Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Alt er så useriøst, at man skulle tro at Agva ble drevet fra gutterommet av en gjeng kvisete guttunger. Absolutt ikke greit å drive å lure forbrukerne på denne måten. Prisen steg sakte men sikkert, før den plutselig tidoblet seg når vi endret til avtalegiro (som de forøvrig sa vi måtte gjøre). Useriøst.
Jeg trodde jeg hadde gjort et smart valg, men skjønner jeg har blitt lurt. Bytter!
Samme som alle andre: Gikk inn på billigste avtale, oppdaget at første faktura var skyhøy. Ingen svarte da jeg ringte - MEN ble oppringt innen noen minutter da jeg valgte tilbakering funksjonen. En svært hyggelig og profesjonell kvinnelig kundebehandler forklarte meg at jeg måtte opprette efaktura og guidet meg gjennom prosessen. Nå har jeg både efaktura og avtalegiro som avtalen krever og er blitt forsikret om at korrekt pris vil faktureres i henhold til spotprisavtalen og at jeg skal se bort i fra den flytavtalen jeg havnet på som følge av manglende efaktura avtale. Hvis dette viser seg å stemme er jeg fornøyd og ingen grunn til å klage. Jeg gir dem litt handlingsrom siden de er relativt nye og et lite selskap, sammenlignet med de store gribbene.
Sleipere avtaler skal man lete lenge etter! De lokker deg med en pris, men bare vent et par måneder..
Endrer avtaler uten å informere, umulig å få kontakt med på kundeservice. Fakturerer mer enn faktisk forbruk.
Hei, Angående ditt innlegg: Først vil vi si at vi selvfølgelig ikke driver med slikt. Vi har ikke funnet noe i vår kundekommunikasjon som viser saken du viser til og får følgelig ikke gjort noe med det. Dersom det er slik at påstanden er alvorlig ment så må vi be om at du tar kontakt med vår kundeservice så vi får mulighet til å se på saken. Vi gjør vårt aller beste for å stadig forbedre vår service, men det er vanskelig å forholde seg til en anonym tilbakemelding. Vi har tidligere opplevd at en slik påstand ikke har grunnlag i et reelt kundeforhold, det er derfor vi veldig gjerne vil finne ut av det så vi kan rette opp hvis det skulle vise seg å bunne i en misforståelse eller en feil vi har begått. Dersom dette er forårsaket av at du har hatt en forskuddsavtale vil vi minne om at brorparten av våre avtaler har etterskuddsbetaling. Det er bare å ta kontakt med kundeservice, så vil vi kunne flytte deg over på dette.
Lokker med svært lave priser, men som på "snedig vis" ble til markedets aller dyreste strøm når fakturaen kommer. STYR UNNA!
Vi ønsker å stadig forbedre oss, og tar gjerne imot innspill både på telefon og mail. På denne siden er din anmeldelse anonym, og det gjør altså at vi ikke har mulighet for å se om det har blitt begått en feil eller ikke. Derfor ønsker vi at du tar kontakt direkte, men vil svare litt generelt på det du tar opp. Vi er gode på pris og dette viser målinger som gjøres på både korte og lange intervaller. Som et lavprisselskap er vi helt nødt til å følge denne strategien, våre kunder er betydelig mer bevisste på pris enn gjennomsnittet av befolkningen. Det er jo nettopp på grunn av gode priser at kundene har funnet oss, og prisbevisste kunder slutter ikke plutselig å være det. Vi har også gjort omfattende nøytrale kundeundersøkelser som viser at våre kunder er svært fornøyde og gir oss i snitt karakteren 4,4 av 5. Men strømpriser er veldig volatile, det betyr at de endrer seg fort og ofte. Vi har samme innkjøpspriser som våre konkurrenter og det er dessverre sånn at når bransjen får en overraskende prisendring på sine innkjøpspriser vil dette reflekteres i utsalgsprisen. Det er heldigvis et omfattende regelverk for hvordan kunder skal opplyses om sånt og disse følger vi. Det som kan være overraskende er at en pris kan øke fra 5 øre til 29 eller 49 øre og fortsatt være lav. Så mye endrer altså prisene seg at vi har opplevd slike situasjoner. Men selvfølgelig kan vi også gjøre feil, og hvis du mener at vi har gjort det håper vi du kontakter kundeservice så vi får mulighet til å rette feilen. Supert om du tar kontakt!
