⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert november 2024
Fjordkraft
2.2
1 348 verifiserte omtaler

Fjordkraft omtaler og erfaringer

Ingen trend

Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.2
Dårlig
1 348 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#81
Forferdelig
Fjordkraft er rangert
#81 av 82 strømselskaper
28%
Dårlig
28% anbefaler Fjordkraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 1 347 omtaler om Fjordkraft

FILTRER OMTALER
209
156
101
131
750
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Fornøyd med Spottpris Spesial.

Omtale av  Solbjørg

Vi har Spotpris Spesial. Det viser seg at 20 andre leverandører ville blitt noe rimeligere. Men vi er to med mobilabonnement som er utrolig rimelig i og med strøm og mobilabonnement fra Fjordkraft. Appen er også lett forståelig. Det er ikke betaling på forskudd.

Svar fra Fjordkraft
28.11.2022 15:05

Hei Solbjørg og tusen takk for at du tar deg tid til å skrive til oss, vi setter veldig pris på det. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft.

Svindel og bedrag

Omtale av  Anonym

Bare problem med dette selskapet. De bryter avtalen du har selv. Sender ut dyre bruddgebyrer når de selv har brutt avtalen og ikke jeg. Så ringer de deg opp igjen og informerer pent at avtalen er brutt pg om du ikke vil fortsette som kunde til dagens pris...som er det dobbelte minst. Bare svindel og besrageri...ikke svarer de på spørsmålene dine heller.

Svar fra Fjordkraft
28.11.2022 15:05

Hei. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Blir lurt

Omtale av  Kjell

Har hatt strm fra de i 3 år, 'stabil kraft sør-norge'. Jeg fikk ingen spørsmål om alternativer / om denne var gunstig for meg! Denne viser seg å i snitt ligge på ca 3 kroner mer pr kwt enn spotpris i periden august/september 2022. Sa opp og skiftet leverandør, Da kom det mange telefoner om rabatter / tilrettelegge for bedre avtale???. Da jeg fikk sluttfaktura var ikke strømstøtte tatt med, og etter at jeg hadde kontaktet de om dette, blokkerte de tilgangen til min side! Arrogante / styr unna!

Svar fra Fjordkraft
28.11.2022 15:05

Hei Kjell. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Det kan ikke bli verre av dem

Omtale av  Aleksandar R

Jeg er kunde hos dere flere år og jeg er en idiot fordi jeg ikke bytte strømm selskap tidligere. De har svindlet meg et par ganger i løpet av siste 7 år men det som de har gjort nå er over alle grenser. De ikke informere kunder om konsekvensene av forskjellige avtaler som de har. Eksempel jeg brukte 615 kWh i avgust og pris for det var 935 kroner etter støtte fra staten. Har brukt 675 kWh i september og må betale 2369 kroner etter støtte fra staten. Det betyr at 60 kwh i min ,, kjempe god,, avtale koster 1434 kroner. I appen stor pris fra nord poll som er ikke tilgjengelig hos dem. Når jeg tatt meg kontakt med dem de sa at je har valgt det. Det skjedde for lenge siden og jeg tror at en kunde må bli informert hva er best for ham hvis det kommer forandring men det gjør de ikke. De tenkte bare på penger og ikke på kunder. Gå vekk fra dem med engang og snakke med alle andre hva de gjøre med oss.

Svar fra Fjordkraft
28.11.2022 15:05

Hei Aleksandar. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Grei faktura

Omtale av  Gabriella

Fint å få kun 1 regning hvor alt er ordnet.flinke til å informere ved forandringer

Svar fra Fjordkraft
28.11.2022 15:05

Hei Gabriella og tusen takk for at du tar deg tid til å skrive til oss, vi setter veldig pris på det. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft.

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Udugelige ansatte..

Omtale av  Torskerogn

Blitt lurt opptil flere ganger.. Og lurte på meg Garantistrøm som nu koster 5.79 kr.kwh.. Jeg sover utrolig nok hele natten men blir påstått jeg bruker nærmere 2 kwh mellom 05/06 kl.hver morgen. Har ei vask/tørk ei oppvaskmaskin. Ikke på kabler ei ovn. Kun kjøleskap og tv noen timer døgnet og dusjer ikke daglig ei vasker opp, men pastaretter jeg jan bruke oppimot 25 kwh.døgnet... De nekter komme sjekke måler for noe er fale. Ufine frekke ansatte..Og APP. er upålitelig. Kan ikke trekke kunde for kwh når en ikke bruker

Svar fra Fjordkraft
28.11.2022 15:04

Hei. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Etterrettelig og serviceorientert

Omtale av  Arild

Jeg opplever Fjordkraft som både pålitelig, tilgjengelig ved behov og pris-relevant, sammenliknet med andre aktører i markedet.

Svar fra Fjordkraft
28.11.2022 15:04

Hei Arild og tusen takk for at du tar deg tid til å skrive til oss, vi setter veldig pris på det. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft.

