RiksTV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Helt umulig å få snakket med kundeservice på telefon. Ventet på svar over en time. Da ga jeg opp.
De var behjelpelig med alt med oppsett og det fungerer-
Totalt umulig og nå de pr telefon. Og chatbot hjelper ingenting. Går ikke ann og være kunde i et sånt firma.
Bestilte et abonnement på nettet. Har ikke mottatt dekoder. Har forsøkt å kontakte dere i over 1 uke. Umulig å komme igjennom har brukt mange timer i telefonen nå men ingen respons. Chatten er en vits, dårlig kundebehandling. Men regning på frakt av en antenne har jeg fått + at abonnementet tydeligvis går fra jeg bestilte. Svareren sier gjerne 16 minutter vente tid, men det stemmer ikke. Du får ikke snakke med en kundebehandler selv om du venter i over 1 time. Å skrevet inn telefon nummeret mitt til dere, dere skulle liksom ta kontakt, men det gjør dere jo heller ikke. Fortvilende
Meget godt fornøyd m d eg kjenner til m riks tv her
Dere er vanskelig å nå. Telefon --> lang ventetid!! Appen--> får ikke sendt melding. Blir henvist til ulike typer chat etter lang tid, og får ikke den hjelpa jeg ønsker!
Jeg er godt fornøyd med programpakka deres, - eneste grunn til at jeg fortsetter som kunde! En gjentagende feil har flere ganger ført til et akutt behov for kontakt med RiksTV for feilretting som må utføres hos dem, og som har forårsaket skyhøyt dataforbruk hos min internet-leverandør, med påfølgende ekstrakostnader for meg. Det har stort sett vært håpløst å få svar fra noe levende menneske, og jeg ga opp og gikk over til skriftlige henvendelser med brev pr. gammeldags post. De har antagelig nådd fram og blitt lest, for feilen forsvant og har vært borte lenge, men ingen av brevene er besvart. Nå er samme feilen i gang igjen, og dette skrives etter nok en forgjeves time på telefonen.
Skulle ønske det var enklere å navigere i appendiks.
Hvordan kan dette være lovlig? Ta betalt for 3 måneder for et abonnement det tar Rikstv 2min å avslutte?
Hvor for ikke ringe opp kunde etter tur. Trasig med en Robot som bare prater i vei uten forståelse. Vurderer å si opp hele Riks tv. Det er vel det dårligste vi har hatt noen gang. SØRGELIG !!!
Rot fra ende til annen Faktura. App kndesrtvice ikke bra
RiksTV terningkast 1 Dårlig tjeneste på alle måter. 1. Fakturert beløp. Alt for høyt. 2. RiksTV sender faktura 3 mnd med krav om forskuddsbetaling. 3. Du ringer men blir stående i kø. Til slutt gir du opp. Ingen svarer. 4. Du prøver å kontakte dem igjen og igjen til slutt gir du opp. 5. Du kontakter RiksTV på chat. Du får kontakt men får ikke hjelpen du trenger. 6. Det blir sendt inn en klage med lovnad om at de ringer tilbake. Ingen ringer. Venter fortsatt. 7 Du prøver igjen og igjen, kontakter RiksTV , bruker masse tid, til slutt blir du bare fortvilet. 8 Jeg avslutter abonnementet med en faktura hengende over meg med et beløp som er langt høyere enn avtalt. 9. I tillegg er TVpakken til RiksTV fullt av utdaterte serier, reality, sport og filmeutvalget er elendig. Masse uinteressant bare for å fylle opp kanalene. 10. HOLD DERE UNNA RIKSTV. DET ER DYRT, DÅRLIG OG ELENDIG SERVICE.
Riks tv leverer ingenting av det de lover! Dårlig eller intet signal selv med aktiv antenne. Hadde Altiboks før og det var en annen verden. Eneste grunnen for oss å velge Riks tv var pga at huset allerede hadde en Riks tv antenne. Det hjalp ingen verdens ting. Sender hele pakka med dekoder i retur. Telenor kommer å installerer både tv og Internett. Til alle styr unna Riks tv!!
Satt 30 minutter i tlf uten å få kontakt med kundeservice. Jeg la på. Får ikke inn tv 2
Vanskelig å få kontakt med kundeservice. Chatten som kan være alternativet er treegt
Ingen kundeservice - har kollapset fullstending - skygg unna - svarer ikke på mail, telefon eller chat