Reklamerer for 5 øre/kwh - Faktura var på 49 øre/kwh. Jeg har opprettet Avtalegiro, men dette har "ikke blitt registrert" og dermed har jeg havnet på Agva Flyt som er en forskuddsavtale og ikke Agva Flyt Online som er en etterskuddsavtale. Men selv Agva Flyt Online, har hatt en pris på 39 øre/kwh. De har laget en avtale som er vanskelig å forstå med fullt forsett, og når kunden klager, så er det selvfølgelig kundens plikt å sette seg inn i avtalen.
Vi ønsker å stadig forbedre oss, og tar gjerne imot innspill både på telefon og mail. På denne siden er din anmeldelse anonym, og det gjør altså at vi ikke har mulighet for å se om det har blitt begått en feil eller ikke. Derfor ønsker vi at du tar kontakt direkte, men vil svare litt generelt på det du tar opp. Vi er gode på pris og dette viser målinger som gjøres på både korte og lange intervaller. Som et lavprisselskap er vi helt nødt til å følge denne strategien, våre kunder er betydelig mer bevisste på pris enn gjennomsnittet av befolkningen. Det er jo nettopp på grunn av gode priser at kundene har funnet oss, og prisbevisste kunder slutter ikke plutselig å være det. Vi har også gjort omfattende nøytrale kundeundersøkelser som viser at våre kunder er svært fornøyde og gir oss i snitt karakteren 4,4 av 5. Men strømpriser er veldig volatile, det betyr at de endrer seg fort og ofte. Vi har samme innkjøpspriser som våre konkurrenter og det er dessverre sånn at når bransjen får en overraskende prisendring på sine innkjøpspriser vil dette reflekteres i utsalgsprisen. Det er heldigvis et omfattende regelverk for hvordan kunder skal opplyses om sånt og disse følger vi. Det som kan være overraskende er at en pris kan øke fra 5 øre til 29 eller 49 øre og fortsatt være lav. Så mye endrer altså prisene seg at vi har opplevd slike situasjoner. Men selvfølgelig kan vi også gjøre feil, og hvis du mener at vi har gjort det håper vi du kontakter kundeservice så vi får mulighet til å rette feilen. Supert om du tar kontakt!
Meget useriøst selskap, frarådes på det sterkeste! De lar deg tro at du får billig spotpris-avtale, men setter deg fort over på flyt-avtale, uten å vasle deg, som er betydelig dyrere. Hold dere unna dette selskapet!
Vi ønsker å stadig forbedre oss, og tar gjerne imot innspill både på telefon og mail. På denne siden er din anmeldelse anonym, og det gjør altså at vi ikke har mulighet for å se om det har blitt begått en feil eller ikke. Derfor ønsker vi at du tar kontakt direkte, men vil svare litt generelt på det du tar opp. Vi er gode på pris og dette viser målinger som gjøres på både korte og lange intervaller. Som et lavprisselskap er vi helt nødt til å følge denne strategien, våre kunder er betydelig mer bevisste på pris enn gjennomsnittet av befolkningen. Det er jo nettopp på grunn av gode priser at kundene har funnet oss, og prisbevisste kunder slutter ikke plutselig å være det. Vi har også gjort omfattende nøytrale kundeundersøkelser som viser at våre kunder er svært fornøyde og gir oss i snitt karakteren 4,4 av 5. Men strømpriser er veldig volatile, det betyr at de endrer seg fort og ofte. Vi har samme innkjøpspriser som våre konkurrenter og det er dessverre sånn at når bransjen får en overraskende prisendring på sine innkjøpspriser vil dette reflekteres i utsalgsprisen. Det er heldigvis et omfattende regelverk for hvordan kunder skal opplyses om sånt og disse følger vi. Det som kan være overraskende er at en pris kan øke fra 5 øre til 29 eller 49 øre og fortsatt være lav. Så mye endrer altså prisene seg at vi har opplevd slike situasjoner. Men selvfølgelig kan vi også gjøre feil, og hvis du mener at vi har gjort det håper vi du kontakter kundeservice så vi får mulighet til å rette feilen. Supert om du tar kontakt!
