Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Inngikk en avtale med etterskuddsbetaling, men ble automatisk flyttet over på en avtale med forskuddsvis betaling. Dette står sikkert et sted med liten skrift, men jeg opplever det som spekulativt. Forskuddsvis betaling er i utgangspunktet en lur måte å få et rentefritt lån fra kunden på. De skrev også at avtalen forutsatte e-faktura, og det er helt greit, men når det er lite informasjon om hvordan man kan opprette dette umiddelbart (for eksempel gjennom å få e-fakturareferanse) er det vanskelig å unngå fakturagebyr på 50 kr på første regning. Dette er jo også noe de spekulerer i vil jeg tro. I tillegg er de ikke særlig konkurransedyktige på pris.
Vi har mange gode etterskuddsavtaler også, så det er bare å ta kontakt med kundeservice, så kan vi hjelpe deg med dette. Pris må du gjerne sjekke på nytt, for vi topper oversiktene over de billigste strømleverandørene.
Hyggleg og service innstilt oppratøra. Rask og effektiv og service innstilt medarbeidera.
Takk for hyggelig tilbakemelding!
Byttet om avtalen min uten å si ifra! Betalte plutselig for to måneder i framtiden og skulle ha med til å betale for de jeg allerede har betalt for flere ganger. har ikke fått noe beskjed om dette! Grei kundeservice om du får tak i dem da.
Hei Anonym, det er vanskelig å si noe om dette når vi ikke har noe navn å forholde oss til. Ta gjerne kontakt, så ordner det meste seg.
Agva hadde Ok pris første månedene, helt til plutselig prisen ble nærmest fordoblet. De skulle plutselig også ha forskuddsbetalt. Kundeservice bruker veldig lang tid på å svare, og de bruker lang tid på å betale tilbake penger jeg har betalt for mye
Hei Elisabeth, det er dessverre høye innkjøpspriser på strøm år, og det gir jo utslag nå som det er kaldt og forbruket er større. Hvis du har betalt for mye, skal ikke det ta lang tid å tilbakebetale. Send meg en mail på [email protected] , så ser jeg på det med en gang.
Fikk strømregning for neste år. Over 2000kr dær vi også måtte betale for samme periode flere ganger. Får ikke svar på disse spørsmålene når jeg prøver å ta kontakt
Vi hverken kan eller vil ta betalt for samme periode flere ganger, så her må det være en misforståelse. Ta kontakt på [email protected] , så finner vi ut av det.
Har nettopp byttet til Agva, og så langt har alt vært positivt. God informasjon underveis i prosessen med å bytte leverandør.
Det er veldig hyggelig å høre at du er strålende fornøyd! I en periode med så høye innkjøpspriser som det er nå, er det ekstra viktig å velge en rimelig leverandør. Vi håper du blir fornøyd med både våre priser og miljøengasjement i tiden som kommer!
Her er det subjektet som teller, de har skjønt det, høy kvantitet = god kvalitet