⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Agva Kraft
2.2
2 126 verifiserte omtaler

Agva Kraft omtaler og erfaringer

Ingen trend

Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.2
Dårlig
2 126 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#80
Forferdelig
Agva Kraft er rangert
#80 av 82 strømselskaper
47%
Middels
47% anbefaler Agva Kraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 126 omtaler om Agva Kraft

FILTRER OMTALER
659
309
122
136
900
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Agva Kraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Dårlig. Rett å slett.

Omtale av  Anonym

Byttet om avtalen min uten å si ifra! Betalte plutselig for to måneder i framtiden og skulle ha med til å betale for de jeg allerede har betalt for flere ganger. har ikke fått noe beskjed om dette! Grei kundeservice om du får tak i dem da.

Svar fra Agva Kraft
07.01.2019 08:47

Hei Anonym, det er vanskelig å si noe om dette når vi ikke har noe navn å forholde oss til. Ta gjerne kontakt, så ordner det meste seg.

Dyrt og dårlig kundeservice

Omtale av  Elisabeth

Agva hadde Ok pris første månedene, helt til plutselig prisen ble nærmest fordoblet. De skulle plutselig også ha forskuddsbetalt. Kundeservice bruker veldig lang tid på å svare, og de bruker lang tid på å betale tilbake penger jeg har betalt for mye

Svar fra Agva Kraft
20.12.2018 12:43

Hei Elisabeth, det er dessverre høye innkjøpspriser på strøm år, og det gir jo utslag nå som det er kaldt og forbruket er større. Hvis du har betalt for mye, skal ikke det ta lang tid å tilbakebetale. Send meg en mail på [email protected] , så ser jeg på det med en gang.

Dårlig

Omtale av  Lena

Fikk strømregning for neste år. Over 2000kr dær vi også måtte betale for samme periode flere ganger. Får ikke svar på disse spørsmålene når jeg prøver å ta kontakt

Svar fra Agva Kraft
20.12.2018 12:43

Vi hverken kan eller vil ta betalt for samme periode flere ganger, så her må det være en misforståelse. Ta kontakt på [email protected] , så finner vi ut av det.

Strålende fornøyd!

Omtale av  Anna

Har nettopp byttet til Agva, og så langt har alt vært positivt. God informasjon underveis i prosessen med å bytte leverandør.

Svar fra Agva Kraft
20.12.2018 12:43

Det er veldig hyggelig å høre at du er strålende fornøyd! I en periode med så høye innkjøpspriser som det er nå, er det ekstra viktig å velge en rimelig leverandør. Vi håper du blir fornøyd med både våre priser og miljøengasjement i tiden som kommer!

Ikke sugerør i konto

Omtale av  Per E. H

Her er det subjektet som teller, de har skjønt det, høy kvantitet = god kvalitet

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Håpløs!

Omtale av  Grete

Ble lovet nettleie og strøm på samme faktura. Dette stemte ikke. Vet ikke helt hvordan jeg skal få tak i dem akkurat nå. Finner ikke telefonnummer.

Svar fra Agva Kraft
18.12.2018 11:41

Da har du fått feil info, og det vil jeg gjerne undersøke så det ikke skjer igjen. Fint om du sender meg en mail på [email protected]. Ellers er vi å treffe på telefonnummeret som står på fakturaen og på våre nettsider: 67114466.

Bestilte en avtale på 3 mnd fastpris avtale med avtalegiro...

Omtale av  Bjørnar B

Bestilte en avtale på 3 mnd fastpris avtale med avtalegiro etter de 3 mnd var gått fikk eg plutselig regning i nettbanken på over 11000 kr. Da jeg ringte for å høre hva dette var fikk eg beskjed om at de nå var begynt med forskuddfakturering. Syntes det virke litt suspekt og fakturere for 1 års stømforbruk på forskudd da jeg bruker rundt 12000 kwh i året og de hadde fakturert for over 13000kwh for 3 mnd på forskudd. Styr unna dette er ikke et seriøst selskap🤬

Juks og fanteri!

