RiksTV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Fjerner kanaler som ikke blir erstattet av nye. Noen kanaler blir bare borte uten noen form for info. Har en pk. på 45 og prisen er den samme selv om de fjerner noen kanaler.
Umulig å oppnå kontakt på telefon. Lovte å ringe tilbake. Skjer ikke. Chatrobot er stengt og finner ingen mail adresse. Dette er katastrofal service. Skulle ønske det var fler alternativ jeg kunne brukt. Desverre er rikstv det eneste.
De svarer ikke telefonen og heller ikke personlig chat. Og du kan bare glemme å legge igjen ditt nummer i håp om at de ringer tilbake. Det gjør de ikke (!) selv om de sier det motsatte. Deres chatrobot er dum som en potet. Du får helt andre svar enn det du spør om. Fraråder Rikstv på det sterkeste.
Jeg har nå i 3 perioder denne dagen prøvd å få svar hos Rikstv: Forsøk 1: 38 minutter uten svar. Forsøk 2: 25 minutter uten svar. Forsøk 3: 13.minutter. Ettersom det synes å være «mange som ønsker å snakke med oss AKKURAT nå» er det kanskje på tide å vurdere å ansatte flere personer?
Riks-TV ønsker ikke kontakt med kunder, det er helt umulig å komme igjennom på telefonen, og chatteløsningen er en elendig bot som svarer dårlig eller feil.
Det har fungerer perfekt og er der feil får vi raskt hjelp vi har den minste pakke syntes den er lidt dyr etterhvert men det virker perfekt er veldig tilfreds .
Forferdelig bildekvalitet, nesten hele tiden. Programmene skulle også startet direkte, istedet for å måtte velge direkte.
Alt for ofte brudd på sending. Abonnementet har blitt alt for dyrt!
Borettslaget bestemte plutselig å bytte fra Telia til Rikstv. Min erfaring så langt etter ett år med RiksTV. 1) TV-boksen fungerer vesentlig dårligere enn Telia sin. Selv om du kan ta opp programmer (mot høyere pris), kan du ikke se de lagrede programmene andre steder. På Telia kan du det. 2) Jeg lurer på om de har testet brukervennligheten. Menyene er mer uoversiktlige, og for eksempel er det ingen markering om du har begynt å se på et program eller ikke, og hvor langt du har sett i programmet. 3) Jeg må noen ganger slå tv-boksen av og på 2 eller 3 ganger for at kanallisten skal vises/boksen skal fungere. 4) En felles fjernkontroll for alle "dupedittene" du måtte ha, fungerer ikke på Rikstv-boksen. 5) Dessverre har alle tilbydere tv-pakker, Telia inkludert. Men hos Telia har du en VISS mulighet for å endre kanaler (Selv om jeg også misliker poengsystemet). RiksTv skalter og valter med kanalene uten at du kan påvirke. De gir heller ingen begrunnelse ved endringer. 6) Så langt har jeg ikke funnet ut hvordan jeg kan gi en SKRIFTLIG tilbakemelding. Det er kun tlf. og chat. 7) Appen har fungert nogenlunde greit, men akkurat nå kan jeg ikke endre videokvalitet. (Det er flere alternativer, men den reagerer ikke når jeg trykker på andre alternativer). Du har ikke mulighet til å se lagrede programmer, ref. punkt 1. Jeg har ingen tilknytning til Telia, men siden vi hadde Telia i flere år før borettslaget plutselig skiftet leverandør, har jeg allikevel et visst sammenligningsgrunnlag. Jeg har ikke vært i kontakt med kundeservice, så det kan jeg ikke si noe om. Jeg vil jobbe for at borettslaget bytter leverandør. Det er ikke bare prisen som må telle, men også brukervennlighet og fleksibilitet i kanallisten. Og hvis noen "ansvarlige" leser dette: Kutt ut tv-pakker! Jeg vil bestemme selv!
Opplever stadig at vi ikke får inn tv kanaler og må ofte restarte
Utrolig bra service på chat alltid fått hjelp raskt sendt e.post det går litt saktere 2 dager nå men ellers topp
Ligg unna denne dritten, sa opp "rikspakken" i dag. 20/1 2022, får IKKE lov til å forlate dritten før 31/3. Og jeg bruker ALDRI å inngå avtaler med bindinger. WTF, jeg er rimelig forbandet nå. Det er siste gang i mitt liv jeg har noe med disse karene å gjøre, GARANTERT. fy fa................
Kan ikke nevne en positiv ting om dem. Håpløs lang ventetid ved henvendelser og når man ønsker å bli oppringt hender det at de ikke gjør det. Sender tydeligvis med dårlig nettkvalitet (via fiber til meg) .. som bl.a. fører til at sendingene en gang i blant " fryses" el. rett og slett blir borte. De skylder på samarbeidspartneren som har ansvar for nettet. Håpløst å forholde seg til to leverandører av en tjeneste som kunde .. særlig når ingen ting blir rettet opp i og at den ene skylder på den andre. Gleder meg til at avtaletiden min er over .. for da går i hvert fall jeg over til en annen leverandør !!!!!!!
Alt for lang oppsigelsestid, melker penger av folk. Skal bli godt å bli kvitt dem
Virket bra i ett år og så bare f.. Skap.. Kortleser montert bak på tv ryggen. Er det andre som har samme problem med kortleser festet bak på tv ryggen??
Liker dårlig at prisen øker 110kr under 1 år. Nå må det bli slik at folket må bestemme selv hvilke kanaler man skal se og betale for. Det er forkastelig at man blir tredd over hodet kanaler som ikke er aktuelle i det hele tatt. Så hvorfor I all verden skal man betale for en vare man ikke ser på og ikke trenger. Nå må det bli endring slik at folk kan bestemme selv eget innhold og betale for det.