Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Greit å holde orden på notaene via min side og billig mobiltelefon fra samme leverandør
Hei Mona! Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive til oss, det setter vi veldig pris på :) Hilsen oss i Fjordkraft
Fin oversikt på Mobilen hver dag. På grunnlag av opplysninger fra mobilen har jeg utarbeidet en statistikk på exel som viser pluss/minus utvikling hver måned/år sammenlignet med tidligere år. Gjelder både forbruk og pris.
Hei Leif! Tusen takk for tilbakemeldingen, vi setter stor pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag! Hilsen oss i Fjordkraft
Jeg har pulsmåler og daglig avlesning pr time virker ikke alle dagene pr mnd. Jeg har klagd men det hjalp ikke. Jeg belastes med gebyr når jeg har pulsmåler. Burde være gratis når en ikke kan lese forbruk pr dag i nå tid, hva jeg har brukt av strøm de siste timene. Skuffet.
Hei! Vi har dessverre opplevd noen utfordringer med pulsmåler tjenesten, men ønsker selvsagt å hjelpe deg å få dette i orden. Siden jeg ikke vet hvem du er kan jeg ikke ta kontakt med deg for å hjelpe med saken din, men ta gjerne kontakt med oss på for eksempel facebook så kan vi kontakte deg for å finne en løsning på problemet. Hilsen oss i Fjordkraft
Er for øyeblikket fornøyd med Fjord kraft men jeg ser meg hele tiden om etter bedre tilbud
Hei Elisabeth. Tusen takk for tilbakemeldingen, vi setter pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Strømmarkedet er i stadig endring så å vurdere ny avtale i blant er en god ting, her er det bare å ta kontakt med oss i løpet av året så finner vi alltid gode avtaler sammen. Ønsker deg en fin dag! Hilsen oss i Fjordkraft.
Grådig, uansvarlig, gir faen i kunden og er laget for maks utbytte til grådige eiere! STYR UNNA
Hei Tore. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Er veldig fornøyd med fjordkraft, lett å få hjelp på tlf hvis det trengs. Hyggelige ansatte. Fjordkraft har gode avtaler og eg har gode erfaringer med fjordkraft. Vi har hatt fjordkraft i 30 år. 😊
Hei Jorunn! Tusen takk for tilbakemeldingen, vi setter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag! Hilsen oss i Fjordkraft.
Har lurt inn et månedspåslag på 39 kr fra 1.juni. I tillegg kreves et påslag på 3.9 øre pr kWh !! Gir i sum en dyr årsstrøm .
Hei, Oddvar. Vi setter pris på tilbakemeldingen din, selv om det er synd å se at du ikke er fornøyd. Det stemmer at påslag og fastbeløp per måned ble justert for en del kunder etter sommeren i år. Grunnen til dette er at kostnadene knyttet til å kjøpe inn strøm har gått betydelig opp de siste årene. Det er rett og slett ikke bærekraftig å tilby fastbeløp og påslag tilnærmet 0, slik noen kunder har hatt i en periode. Håper du gir oss en sjanse til å rette opp i inntrykket, for jeg er helt sikker på at avtalene våre er konkurransedyktige i forhold til andre tilbud du finner ellers i markedet. Husk at man også får 2% Trumf-bonus på strømmen man betaler for til Fjordkraft (ikke inkludert strømstøtte og nettleie). Med vennlig hilsen Fjordkraft
De byttet om fra spot web til spotpris uten å si ifra. La på 39kr per mnd og 90øre på påslaget!!!! Helt useriøs aktør, og disse skal være de største. Dette er utrolig provoserende.
Hei, Magnus! Takk for at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding, selv om det er synd å se at du ikke er fornøyd med opplevelsen din. Alle endringer på strømavtalen varsles minst 14 dager i forveien via enten e-post eller SMS, i tillegg til at man får varsel på Min Side på fjordkraft.no. Dersom du ikke har fått varsel vil jeg anbefale deg å ta kontakt med kundesenteret vårt, så kan vi se nærmere på dette med deg. Det er ingen av avtalene våre som har et påslag på 90 øre per kWh, men det stemmer nok at påslaget ditt har økt. Om du tar kontakt med kundesenteret vårt er jeg allikevel sikker på at vi kan finne en avtale som du kan være fornøyd med. Håper du gir oss sjanse til å rette opp inntrykket, ønsker deg uansett en riktig fin dag videre. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
Jeg har forvaltningsavtale med Fjordkraft, hvor jeg og mange andre kunder slås sammen og kraftforhandlerne forhandler beste pris i kraftmarkedet på samme måte som store bedrifters kraftavtaler. Fjordkraft får 20% av rabatten og jeg får 80%, det vil være deres ulempe om ikke de klarer å oppnå rabatt. "Maksprisen" jeg får er spotpris men til nå har de klart å skaffe meg 25-80øre/kWh i rabatt og altså 250-800kr i rabatt pr 1000kWh brukt strøm. Dette kommer i tillegg til Statens strømrabatt og jeg er veldig fornøyd. Men de kan bli bedre på kundeservice. Det var feilutregning på siste strømregning, den var 10ganger høyere enn forventet (appen viser forventet strømregning før strømrabatt så det er lett å kontrollere) og det tok lang tid å komme til på telefon, det tok lang tid å få svar på mail og selv om jeg etterhvert fikk både muntlig og skriftlig bekreftet at jeg hadde rett og ny faktura ville komme, har jeg ennå ikke mottatt korrekt faktura etter 4uker, ei heller har den feilfakturaen blitt slettet. Men jeg har slettet den i nettbanken og venter bare på det riktige.
Hei, Terese! Så kjekt å se at du er fornøyd med avtalen din, vi er også utrolig fornøyd med resultatene kraftforhandlerne våre har klart å oppnå så langt i 2022. Vi krysser fingrene for fortsatt gode resultater i tiden fremover. Vi setter også pris på tålmodigheten din knyttet til fakturaen du nevner. I utgangspunktet ønsker vi selvfølgelig at fakturaen er korrekt første gang du får den, men når uhellet først er ute er det bra du tar kontakt og gir oss en sjanse til å rette opp i det. Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss din tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Håper du har en strålende dag videre! Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
De lytter ikke på hva man har å si, de har egne priser på spotpris,har vært kunde der i 15 år men med den kundeinstillingen er det nok
Hei, Rune! Så kjedelig å se at du har hatt en dårlig opplevelse. Spotprisen som du nevner er innkjøpsprisen vår for strøm, som vi kjøper på Nordpool som alle andre strømleverandører i Norge. Prisen kan vi dessverre ikke påvirke, men spotprisen er helt lik hos Fjordkraft som den man får hos andre strømselskap. Forskjellen mellom spotpris-avtaler kommer i form av fastbeløpet man betaler til strømselskapet hver måned, og et påslag som kommer på toppen av spotprisen. Fjordkraft er konkurransedyktige på pris, og om du gir oss en ny sjanse og tar kontakt med kundesenteret vårt er jeg helt sikker på at vi finner frem til en god løsning for din strømavtale. Husk at du hos Fjordkraft også får 2% av det du betaler for strøm som Trumf-bonus hver måned. Håper inderlig du gir oss en ny mulighet, ønsker deg uansett en riktig fin dag videre. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
Jeg kjøpte nylig en bolig i Sandefjord og ble fortalt av megler at Fjordkraft var det automatiske valget som strømleverandør. Det var 14 dagers frist til å bytte, sa megleren. Hvilket jeg gjorde etter å ha sjekket omtaler av Fjordkraft. Likevel sender de meg faktura på over 1000 kroner i et såkalt opphørsgebyr. Kan ikke finne meg i dette så jeg betaler ikke og kjører saken helt ut. De gir seg vel ikke før i Forliksrådet.
Hei Ørnulf, Så synd å lese at du har hatt en uheldig opplevelse med oss. Ta gjerne kontakt med oss på telefonnummer 230 06100, slik at vi får undersøkt hva som har skjedd her, og kan komme frem til en løsning. Vi er åpen alle hverdager mellom klokken 08:00 og 18:00. Vi takker for tilbakemeldingen, og ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
Får papirfaktura m/avtalegiro selv om jeg har Alltid eFaktura i banken og Fjordkraft vises under avtalene. Ingen valg for å endre noe som helst knyttet til fakturering på minside.fjordkraftmobil.no, selv om de skriver at det er der man må endre. Prøver å få kontakt med kundeservice klokka 16 på en hverdag, men da er chatten stengt og det er ikke svar å få på telefon. Tre faktorer hvor Fjordkraft gir et dårligere inntrykk enn noen av mine tidligere mobiloperatører. Det blir bytte.
Hei! Så synd å lese at vi har gjort et dårlig inntrykk. Vi ønsker svært gjerne å rette opp i dette om mulig, og håper du gir oss en sjanse. Det skal som du skriver være mulig å endre dette selv på Min Side, men om det ikke fungerer håper vi at du tar kontakt med kundesenteret vårt på telefonnummer 230 06100 når du har anledning, vi er åpen på telefon alle hverdager fra 08:00 til 18:00. Om du gir oss en sjanse til er vi helt sikker på at vi skal få løst dette for deg. Vi setter uansett pris på tilbakemeldingen din, og håper du har en fin dag videre. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
Er fornøyd med Fjordkraft Har og mobilen og hos dei kjempefornøyd
Hei, Dagrun! Så kjekt å se at du er fornøyd med oss. Tusen takk for at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding. Husk at du også får Trumf-bonus hos oss, det kan aktiveres på Min Side. Ønsker deg en riktig fin dag videre! Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
kompetangsen virker.alle jeg har pratet med forteller meg hva som er best for meg
Hei, Arild! Tusen takk for tilbakemeldingen, vi setter pris på at du tar deg tid det. Kjekt at du er fornøyd med hjelpen du har fått, vi er utrolig stolte av det fantastiske kundesenteret vårt. Håper du har en strålende dag videre! Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
Fjordkraft har en enkel og brukervennlig app som gjør det lett å følge med på både strømforbruk, faktura og div kundefordeler!
Hei! Tusen takk for tilbakemelding. Vi sitter stor pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag. Hilsen oss i Fjordkraft
Har aldri hatt noen klatt med selskapet med overføring av strøm. God servis og opplysninger.
Hei! Tusen takk for tilbakemelding og at du tar deg tid til å svare oss :) Ønsker deg en god dag videre! Hilsen oss i Fjordkraft