Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fornøyd med at de har prisgaranti, og allrighte priser👍 eneste minus er at det skulle vært en enklere måte å sammenligne strømavtalene fjordkraft leverer😊
Hei Linn, Så kjekt å høre at du er fornøyd med oss og at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding om det. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
God kundeservice og fin app der jeg kan følge forbruket både hjemme og på hytta. Redelig refusjon da de en gang byttet avtale uten å varsle
Hei Håkon, Takk for din tilbakemelding og kjekt å lese at du liker appen. Det er litt vanskelig å vite hva avtalebytte handlet om, men det er flott å lese at det ordnet seg. Vi ønsker deg en fin dag, Med vennlig hilsen, Fjordkraft
Aldri hatt noe problemer, fornøyd med oppsettet. Lett å forholde seg til, fordelsprogram og rabatter er tiltalende.
Hei Marcus E, Tusen takk for tilbakemelding. Veldig kjekt å høre at du er fornøyd med oss, og at du benytter deg av andre fordeler hos oss. Ønsker deg en fin dag. Mvh Fjordkraft
De første årene fikk vi fakturaer de selv ikke engang klarte finne ut av. De sendte en faktura for en mnd, mnd etter kom ny faktura som overlapper forrige og neste mnd, og dette eskalerte så mye at verken jeg eller de skjønte noe. Jeg klarte aldri finne ut av ting. Først når jeg varslet at jeg laget sak mot de, endret de på ting og regningene falt betraktelig. Men jeg klarte aldri å få en oversikt over hva som var feil og hvor mye juks. Og de skyldte på feil avlesing på måler, de fikk info inn i deler. Mens reparatør som var her og satte opp antenne på måleren, sa at hver mnd ble lest av helt rett forbruk, men at måleren ikke fikk sendt ml hver gng den skulle. Kunne fuske litt på dekningen. men det hadde ingen betydning for avlesingen av forbruket pr mnd. Altså juks fra Fjordkraft sin side. Jeg valgte 2 stjerner, burde kanskje valgt en. Men ok. Litt tvil tilgodeskrives de selv om det er minimalt. Også når jeg ba om pris match, fikk jeg opplyst i 2020 at fra nå av var min fast mnd pris fjernet, og mitt påslag pr kwh ble redusert til 1,99 øre pr kwh. Men det ble tatt bort uten jeg har skjønt det 8 mnd senere. Til meg på tlf sa de at nå betalte jeg ikke mer fastavgift og nesten ingen påslag. Det var for at jeg ikke skulle bytte til billigere leverandør. Nå i februar 2021 oppdaget jeg tilfeldig når jeg sjekket av jeg betalte både mnd beløp og høyt påslag pr kwh igjen. Så de er noen luringer. Fjordkraft krever man hele tiden passer på de. Og om man får regningen man ikke får oversikt over, klarer å tyde eller skjønne, så bytt leverandør. Er sikkert andre luringer i markedet også. men dette er min erf med Fjordkraft. De er dog høflige i tlf, men jeg stoler aldri på de. Derfor er mitt tips til både Fjordkraft kunder og andre kunder å gjøre slik man gjorde før, nemlig hver mnd den 1. i mnd å lese av egen måler, skriv det ned i en liten bok du har i sikringsskapet ditt. Dermed kan du alltid vite eksakt ditt egne forbruk hver mnd. Så noterer jeg ned prisen jeg finner den dagen pr kvh. Da kan jeg selv estimere noen lunde hva regningen i rent strøm forbruk skal være på den mnd. Avviket bør da ikke være mer enn en hundrings eller noe deromkring. Dette har funket her. Og strømregningen en vinter mnd i 2019 var på omkring 3000,- Høyeste regning i år har vert på rett over 2000,- på januar mnd med kulde og høyt forbruk.
Hei Peråge. Det er leit å høre at vi ikke har lykkes med å gi deg god nok informasjon om ditt kundeforhold og jeg forstår at din tillit til oss er svekket. Nå kan i midlertidig alle kunder se sitt forbruk i Fjordkraft-appen slik at det er fullt samsvar mellom forbruk og fakturert beløp. Alle kunder mottar i tillegg prisvarslinger på mail og på MinSide og kan selv velge om man også ønsker disse på SMS. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du gir oss en lyd, f.eks på chat slik at vi kan rette opp det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
ble kontaktet av selger fra Fjordkraft var skeptisk i starten men han var hyggelig og lå frem produktet på en bra måte, fikk pristak 39 øre dette sparte meg flere tusen kroner i forhold til hytte som er på Tiber. der betalte jeg 70 øre samme prisområde. byttet også over 4 mobil abonomang 2 mnd gratis sparte til sammen 3 tusen på 2 mnd samt 10 tusen i året!! dette er sammenlignet med telenor!
Hei Knut. Tusen takk for din tilbakemelding. Vi setter veldig stor pris på at du tok deg tid til dette. Det er alltid hyggelig for oss å høre at ditt møte i selger ga deg verdi. Av det jeg leser så er jeg helt enig at du har skaffet deg en god avtale og at du allerede har benyttet deg av en av våre kundefordeler. Ønsker deg en riktig så fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Siste måned var eksepsjonelt dyr, men de siste 12 måneder har jeg betalt en plass mellom 13 og 16 øre pr kWh.
Hei Geir. Vi setter veldig stor pris på at du tar deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Det er som du sier at kraftbransjen har hatt lave priser gjennom hele 2020, med unntak av jul/vinter. Vi ser at prisnivået i år er høyere enn i fjor og håper på at prisen kan bli billigere fremover. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter om du trenger tips til hvilken avtaleform som kan passe deg best. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Fjordkraft virker ok, men savner mer spesifisert faktura, påslag ++
Hei Håvard, Takk for tilbakemelding og innspill. Vi tar ditt ønske med oss. Ønsker deg en fin dag. Mvh Fjordkraft
Helt ok,, har de jo ikke på besøk. Men strøm det får æ.
Hei Dag. Tusen takk for din tilbakemelding. Så flott å høre at du er fornøyd med ditt kundeforhold hos oss. Ønsker deg en riktig så fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Med 0 i påslag å mdr avgift..å prismatch med hvem som helst..så får man vel strøm til markedes laveste pris..hvis man legger ned er minimun av egeninnsats å ber om prismatch 1 gang i mdr. For min del er neste mdr med -25 øre pr kwt.på spotpris
Hei Hjalmar N, Så kjekt å høre at du er fornøyd med strømavtale og prismatch hos oss. Ønsker deg en fin dag. Mvh Fjordkraft
Kundeservice er hyggelig og flink. De hjelper til med det meste av spørsmål en måtte ha. Prisgaranti er også et pluss. Av negative erfaringer er mangel på informasjon eller utilgjengelig informasjon. Det er de færreste som logger seg på "Min side" for å finne endringer i strømavtalen sin. Dette er en meget dårlig løsning. En annen sak er at Fjordkraft sletter meldingene på "Min side" etter en tid slik at vi som kunder ikke har mulighet å se tidliger meldinger :(
Hei Kjelleb, Så kjekt å høre at du er fornøyd med vår kundeservice, det setter vi pris på. Når det gjelder varslinger og min side så kan du velge å få tilsendt SMS eller Epost, når det kommer endringer. Da vil du alltid få beskjed når det kommer meldinger i min side. Eldre meldinger slettes etter 12 måneder så du vil ha god tid til å se disse. Ønsker deg en fin dag. Mvh Fjordkraft
Ok pris i forhold til konkurrentene sine avtaler her!
