Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har tilgode kr 7650,56. Har ringt utallige ganger og purret opp tilbakebetaling. Alle på kundeservice har fått beskjed om at de ikke kan sette telefoner om purringer videre til faktura avd. Dermed sier de jeg skal gi videre beskjed, og ingenting skjer. Nyeste beskjed er at det snart blir betalt x 3. Hva skjer? Hvorfor ikke fortelle kundene den reelle sannhet, da vil vi være mer positive til dere. For alle kan feile å få likviditets problemer. Bare fortell meg at tilbakebetalingen blir 3 mnd. forsinket og jeg vil godta det????
Etter 1 år bare gode erfaringer. Ikke noe tull med endring av avtaler og uforventede tull og unødvendige kostneder.
9900 i regning for desember, en ny regning på 2800 i månedsskiftet og 9900 igjen nå. Vanvittig. Styr langt unna.
Jeg har ca 10000 kr tilgode som skulle ha blitt tilbakebetalt. Jeg har snakket med kundeservice på telefon flere ganger og fikk beskjed at de skal tilbakebetale pengene med en gang. Men har gått over 6 uker siden og pengene er fremdeles ikke tilbakebetalt. Jeg å ha også sendt mail som står fremdeles ubesvart.
De skylder meg 10000 kr som forfalt 20.12.2022 etter at jeg sa opp avtale med dem. Har purret flere ganger. Ingen betaling kommer
Iflg Forbrukerrådet ligger AGVA på topp ti når det gjelder beste spotprisavtale, men dette stemmer overhodet ikke, rett og slett faktafeil! Jeg sitter nemlig med to ulike abonnement da jeg har en utleiedel også i tillegg til egen bolig. Leverandørene jeg har benyttet hittil er hhv Agva AS og Huskraft Energi AS hvor sistnevnte var desidert billigst i desember pr kWh mens hos Agva lå prisen langt over 100% mer pr kWh sammenlignet med Huskraft! Nå i januar skilte det også stort mellom disse strøm leverandørene, men nå har jeg avsluttet mitt kundeforhold hos Agva. Styr unna Agva hvis du vil ha billigere strøm er mitt råd!
Var kunde fra 2017-2023. Trodde jeg hadde en gunstig spotpris avtale. Det viser seg at selskapet forandret avtalen med tiden. Både nettside og telefonservice baser seg på å villede kundene fremfor å informere dem. Jeg fikk servert utrolig mye uriktig info av dem. Det virker som strategien til selskapet er å gi noen gunstig avtaler som "lokker" kunder inn for så å revidere avtalene med tiden for så å melke kundene max..... mvh skuffet kundene
Agva skylder oss 20 000,- etter at vi sagt opp strømavtalen. Bytte av leverandør skjedde medio desember 2022. Purret dem medio januar 2023, men ingenting skjer. Styr unna dette selskapet.
Sa opp Agva i midten av desember som følge av forhåndsfakturerings-praksisen + prisnivå. Kundeforholdet ble avsluttet 20 desember. I skrivende stund har jeg ikke mottatt de 5000 kronene jeg har tilgode. Til gjengjeld blitt ringt to ganger i mellomtiden der de forsøker å lokke meg tilbake. Kundeservice tar null ansvar og sier de legger inn en "prioriteringssak" til fakturaavdelingen som skal overføre "i løpet av dagen", men jeg har forsøkt 2-3 ganger uten hell. Sist kundebehandler presterer å si at "dette er ikke mitt bord". Altså, hva er kundeservice til for? Nå føles det bare som om Agva holder pengene mine som gissel pga. deres elendige likviditet. Har inget annet ord for dette enn svindel. Ville gitt 0 stjerner om jeg kunne.
AGVA endret avtale om etterskuddsbetaling uten å gi beskjed, og tok forhåndsbetaling to måneder fram i tid, noe som gjorde faktureringen svært uoversiktelig. Etter avsluttet kundeforhold har AGVA etter to måneder fremdeles ikke tilbakebetalt overskytende forskudd.
Fikk strømregning på 8.500,- for leilighet på 114 kvm. Selv om jeg hadde stengt av flere rom, fyrte med ved på dagtid og slo av panleovner. Vaskemaskin og oppvaskmaskin ble kjørt etter kl 22 om kvelden. Har forstått at deres såkalte tilbud eller lureri med variabel pris er noe skikkelig lureri. Fraråder Agva kraft på sterkeste.
De skriver regning med gaffel, fikk tre doblet forbruk for desember å jeg bor i liten ett roms å bruker vaskemaskin en gang i uka å panelovn er på lav temperatur. Normalen har vært under 300 kr pr mnd.. har hatt de i 2 mnd første faktura var normal så kom nr 2 med 3 ganger så høyt forbruk å dårlig forklaring hvorfor, bare at strøm koster mere? Takket for meg å anbefale ingen å bruke dette selskapet!
Svært dårlig kundeservice. Avtalen med Agva sagt opp i slutten av November, vi har over 20 tusen som er forhåndsbetalt for oktober og november, som skulle vert tilbakebetalt 25 Desember 22, har purret flere ganger, men får beskjed om at dette kan ta mange uker. Vi er veldig missfornøyde med hvordan Agva opptrer.
De har overfakturert med ca kr 15.000,- til sammen over ca 5 mndr, uten at pengene er tilbakebetalt selv om avtalen er sagt opp for nesten 2 mndr siden. Ikke får man skriftlig svar på henvendelser heller. Hold deg laaangt unna dette selskapet.
De varlser ikke endringer direkte, vanskelig å se av faktura hvordan strømpris er regnet ut
De tar forskuddsfakturering for strøm leveransen som forbrukertilsynet advarer mot , og har ingen prisgaranti på sine spotprisavtaler.