Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Får se navn på avtalen på nettsiden deres, men det er ikke mulig å se vilkårene for min avtale fordi de ikke selger denne avtalen lenger. De har sendt meg en link avtalen på mail da jeg ble kunde, men ikke selve avtalen. Linken er i dag død og gir 404.
Har vært kunde hos Agva siden juli og er godt fornøyd. Lett å få kontakt og får forståelige svar på det jeg lurer på
Fastpris avtale 1 år. Plutselig fikk jeg epost fra de at de bryter kontrakt pga jeg har vært kunde hos de i 2019, og jeg får nå ny kontrakt med spotpris. Info om at jeg skulle aldri har vært kunde hos de før for å bli kunde i 2021, ble selfølgelig ikke gitt ved inngåelse av kontrakten.
Tegnet avtale om 6 mnd fastpris til 38,9 øre. Etter to og en halv måned får jeg Mail om at det har skjedd en feil. Jeg har visstnok vært kunde før, men har aldri betalt noe til dem. Tegnet riktignok en avtale, men denne ble kansellert da gammel strømleverandør kapret meg tilbake. De sier i samme Mail at jeg flyttes til «gunstig spotavtale» fra 1/11. Og jeg slipper bruddgebyr? Wtf?? Hvem som bryter hva her?? Virker som de har fått kalde føtter mtp at jeg har en for god avtale, og da må de kvitte seg med meg. Kommer aldri til å anbefale denne leverandøren til noen.
Endrer inngåtte avtaler på kort varsel, useriøse og lite kundevennlige. Inngår avtaler (fastpris) uten å sjekke tidligere kundeforhold , Agva kraft har full mulighet til å sjekke at kunden er kvalifisert for tilbudet men kommer 2mnd senere og endrer avtalen de selv har godtatt skriftelig på mail. Regner med at dette skyldes høye priser i markedet akkurat nå. Dette vil de definitivt miste mange kunder på.
Sier opp inngått faststrømavtale etter tre mnd. Sette da kunden opp på en dyr spottprisavtale. Hevder at det bare bare for nye kunder. Ikke for kunder som hadde strømavtale der for over fire og et halvt år siden. De sier opp avtalen påfolk som aldri har vært kunder der også. SÅ SKYGG UNNA denne kraftlevrandøren. SVINDEL SELSKAP
Det er veldig dårlig at vi som kunder blir lurt trilrundt og må betale uansett,vi finner oss i mye rart men det hjelper ikke og klage, det er jo ingen som bryr seg.