Dagens desidert beste strømavtale

Omtale av  Bård K

Har de siste måneder hatt markedets desidert beste strømavtale, Spot med forvaltning fra Fjordkraft. Forrige måned endte med 80 øre per kWh i fradrag på faktura, og denne måned med 50 øre per kWh i fradrag. Hvem slår dette? Takk til Fjordkrafts forvaltere for godt gjennomførte resultat!

Svar fra Fjordkraft
28.11.2022 15:04

Hei Bård og tusen takk for at du tar deg tid til å skrive til oss, vi setter veldig pris på det. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft.

useriøst!

Omtale av  Randi

Jeg byttet til Fjordkraft i slutten av September 2022. Jeg fikk aldri mail som bekrefter kundeforholdet eller angreskjema på mail. Jeg kommer ikke inn på mine side, eller når jeg logger meg inn så står det at det ikke er registrert er kundeforhold på meg, og at jeg derfor ikke kan logge meg inn. Jeg ringte kundeservice, men fikk ikke særlig hjelp. Jeg ba dem sende angrerettskjema på mail, dette nekter de og kundeservicen bare la på telefonen!!! Før dette sa han at jeg kommer til å bli kontaktet av klageansvarlig, men han vet ikke når. Dette er absolutt ikke bra nok! Saken kommer jeg til å ta videre, slik kundebehandling er ikke greit! De påstår at jeg ikke har angrerett, noe alle har ved kjøp over internett.

Svar fra Fjordkraft
28.11.2022 15:04

Hei Randi. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft

APP som er veldig bra. Kontroll hele tiden.

Omtale av  Ove T. G

App som man kan lese av strøm hele tiden. Man kan kjøpe ting i utvalgte butikkerog få rabatter på strømmen.

Svar fra Fjordkraft
28.11.2022 15:04

Hei Ove og takk for at du tar deg tid til å skrive til oss, vi setter veldig pris på det. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft.

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Fjordkraft

Omtale av  Johan M

Savner info/tips fra Fjordkraft om å bytte til en gunstigere avtale når de ser at man kan spare penger ved å bytte avtale. Telenor kommer med slike tips for mobil og Internett. Har vært kunde hos Fjordkraft siden tidens morgen ( da hele konsernet het Skiensfjorden Kommunale Kraftselskap)

Svar fra Fjordkraft
28.11.2022 15:04

Hei Johan og takk for at du tar deg tid til å skrive til oss. Er du påmeldt nyhetsbrevet vårt? Her sender vi ut en del informasjon rundt strømpriser, sparetips og ulike strømavtaler. Siden jeg ikke vet hvem du er kan jeg ikke undersøke om du har aktivert nyhetsbrev og hvilken strømavtale du har. Her kan jeg anbefale deg å undersøke dette og eventuelt gi oss en lyd om du skulle ønske gjøre noen endringer. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft.

Fjordkraft er seriøs kraftleverandør

Omtale av  Bent B

Jeg har vært energirådgiver, og har opplevd å bli lurt av flere kraftleverandører. Verst var NorgesEnergi (flere år siden). Jeg har nå Fjordkraft, og er fornøyd med kundeservice, strømabonnement og billig mobilabonnement for kunder.

Jeg har en helt ok strømavtale

Omtale av  Bente B

En app som virker så jeg følger med når på døgnet strømmen er billigst. Fornøyd med kundebehandling generelt. Tydelig spesiferte faktura

Svar fra Fjordkraft
03.11.2022 08:07

Hei Bente og tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter stor pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag! Hilsen oss i Fjordkraft.

Svindel fra første telefonsamtale

Omtale av  Svindeloffer

Jeg har nå tatt kors på halsen og ti kniver i hjertet for å aldri inngå en avtale med Fjordkraft igjen. Siste jeg gikk med på var såkalt garantistrøm, som ble solgt inn som en maksprisavtale. Det hjelper IKKE å bekrefte de tingene selger har gått gjennom før man sier ja. Signerer du med Fjordkraft er du garantert å bli svindlet på et eller annet nivå. Det samme gjelder forøvrig NorgesEnergi. Aldri aldri ALDRI stol på en selger fra et av disse selskapene. Man bør være veldig forsiktig med telefonselgere generelt; jeg lurer på om jeg noen gang har fått det jeg har blitt lovet på telefon.

Svar fra Fjordkraft
03.11.2022 08:07

Hei. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Ikke kundevennlige priser!

Omtale av  Leif

Aldri vært blandt de billigste, skulle byttet de ut for lenge siden.

Svar fra Fjordkraft
03.11.2022 08:07

Hei Leif. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen og rimelige strømavtaler til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Ikke noe tiltro at dere gir det beste tilbudet

Omtale av  Gunnar

Skulle få tilbakebetalt en mindre sum fra fjordkraft, men det ender med å i verste fall ta 3 mnd. Hvordan kan dere da innbille kunder om at dere er der for dem. Om strømavtalen er like dårlig som kundeservice så styr unna

Svar fra Fjordkraft
03.11.2022 08:07

Hei Gunnar. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Fjordkraft

Har tilegnet profilen
Fjordkraft deltar på Bytt.no

Fjordkraft har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Fjordkraft besvarer omtaler

Fjordkraft har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Fjordkraft henter ikke inn tilbakemeldinger

Fjordkraft benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR