Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det som er dårlig er at de belaster min bank med avtalegiro uten et ord om hva jeg betaler for. Til og med på vinmonopolet får man kvittering på hva man betaler for, men ikke Agva Kraft. Frekt og arogant.
Hei Torleif, Alle med avtalegiro får faktura på papir, pdf eller som efaktura akkurat som om man ikke hadde tegnet avtalegiro. Jeg vil derfor be deg om å sjekke om du har fått en efaktura i nettbanken din. Ta veldig gjerne kontakt med [email protected] så vil vi sjekke hvilken betalingsform du har og om det eventuelt er noen feil i opplysningene vi har. Du skal selvfølgelig fortløpende få en oppstilling over hva du betaler for i god tid før trekket. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Gode lave priser, ingen problemer i det hele tatt.
Hei Anders, Sånt er alltid hyggelig å høre, vi skal gjøre vårt ytterste for at du fortsetter å være fornøyd! Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Strømmen er billig. Og man får raskt svar på kundespørsmål.
Hei Stine, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Ble lovt fastpris på strøm i et år men ble flyttet over til Agva flyt etter 3 måneder og ente opp å betale 20% mere en avtalt. Kundesørvis svarer ikke på telefon eller ringer tilbake, svarte på mail etter en stund men avviste klagen.
Hei Sivert, Det høres ut som om du har bestilt en 3 måneders og ikke en ettårsavtale. Ta gjerne kontakt på [email protected] så skal jeg undersøke det med en gang. Vi finner sikkert en avtale som fungerer bra for deg! Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Sleip og villedene markedsføring. Opererer med lav introduksjonspris for å kapre kunder og reklamerer med at de er "billigst" på strøm. Hvis du ikke har finlest avtalene dine og følger med på endringene i de ulike avtalene, endrer de prisen uten varsel. I mitt tilfelle en firedobling av pris når regningen kom.
I sjokk over regning fra agva, har aldri hatt dyrere strøm...
Hei Helene, Dette høres rart ut. Ta kontakt på [email protected] så skal jeg se på det med en gang! Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Når kampanjen var over, gikk prisen til det det absolutte dyreste uten noe info.. Aldri mer AGVA.
Hei Roger, Kampanjeperioden har vært en periode som er sponset. Etterpå går du over på et konkurransedyktig produkt som ikke har noen bindingstid. Ta gjerne kontakt om det er noen misforståelse eller om det er en annet produkt som passer deg bedre. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Jeg har vært kunde hos Agva siden midten av 2015 ca., og i løpet av den tiden har jeg hatt flere av deres avtaler. Siden jeg har byttet nokså ofte har jeg også vært i kontakt med kundeservicen flere ganger, og de har alltid vært veldig behjelpelige, hyggelige og tatt telefonen raskt. Prisene er svært gode, spesielt med tanke på at alle strømavtalene deres har fornybargaranti, men velger man et lokketilbud (alt under markedpris) Så må man naturligvis følge med - det kommer ingen advarsel om prisendring. Akkurat det hadde vært fint å hatt. De kunne også gitt mulighet for bedre oversikt over avtalen sin ved hjelp av en pålogging av et slag, men utover disse tingene har jeg ingenting å klage over. Jeg har spart mye penger på strøm de to siste årene. Anbefales på det varmeste!
Hei Frode, Dette var en hyggelig tilbakemelding! Som du påpeker er det klart at kampanjetilbud som selges under innkjøpspris etter hvert settes på et normalnivå. Vi ønsker at nye kunder skal prøve oss og tilbyr derfor ofte sponsede priser i en kampanjeperiode. Vi håper du fortsetter å være fornøyd med pris og service også i fremtiden og står når som helst klare til å hjelpe deg om det skulle være noe! Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Skulle hat min side og legge sammen nettleie prisen på 1 faktura.
Hei Amjad, Takk for tilbakemeldingen. Vi håper du er fornøyd med service og pris, og skal se nærmere på dine innspill. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Jeg har surra litt rundt og lett etter ny leverandør etter å ha flyttet. Her fant jeg lave priser og jeg synes de har tatt telefonen raskt og svart på alt jeg har lurt på.
Hei Fiona, Det er hyggelig å høre at du er fornøyd! Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Fornybar billig burde vert etterskuddsbetaling når strømforbruket er registrert.
Hei Alf, Hyggelig at du er fornøyd med fornybar og lave priser! Vi har både forskudds- og etterskuddsprodukter, så bare ta kontakt om det er noe vi kan hjelpe deg med. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Valgte en avtale med Agva med en meget lav fastpris i tre måneder, med vanlig pris etter dette. Ble dessverre masse krøll med etterfakturering når jeg skulle flytte. Kundeservice var lite behjelpelige. Det fantes heller ingen nettside man kunne logge seg inn å følge med på forbruk og faktura etc.
Jeg lurer virkelig på om det er lovlig å fratar kunder retten til innsikt i hva de betaler til enhver tid, gjennom å avskjære de fra grunnleggende info. Det at de får lov til å bryte en grunnleggende regel betyr jo bare at forbrukervern er nå utvannet til 1%.... Slappe tilsynsmyndigheter og total fravær av forbrukerinstanser. Misliker dette især fordi nok en skanse for at vi som forbrukere skal få lov å ha kontroll på vår økonomi faller.... Det er snart fritt frem for næringslivet å loppe oss med alle midler som man kan tenke på.... Våre rettigheter er fullstendig nullstillte. Bra at de ikke er dyrest... Derfor 2 poeng.
Rask tilbakemelding. Alltid hyggelig å behjelpelig.
Hadde en avtale i 16 dager, men ble fakturert 1100kr uten giro! Gikk rett til inkassovarsel. Fikk heldigvis stoppet inkassokravet før det gikk for langt. De trakk faktisk giroen med en gang vi klagde, så det var jo bra.
Selskapet forskuddsfakturerer med større forbruk enn det som du har brukt tidligere i henhold til din statistikk. Til tross for at jeg har penger til gode hos Agva fakturerer de meg for kraft. Ren svindel. I tillegg svarer de ikke på mail som jeg sender og klager på faktura og å få tak i de på telefon er helt umulig. Som sagt: STAY AWAY!