De har endret abonnement og prisen uten å si i fra. Over dobbelt så dyrt..
Vi ønsker å stadig forbedre oss, og tar gjerne imot innspill både på telefon og mail. På denne siden er din anmeldelse anonym, og det gjør altså at vi ikke har mulighet for å se om det har blitt begått en feil eller ikke. Derfor ønsker vi at du tar kontakt direkte, men vil svare litt generelt på det du tar opp. Vi er gode på pris og dette viser målinger som gjøres på både korte og lange intervaller. Som et lavprisselskap er vi helt nødt til å følge denne strategien, våre kunder er betydelig mer bevisste på pris enn gjennomsnittet av befolkningen. Det er jo nettopp på grunn av gode priser at kundene har funnet oss, og prisbevisste kunder slutter ikke plutselig å være det. Vi har også gjort omfattende nøytrale kundeundersøkelser som viser at våre kunder er svært fornøyde og gir oss i snitt karakteren 4,4 av 5. Men strømpriser er veldig volatile, det betyr at de endrer seg fort og ofte. Vi har samme innkjøpspriser som våre konkurrenter og det er dessverre sånn at når bransjen får en overraskende prisendring på sine innkjøpspriser vil dette reflekteres i utsalgsprisen. Det er heldigvis et omfattende regelverk for hvordan kunder skal opplyses om sånt og disse følger vi. Det som kan være overraskende er at en pris kan øke fra 5 øre til 29 eller 49 øre og fortsatt være lav. Så mye endrer altså prisene seg at vi har opplevd slike situasjoner. Men selvfølgelig kan vi også gjøre feil, og hvis du mener at vi har gjort det håper vi du kontakter kundeservice så vi får mulighet til å rette feilen. Supert om du tar kontakt!
Bestilte en spotpris avtale men har uten beskjed blitt overført til en mye dyrere avtale. Tapt ca 10. 000 kr i vinter. Ingen svar på telefon.
Det var ikke mulig å opprette betalingsavtale til å begynne med.
Som så mange her har jeg opplevd å bli flyttet til dyrere avtale pga. manglende efaktura. På tidspunktet jeg fikk første faktura var ikke AGVA tilgjengelig som efaktura utsteder. Noe de bekreftet på kundeservicen, og jeg påpekte at deres avtalevilkår krevde dette. De sa det kom til å bli fikset, med henvisning til at det ville stå informasjon på faktura. En eller to faktura etter med avtalegiro har jeg blitt flyttet til ny avtale som er mye dyrere. Har ikke fått noe informasjon om dette i ettertid. Efaktura referansen har stått der hele tiden selv når dette ikke fungerte, men har på siste faktura blitt litt større og tillagt kontonr. Har ikke sett noen annen info. Kom fra en seriøs strømleverandør som hadde gode tekniske løsninger, faktura på epost som gratis alternativ til efaktura og en oversiktlig Min Side. AGVA har ingen info. Gir kundeservice en sjanse til å rydde opp før jeg bytter.
Denne leverandører er kun ute etter å lure deg. Billig på første faktura. Umulig å få eFaktura. Prisen firedoblet seg uten varsel. Svarer ikke på e-post til kundeservice.
Tilbyr lav initial pris, justerer deretter opp i himmelen og starter akontofakturering. Useriøst.
Makan til cowboyvirksomhet skal du lete lenge etter. Jeg har fått inkassovarsel uten å få faktura, endring av abonnement uten varsel og endring av prisplan uten varsel. Kunde"service" er helt latterlig og mer opptatt av å si det som står i manus enn å høre på kunden. Syns også at akontobetaling av strøm er en utdatert betalingsløsning. I de månedene jeg har vært kunde jeg i snitt betalt 70 % mer enn faktisk forbruk.
Hvor skal man begynne... Støtter majoriteten av de andre kommentarene her. Dette er useriøse greier! Faktisk rein svindel etter min mening! Eneste positivet er at jeg kom fort gjennom på kundeservice telefon og han jeg snakket med var hyggelig. Men det hjelper lite når hele firmafilosofien bygger på å lure folk!