Telia TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Det koster mye og smaker lite. Dette er monopol på sitt verste. Absolutt ikke verd pengene. Kundeservice er helt forferdelig. Fakturaene er uleselige. De fakturerer ting jeg aldri har bestilt. Dekoderen bråker. Forsvinner ut av mitt hus når 5g mobil kommer. De vil ikke bli savnet.
Alle i boligsameiet fikk ny intenoboks for 2 dager siden. Dagen etter forsvant alle signalene. (akkurat som forventet). Har ringt 3 ganger, snakket med 3 forskjellige personer + chat. Ingen kjenner til noe feil. Når siste person oppdager at intenoboksen ikke mottar signaler, da skal jeg ha tekniker om 5 dager. Så blir det nok en dag borte fra jobb p.g.a. Get. Har hatt Get som leverandør av fibernett siden 2009. Hadde så mye feil at jeg ikke kunne ha internett gjennom dette selskap, det ble altfor mange feriedager som måtte brukes. Har nå annen tilbyder som gir meg den internett tjenesten jeg betaler for. Når det gjelder TV, tvinges jeg gjennom boligsameiets fellesavtale til å ha Get som tilbyder. Kontakt med Get pr. telefon har gitt meg store telefonregninger. Jeg tror dette firmaet "gaper over" alt for mye. Det er for få personer til å rette feil som det er alt for mange av.
Ingen av NRK kanalene fungerer, bare skurrer. HBO fungerer èn av 30 ganger jeg prøver å sette på en serie. Treigere responstid enn min første PC jeg kjøpte i 2001... Ingen hjelp å få fra Get. Masse feil på opptak. De gidder ikke skrive i infoboksen hvilken episode eller sesong av en serie man velger å se på er. Fjernkontrollen blir ødelagt hvis du ser strengt på den. Produktet skaper masse irritasjon og sløsing med tid.
Jeg opplever altfor mange ganger at episoder i serier ikke kan vises, og får da opp feilmelding: Feil med avspilling (0). Dette er fryktelig irriterende når man følger med på en serie, og opplever gang på gang dette i andre serier også. Samtidig er det utrolig tungvindt å se på serier på HBO gjennom GET. Her må man søke opp en og en episode. Merkelig at GET ligger så etter, i 2018 burde dette vært mer brukervennlig!
Stabil og god nettlinje. Sjangseløs dekoder - treig, lite intuitivt design og grensesnitt, for gammel maskinvare i forhold til grafikk og operativsystem, ufattelig klomsete menyer med ubrukelige navigeringsmuligheter. Appen er ok, men ustabil og funker særs dårlig oppimot chromecast. Gøy med HBO inkludert ift. Poengsystem.
Påstår at jeg må ha ny boks fordi nettet ikke fungerer. Byttet boks, men fikk feil ladekabel. I tillegg var boksen med wifi, selv om jeg eksplisitt ba om at dette skulle jeg ikke ha. Wifi fungerer uansett ikke på den nye boksen, på tross av utallige forsøk med hjelp av Get. Kan sende reparatør, men enten på dagtid (når man er på jobb) eller om 2 uker. 2 uker uten nett i 2018 er hårreisende.
Veldig fornøyd med kabel tv fra Get. De har vært upåklagelige med levering av mange bra norske tvkanaler, det har vært minimalt med skurr på linjen. Og vært helt fantastiske med å påse at kunde fikk skikkelig med dekoder og router. Veldig bra!!
Midt på treet produkt, med elendig service. Styr unna om man ikke absolutt må ha det.
I vår digitale verden er nettsikkerhet alfa og omega. Det er derfor nærmest uforståelig at firma Get ikke har et obligatorisk og gratis antivirusprogram. Hva jeg forstår har de andre konkurrentene dette. I øyeblikket ( mars 2018 ) er Get nettet altså usikret mht dette! Dette gir Get ingen informasjon om utover at kunden selv må lete frem en opplysning på firmaets nettside. Hvor mange titusener av Get kunder er klar over dette ? Nå er vi som kunder også pålagt å få en høyere netthastighet uten å bli spurt om nødvendigheten. Ved måling finner man imidlertid lavere hastighet enn den man nå faktureres for. Get har i de senere år også fått mer ustabilitet i sitt nå ganske gamle standardnett. Tidligere fikk vi beskjeder om dette, f eks på SMS - men den tiden synes å være slutt.
Vi har varit uten TV fra slutten oktober till slutten februar. Get sa att Datel eller hva nå underleverandøren hette skulle kontakte oss, men det har de ikke. Jeg har snakket i telefon mer med Gets kundeservice enn med min egen mor de siste månederne. Igår fikk vi TV. Da er nettverket borte isteden. Forbanna vernabedrift. Kan dessverre ikke bytte dersom vi da må grave ny kabel en drøy kilometer. Det er dyrt. MøkkaGet. Undvik inn til det siste!
Bra i 2017 men etter omlegging helt forferdelig mht brukervennlighet
Jeg synes service til GET er verste et menneske kan oppleve noen steder! De tilbyr meg 799 kr for at en teknikker skal sjekke noe når jeg kan gjøre det hjemme! GET er bare tull!
Noen ganger funker Get helt ok, mens andre ganger kan det ødelegge en hel tacofredag. Bildet er hakkete og gjør det helt umulig å se på TV. Og ja kundeservice, vi har puttet alle ledninger ut og inn. 8 ganger. I kveld.
Fungerer innimellom. For mye svart skjerm + lang rep.tid. En del hyggelige supportere er et +.
Jeg har reklamert på flere saker hos GET som jeg ikke er fornyd med, men dem klarer ikke å krediterer beløpet dem har sagt at dem skal kreditere. Når det opprettes AvtaleGiro mot GET kommer det faktura alikevel og selvfølgelig faktureres det fakturagebyr. Kan ikke anbefale å bytte til GET.
Dritt lei av noen som bare suger mere penger uten å levere mere verdi. Stadig feil i området som vi bor....