Hei Steinar B, Så kjekt å hører at du er fornøyd, det setter vi pris på. Ønsker deg en fin dag. Mvh Fjordkraft
Lot meg overtale av Fjordkraftselger som lurte meg med prissammenlikning. Det viste seg at sammenlikningen bare omfattet et utvalg av selskaper og ikke de billigste. Mitt råd: Hold deg unna Fjordkraft.
Hei Bjørn H, Så leit å høre at du ikke har vært fornøyd med oss. Det stemmer at vi har avtaler med prisgaranti mot andre selskaper som tilbyr samme avtaletype, om det ikke kom frem i samtalen med selger hvilke strømleverandører dette gjelder for beklager vi det. Ønsker deg en fin dag. Mvh Fjordkraft
Har også fjordkraft på hytten og får alltid varsel da det er strømbrudd, eller lignede.
Jeg har i løpet av en periode på 3 år vært kunde hos Fjordkraft i 3 ulike runder. Like misfornøyd hver gang! Avtalen strekker seg ikke over den tiden de lover, og det dukker hver gang opp uforutsette kostnader. Ved flere anledninger har jeg etterspurt faktura på epost, men de fortsetter å sende den i papirform med et gebyr på 69 kr hver gang. I samtale med kundeservice er det ikke tegn til ydmykhet og vilje til å rette opp feilen. Anbefaler å holde dere unna lokketilbudene fra Fjordkraft.
Hei Marthe. Takk for din tilbakemelding. Så leit å høre at du ikke har vært fornøyd med oss. For oss er det viktig at vi holder det vi lover. Det er ikke uvanlig at prisen på en strømavtale endres etter en gitt periode, men man blir alltid varslet om prisendringer på e-post og inne på Min side. Jeg vil likevel oppfordre deg å ta kontakt med vårt kundeservice for å se nærmere på hva som har skjedd i ditt tilfelle. Ønsker deg en fin dag videre! Med vennlig hilsen Fjordkraft
De går sammen i disse dager, så jeg ser an utviklingen.
Hei Kjell. Det er riktig at Eidsiva har blitt en del av Fjordkraft. Vi ønsker deg velkommen ombord. Vi jobber for at du og mange andre skal være fornøyde. Ikke nøl med å ta kontakt med vårt kundeservice om du har spørsmål. Vi ønsker deg en fin dag videre! Med vennlig hilsen Fjordkraft
Ble oppringt av en selger som lovte meg strøm til fastpris 29,99 øre kw/t, og at de skulle varsle på mail eller sms når de endrer prisen. Fikk første faktura etter ca en mnd (med 3 dagers betalingsfrist) og den gjaldt da for 13-31 januar. Priser var allerede justert 2 ganger, uten at jeg hadde fått varsel. først til 39,99 etter bare 6 dager og så til 75,99 etter nye 7 dager (26.01) var prisen skrudd opp til 75,99 hadde jeg fått varsel på min side (ikke mail/sms som lovet) om at det ble prisendring fra 09.02. ringte da kundeservice, og fortalte at jeg ikke hadde fått noe varsel. Jeg ble fortalt at de hadde varslet prisendring på min side, og at det var i tråd med loven (noe de jo ikke hadde gjort), og kundebehandler spurte hva jeg mente han skulle gjøre. Jeg foreslo at han skulle slå av prisen for det de har fakturert meg for mye, han stod på at de hadde varslet i henhold til loven. jeg gikk på min side, og fant kun varsling fra 26.01, og sa at den i tillegg var kun på min side, og ikke på mail, som lovet. Han fant da ut at selgeren hadde skrevet feil mail-adresse (@hotmai.com i stedet for @hotmail.com), og la skylda på meg. jeg påpekte at jeg ikke kan lastes for at deres folk gjør feil, og kundebehandler lurte igjen på hva jeg ville han skulle gjøre. De nekter for å ha gjort noe "galt" og nekter å gi noe rabatt eller tilbakebetaling for manglende varsling om prisøkning. Min strømleverandør blir ALDRI igjen fjordkraft... STYR UNNA!!!!