Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fikk inkasssokrav fra Agva på en faktura vi ikke hadde mottatt. Ringte dem for å løse dette og fikk beskjed om at faktura var sendt til anleggsadressen. Jeg sa at fakturaadresse er firmaets adresse og spurte hvordan faktura kan være levert da hytta ikke har postkasse stod de bare på at den var levert. Jeg undret meg videre over hvordan de ikke hadde fått den i retur, men det mente de at de ikke hadde fått. Endte med at vi måtte betale avgiftene for dette og vi bytter selskap.
Ved bestilling er det felt både for anleggsadresse og fakturaadresse i bestillingsskjemaet. Vi beklager om dette har ført til en misforståelse.
Agva Kraft øker strømregningen uten forvarsel. Endrede fakturaer blir sendt i ferietid med nesten utløpt dato, noe som øker prisen med 8,5% ekstra. Fakturaen har nå også en forkjøpspris på strøm, som ikke er avtalt tidligere. Denne er selvsagt med svært høy pris (63 øre/kWh). Agva Kraft tar ikke telefonen ved kontakt. Hold deg unna hvis mulig!
Vi kan dessverre ikke ta hensyn til ferier siden de fleste avtalene faktureres månedsvis. Vi vil anbefale avtalegiro og efaktura, det er ofte enklere for både kunde og leverandør samtidig som det sparer miljøet. Ta gjerne kontakt, så kan vi hjelpe til med dette! Det er som regel kort ventetid på telefon.
Har mottatt forskudsfaktura på som er minimum 3 dobbel av hva vi hat brukt! For forskudd på desember 2018. De svarer ikke på telefon får beskjed om at de er til lunsj. Skillig useriøst føler oss svindlet på det groveste. Hold dere unna!
Her ser det ut som om du har vært uheldig, og det beklager vi. Før jul hadde vi lunsjstengt en dag, men vanligvis er kundeservice åpent hele dagen. Send meg gjerne en mail på [email protected] hvis det fortsatt er noe du ikke har fått svar på.
Ryddige abonnementsvilkår og rask håndtering ifm bytte til Agva
Hei Per, Veldig hyggelig at du er fornøyd. Vi skal gjøre vårt beste for at det fortsetter sånn!
Fredrikstad 23/12 2018 Byttet fra Ishavskraft til Agva i mai i år og har egentlig vært en fornøyd kunde - fram til i dag. Har et lite hus, er forsiktig med strømbruken og har god oversikt over forbruket. Helt uventet, uten noe slags forhåndsvarsel og uten noen forklaring, ramler det inn en SMS med melding om ei desemberregning på kr 3291,89. Meldingen tikket til og med inn lillejulaften. Litt av en julegave ! Er valget av tidspunkt bevisst ? Som kunde kommer man jo ikke i kontakt med kundeservice før tredje juledag !!! Ingen regninger fra Agva har i løpet av det halvåret som er gått oversteget 600 kroner. For samme periode i fjor (desember) var regningen fra Ishavskraft på 888 kroner. Agva tilbyr heller ikke "Min side"-funksjon. De viser til nettbanken, men heller ikke der finnes detaljert fakturaoversikt. Skal man måtte drive privat etterforskning for å finne ut hva som skjer ? Reaksjon er selvfølgelig sendt Agva. Jeg har bedt om å bli oppringt og få forklaringer på den skyhøye regninga straks de er tilbake på kontoret. Har også bedt om å få forklaringen skriftlig. Venter spent på fortsettelsen. Den må være godt begrunnet, ellers kan Agva registrere EN KUNDE MINDRE !
Dersom ikke forskuddsfakturering passer for deg, så har vi mange gode varianter med etterskuddsfakturering. Du er velkommen til å ta kontakt om det passer deg bedre! Vi kan også informere om at vi nå har lansert minsidefunksjonalitet siden det har vært et ønske fra deg og andre kunder om dette.
De flyttet min strømavtale i en dag til Agva det kostet 1085 kr, frekke og sleipe kommer aldrig tibake og heller ingen jeg kjenner. De sendte også en faktura på papir 65 kr miljø. Avtalen var avtale giro bank. Hilsen Tom O.
Siden du ikke skriver med fullt navn er det vanskelig for oss å se hva som har hendt. Bare ta kontakt med kundeservice, så fikser vi nok dette raskt og enkelt.
Fortsatt veldig enkelt og greit! Et supert produkt til en superpris!
Hei Jonas, Takk for at du tok deg tid til å skrive en så hyggelig melding. Du er når som helst velkommen til å ta kontakt om det skulle være noe.
Supert med faktura i nettbanken. Rimelig pris og kundeservice fikser problemer kjapt og uten noe styr hvis jeg har problem.
Hei Kristin, Takk for hyggelig tilbakemelding og riktig godt nytt år!
Ikke vært kunde så lenge, men foreløpig intet å utsette!
Hei Tonje, det er alltid bra med en god start, vi skal gjøre vårt for at fortsettelsen også blir bra!
Raske tilbakemeldinger, gode priser og trivelige kundeveiledere
Hei Ulf, Takk for hyggelig tilbakemelding!
Fikk profesjonell og god hjelp da jeg skulle bytte til denne leverandør.
Hei Wera, Fint å høre at du er fornøyd med hjelpen du fikk! Ta gjerne kontakt på mail eller telefon om det er noe vi kan hjelpe deg med videre.
Jeg er veldig fornøyd, veldig bra pris. God kommunikasjon osv.
Hei, Vi er hele tiden aktive på å presse pris, og da er det hyggelig å høre at dere kunder setter pris på det!
Ingen problemer, er fornøyd. Kjapt, enkelt og konkurrerende pris.
Hei Robert, Det var supert å høre! Si gjerne fra om det er noe vi kan hjelpe til med.
Konkurransedyktig pris + enkelt bytt fra tidligere leverandør
Inngikk en avtale med etterskuddsbetaling, men ble automatisk flyttet over på en avtale med forskuddsvis betaling. Dette står sikkert et sted med liten skrift, men jeg opplever det som spekulativt. Forskuddsvis betaling er i utgangspunktet en lur måte å få et rentefritt lån fra kunden på. De skrev også at avtalen forutsatte e-faktura, og det er helt greit, men når det er lite informasjon om hvordan man kan opprette dette umiddelbart (for eksempel gjennom å få e-fakturareferanse) er det vanskelig å unngå fakturagebyr på 50 kr på første regning. Dette er jo også noe de spekulerer i vil jeg tro. I tillegg er de ikke særlig konkurransedyktige på pris.
Vi har mange gode etterskuddsavtaler også, så det er bare å ta kontakt med kundeservice, så kan vi hjelpe deg med dette. Pris må du gjerne sjekke på nytt, for vi topper oversiktene over de billigste strømleverandørene.
Hyggleg og service innstilt oppratøra. Rask og effektiv og service innstilt medarbeidera.
Takk for hyggelig tilbakemelding!