Omtale av  Raventhiran T

De lurer med å si at de spanderer. De varslet med å endre opp strøm prisen etter 1 måned med lokke pris.

Forskuddsbetaling.

Omtale av  Holabjarne

Har gått over til forskuddsbetaling, uten å varsle kundene. Veldig uoversiktlige etterskudds fakturaer som motregnes mot forskuddsbetaling. Må purre på tilgodehavende.

Utrolig frekk kundeservice!

Omtale av  Sigmund

Jeg ringte Agva Krafts kundeservice og spurte om detaljer om Agva Krafts fastpris-tilbud, det som ligger på strompris.no. Jeg ringte på vegne av en venninne, som er syk og som jeg bestiller strøm og ordner med regninger for. Vedkommende på Kundeservice sa 'Dette er en avtale for nye kunder og du har vært kunde hos oss før og kan ikke få tilbudet Jeg viste til det som stod på strompris.no og jeg sa at hun som driver nettsiden hadde fortalt meg at det var selskapene selv som la inn sine priser og tilbud hos strompris.no. Da svarer hun på kundeservice; 'Dette er bare tull. For strompris.no er en nettside og de har ikke ringt til deg. Du har vært kunde her før og kan ikke få et slikt tilbud.' Jeg svarte at jeg ringte på vegne av en venninne, men hun på kundeservice bare la på røret. Utrolig at de kan ha slike frekke folk ansatte på kundeservice!

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Best på pris

Omtale av  Jan H. F

Gikk enkelt å bytte. Venter nå i spenning på om/når de kommer til å endre prisene mine.

Billigst

Omtale av  Jan A. J

Billig strøm enkelt og greit. Enkelt å bytte til Agva kraft

Svar fra Agva Kraft
07.12.2018 17:35

Hei Jan A, Det er hyggelig at du har lagt merke til våre lave priser og at du har opplevd prosessen som enkel. Som kunde hos Agva Kraft får du også opprinnelsesgarantert strøm, noe som innebærer at pengene kanaliseres til grønne produsenter. Velkommen som kunde!

Fornybar energi og hyggelige folk

Omtale av  Simen

Lavest pris på tidspunktet, god kundeservice og fornybar energi ⚡

Svar fra Agva Kraft
03.12.2018 11:35

Hei Simen, Det er hyggelig å høre at du setter pris på nettopp de tingene vi forsøker å være gode på!

Tvilsomt selskap, eneste som er bra er damen på kundeservice.

