Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Etter bindingstiden endrer de avtalen uten advarsel fordi vi ikke hadde valgt to forskjellige måter å betale samme regning på. At regningen alltid ble betalt punktlig brydde de seg ikke om. Så vår regning steg fra 6-900 kr. Måneden til nesten 7000 kr. For et forhåndskrav på to måneder. Det har visst blitt alt for mye cowboyer som får leke seg i denne bransjen.
Hei Kristin, Vi har forsøkt å gi tydelig beskjed om dette ved bestillingsprosessen. Årsaken til kravet er rett og slett at vi kan holde langt lavere priser når vi sparer det helt unødvendige kostnadene ved manuell fakturering. Men som du sier er det ingen bindingstid, så du kan når som helst ordne efaktura/avtalegiro og bytte til den billige avtalen. Vi hjelper deg gjerne med dette. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Skrudde opp prisen litt til å begynne med, etter 2 mnd gikk prisen i taket!!!
Har ingen ting bra å si om agva kraft. Fikk dobbel så høy regning en lovet. Klaget å tro f.... ikke den ble enda dyrere. Så styr unna dette dritt selskapet. Skulle tro di satt på Stortinget.
Veldig hyggelige og hjelpsomme på telefonen! Hadde sluppet siste samtale om de hadde minside, men det er detaljer.
Rask tilbakemelding og det man spør om blir ordnet kjapt fikset.
Hei Arve, Sånt er hyggelig å høre. Ha en strålende dag! Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Inngikk avtale "Agva flyt online". Denne skulle være billig og justert til markedet. Oppdaget at prisen ble satt opp fra konkurransedyktig pris på ca 35øre/kWh til 63øre/kWh uten at jeg fikk varsel. Kontaktet kundeservice per telefon. Kom ikke gjennom. La igjen telefoner uten å bli kontaktet. Sendte email og fikk beskjed etter 4 dager om at endring av priser blir varsel på deres hjemmeside. Har stilt spørsmål om en pris på 63øre/kWh er markedsjustert, men har ikke fått svar da svaret gir seg selv. Hvem ønsker å betale 1000 kroner ekstra eller 80% overpris? Har selvfølgelig byttet leverandør i mangel på markedsjustering. Har du avtale med Agva bør du følge godt. De lever nok svært godt på dere som ikke sjekker ofte. Hjemmesidene er også mangelfulle og gir meg ikke oversikten som jeg får hos andre f. Eks Fortum som jeg har hatt i 2 år og er svært fornøyd med. Mitt råd er: Ligg unna Agva eller følg nøye med på deres prisjusteringer.
Trodde kun at slik svindel som dette selskapet driver med var mulig i Uganda! Bestilte en god pris, fikk faktura med 8x prisen. Tja, efaktura eller noe sånt unnskyldte de seg meg. Kriminelt!
Hei Joakim, Det er korrekt at vi på de billigste avtalene har krav til efaktura/avtalegiro. Det er bare å ta kontakt, så kan vi hjelpe deg med dette og skifte avtalen tilbake. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
AGVA skiftet min avtale utenat jeg fikk greie på det, Elendig spør du meg..
Hei, Jeg vil anta at det skyldes manglende efaktura/avtalegiro på de rimeligste avtalene. Bare ta kontakt, så kan vi ordne det sammen med deg! Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Billig lokketilbud - blodsuging etterpå. Styr for all del unna slike selskap.
Hei Kjell, Det er riktig at vi har kampanjetilbud, det synes vi er en hyggelig måte å ønske nye kunder velkomne på. Når kampanjeperioden er over normaliseres prisene, men skal selvfølgelig fortsatt være konkurransedyktige. Vennlig hilsen Agva KraftAS Kundeservice
Veldig bra fastprisavtale når man følger med og fornyer.
Hei Hans, Hyggelig at du er fornøyd, håper du sparer mye penger på å være hos oss! Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
De er grønne og billige. Ikke noe gærent å si, har vært kunde lenge.
Hei Samuel, Hyggelig å høre! Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Styr unna! Dem er ute etter nye kunder hele tiden. Når dem har fått deg på kroken er alt vell i et par måneder. Deretter hopper dem over til en ny pris.
Jeg har sjeldent kom igjennom når jeg har ringt selv til kundetelefon. Men etter å lagt igjen nr. og bedt om oppringing så får jeg telefon innen 1 time. Dette synes jeg er en grei løsning men der er mulig noen ønsker svar relativt raskt. Alltid hyggelig og imøtekommende personell. Og veldig løsningsorientert. Gode priser og enkle fakturer som er lett å forstå. Alt i alt er vi veldig fornøyd, og vil nok anbefale dere til andre. Jeg vil også nevne at det var på anbefaling av naboer at vi valgte dere.
Hei Christofer, Så lang ventetid skal det selvfølgelig ikke være, så jeg beklager at du har uflaks. Men vi kan absolutt bli bedre på svartid og jobber med det. Hyggelig å høre at du ellers er fornøyd! Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Bestilte en tilsynelatende god avtale. Men etter noen dager hadde de endret vilkårene og satt opp prisen med 5x gangen. STYR LANGT UNNA!
Fikk tilbud på spot + kun elsertifikat som koster ca 1 øre. Da jeg fikk regninga kom det på 8,9 påslag. Samme som FBI på NRK rapporterte om Aldri kjøpt så dyr strøm før. Er ikke kunde lenger.
Hei Tom, Vi beklager at du oppfatter det sånn. Vi har hatt kampanjetilbud på avtalen din i en lengre periode og den var dessverre over da du ble kunde. Til info har vi nå fått bedre varslingsrutiner og håper resten av bransjen følger etter på dette. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Lokketilbud! Betaler mye mer to måneder senere enn ved avtaleinngåelsen. Dårlig at det ikke varsles ved prisforandring. Lett å bestille via nettsidene.
Hei Marit, Standarden i strømmarkedet har vært å varsle prisendringer på nettsiden og strømpris.no. Vi har nå begynt med direktevarsling og håper du blir fornøyd me det. Det er riktig at vi har svært gode kampanjetilbud og vi prøver også å være rimelige når abonnementet går inn i en normalfase. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice