfaring med service. Kan jo nevne vår siste erfaring, hvor vi benyttet et gratistilbud på oppgradert hastighet i sommermånedene, som vi nedgraderte til laveste hastighet innen fristen. Etter dette kom det en uventet regning, som Get mente var rett og rimelig fordi hastigheten vi valgte (som var den laveste tilgjengelige) var høyere enn hastigheten vi hadde fra før. Ingen forståelse for at kunden selvsagt var i god tro her siden ingen lavere hastighet var valgbar, og orket ikke gå veien via forliksrådet på grunn av et par hundrelapper. Er dessverre bundet til Get i borettslaget, ellers ville vi aldri hatt det. Gleder oss til vi er ferdige med Get. Positivt: Kundesenteret ligger nært der vi bor.
De montert feil utstyr hos meg, og fakturerte meg for det. Da jeg påpekte at utstyret var feil fikk jeg ikke gehør for klagen men fikk kontant beskjed om at jeg må ut med samme sum om montøren skulle tilbake for å bytte ut utstyret som var feil. Hææ? Tør fortsatt ikke bestille montør i frykt for nye skyhøye krav. Blir maktesløs, rett og slett.
Get er forferdelig. Har aldri vert så plaga med en bedrift noen gang!! Elendig service!! De driter i kundene sine og de leverer ikke tjenesten du betaler for.
Har hatt problemer med Get hvor jeg fikk mail og tlfnr til en person som heter *. Som skulle hjelpe meg med mitt problem Det gikk bra i starten, men etter jeg fikk et annet problem på get boksen så fikk jeg aldri svar på mine 2 eller 3 mail jeg har sendt til han. Når jeg sender han mail fra en annet navn så svarer han. For en tulling spør du meg. Har byttet nå.
Nylig byttet til Get fiber og er storfornøyd. Magisk å bruke poengsystemet til å bare endre kanalutvalget i Min Get appen. Deilig og også bruker Apple tv som dekoder med opptak i skytjeneste så jeg kan ta opp i stua og se på rommet. Super med HBO inkludert i grunnpakken.