Omtale av  Bent A. F

Har nå hatt Agva i ca 2 år. I starten bestilte jeg spotpris med etterskuddsvis fakturering. I starten var alt bra. Etter en tid begynte de plutselig å forskuddsfakturere. Kontaktet de, de beklaget og fikset. I sommer sendte de en epost med mye reklamedill, og som en liten notat nede i reklamen så nevnte de noe om endring i avtalen, uten at jeg hang meg mer oppi det. Senere har de begynt å legge på 20-25 øre per KW/t, samt at de nok en gang har begynt å forskuddsfakturere. Gikk fra tusenlappen til 4.500,- i fakturabeløp! Ringte de, nei her har det skjedd en feil, dette skal vi fikse. Javel, de gir meg et tilgodebeløp som de trekker fra i fremtidige fakturaer på?! Javel. Dette er mine penger, som de tar urettmessig fra meg, og jeg får de ikke tilbake men som et tilgodehavende? Hva med renter da? Og hvorfor plutselig forskuddsfakturering? Da jeg opprinnelig tegnet avtale var det spotpris, med et lite tillegg, med etterskuddsfakturering. Ingen lokkeavtale, ingen spesialpris. Helt ordinære vilkår. Likevel så har de klart å "helt tilfeldig" å sette meg over på forskuddsfakturering, uten å nevne det med ett ord. Og faktureringen, den er jo et kapittel i seg selv, og jeg irriterer meg over at jeg ikke har reagert før nå. De har jo krev e-faktura. Greit nok det, vi har og satt opp avtalefakturering. Problemet er at vi ikke får tilsendt oversikt på epost, SMS eller papir. Ingenting. I nettbanken er det ikke mulig å se noenting fornuftig, annet enn beløp, forfallsdato og noen ref.nr. Men ikke forbruk, KW-pris. Ingenting. Ikke noen steder. Og de har heller ikke egen kundeside eller kundeapp. Ingenting. Man må ringe evt sende epost til de og be om å få sendt oversikt manuelt. Det tok forøvrig flere dager, pga svikt i epostsystemet hos de. Hmm. Her er det så mye som skurrer at jeg overraskes at de får lov å stå som billigste leverandør hos f.eks strømpris.no For det er de ikke. I dag fikk jeg bekreftet at de er rundt 20 øre per kilowatt (!!!) DYRERE enn Ustekveikja, som jeg nå har meldt overgang til. Det er jo latterlig mye, nok til at Agva burde ligge på bunn på listen, ikke på topp. Jeg har meldt dette videre til fobrukerrådet, de har fått alle mine faktura, de har kommentert at dette ikke ser bra ut i det hele tatt, så de kommer til å ta affære. Når det skjer må fuglene vite, men i mellomtiden er det bare å komme seg langt vekk fra Agva. PS: Ikke la deres aggresjon gå utover kundeservice. De gjør en jobb så godt de kan. Det er de luringene som sitter bak det hele som er synderne her! Jeg fikk forøvrig meget god og ærlige svar fra kundeservice hos Agva, så all ære til den ene damen som jeg traff på hver gang jeg ringte de (har de bare 1 på kundeservice?).

Svar fra Agva Kraft
28.11.2018 13:19

Hei Bent, Ja her høres det ut som at det gått skikkelig galt fra vår side og det beklager vi! Det er i hvert fall godt å høre at du syns at de på kundeservicen vår er hyggelig. De gjør en knallgod jobb som vi er svært stolte over. Det er litt vanskelig for meg å se helt hva det er som godt galt her men hvis du ønsker noen mer informasjon eller at vi ska se på saken på nytt for deg er du hjertelig velkommen å kontakte oss igjen.

Styr unna

Omtale av  Anonym

Har automatisk måler, men likevel kommer de flere måneder i ettertid å sier det er brukt mer strøm for tidligere perioder. Får ikke svar ved sending av e-post til kundesenteret, ventet i snart 1,5 måned på å få oversikt over mitt forbruk. Purret for 14 dager siden, og på nytt nå i forrige uke. Ingen respons. Sjekket forøvrig historikken til selskapet etter at jeg først ble misfornøyd. Alle som vurderer Agva bør google selskapet.

Svar fra Agva Kraft
28.11.2018 10:10

Hei Anonym, Det høres rart ut. Vi har hatt litt for lang svarstid på mail den seneste tiden men absolutt ikke så lang som 1,5 måned eller 2 uker. Da du valgt at skrive anonymt her er det vanskelig for oss å kontakte deg for å hjelpe deg med saken din men bare send meg en direktemail på [email protected] så får du hjelp direkte.

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Stipulerer forbruk

Omtale av  Mes

Skyhøy regning første gang pga at de stipulerer et forbruk og du betaler forskudd på flere mnd. Men som ny kunde vet de ikke om hvilket forbruk jeg har, ergo er de jo bare ute etter mest mulig inn første gang.

Svar fra Agva Kraft
23.11.2018 15:27

Ved oppstart hos ny leverandør, får strømselskapet historikken fra netteier, så dette er basert på reelle tall. Men vi har også mange fine etterskuddsprodukter, så det er bare å ta kontakt så finner vi en god løsning for deg!

Agva Kraft

Har tilegnet profilen
Agva Kraft deltar på Bytt.no

Agva Kraft har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Agva Kraft besvarer ikke omtaler

Agva Kraft har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Agva Kraft henter ikke inn tilbakemeldinger

Agva Kraft benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR