Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kundeservice er hyggelig og flink. De hjelper til med det meste av spørsmål en måtte ha. Prisgaranti er også et pluss. Av negative erfaringer er mangel på informasjon eller utilgjengelig informasjon. Det er de færreste som logger seg på "Min side" for å finne endringer i strømavtalen sin. Dette er en meget dårlig løsning. En annen sak er at Fjordkraft sletter meldingene på "Min side" etter en tid slik at vi som kunder ikke har mulighet å se tidliger meldinger :(
Hei Kjelleb, Så kjekt å høre at du er fornøyd med vår kundeservice, det setter vi pris på. Når det gjelder varslinger og min side så kan du velge å få tilsendt SMS eller Epost, når det kommer endringer. Da vil du alltid få beskjed når det kommer meldinger i min side. Eldre meldinger slettes etter 12 måneder så du vil ha god tid til å se disse. Ønsker deg en fin dag. Mvh Fjordkraft
Ok pris i forhold til konkurrentene sine avtaler her!
Hei Steinar B, Så kjekt å hører at du er fornøyd, det setter vi pris på. Ønsker deg en fin dag. Mvh Fjordkraft
Lot meg overtale av Fjordkraftselger som lurte meg med prissammenlikning. Det viste seg at sammenlikningen bare omfattet et utvalg av selskaper og ikke de billigste. Mitt råd: Hold deg unna Fjordkraft.
Hei Bjørn H, Så leit å høre at du ikke har vært fornøyd med oss. Det stemmer at vi har avtaler med prisgaranti mot andre selskaper som tilbyr samme avtaletype, om det ikke kom frem i samtalen med selger hvilke strømleverandører dette gjelder for beklager vi det. Ønsker deg en fin dag. Mvh Fjordkraft
Har også fjordkraft på hytten og får alltid varsel da det er strømbrudd, eller lignede.
Jeg har i løpet av en periode på 3 år vært kunde hos Fjordkraft i 3 ulike runder. Like misfornøyd hver gang! Avtalen strekker seg ikke over den tiden de lover, og det dukker hver gang opp uforutsette kostnader. Ved flere anledninger har jeg etterspurt faktura på epost, men de fortsetter å sende den i papirform med et gebyr på 69 kr hver gang. I samtale med kundeservice er det ikke tegn til ydmykhet og vilje til å rette opp feilen. Anbefaler å holde dere unna lokketilbudene fra Fjordkraft.
Hei Marthe. Takk for din tilbakemelding. Så leit å høre at du ikke har vært fornøyd med oss. For oss er det viktig at vi holder det vi lover. Det er ikke uvanlig at prisen på en strømavtale endres etter en gitt periode, men man blir alltid varslet om prisendringer på e-post og inne på Min side. Jeg vil likevel oppfordre deg å ta kontakt med vårt kundeservice for å se nærmere på hva som har skjedd i ditt tilfelle. Ønsker deg en fin dag videre! Med vennlig hilsen Fjordkraft
De går sammen i disse dager, så jeg ser an utviklingen.
Hei Kjell. Det er riktig at Eidsiva har blitt en del av Fjordkraft. Vi ønsker deg velkommen ombord. Vi jobber for at du og mange andre skal være fornøyde. Ikke nøl med å ta kontakt med vårt kundeservice om du har spørsmål. Vi ønsker deg en fin dag videre! Med vennlig hilsen Fjordkraft
Ble oppringt av en selger som lovte meg strøm til fastpris 29,99 øre kw/t, og at de skulle varsle på mail eller sms når de endrer prisen. Fikk første faktura etter ca en mnd (med 3 dagers betalingsfrist) og den gjaldt da for 13-31 januar. Priser var allerede justert 2 ganger, uten at jeg hadde fått varsel. først til 39,99 etter bare 6 dager og så til 75,99 etter nye 7 dager (26.01) var prisen skrudd opp til 75,99 hadde jeg fått varsel på min side (ikke mail/sms som lovet) om at det ble prisendring fra 09.02. ringte da kundeservice, og fortalte at jeg ikke hadde fått noe varsel. Jeg ble fortalt at de hadde varslet prisendring på min side, og at det var i tråd med loven (noe de jo ikke hadde gjort), og kundebehandler spurte hva jeg mente han skulle gjøre. Jeg foreslo at han skulle slå av prisen for det de har fakturert meg for mye, han stod på at de hadde varslet i henhold til loven. jeg gikk på min side, og fant kun varsling fra 26.01, og sa at den i tillegg var kun på min side, og ikke på mail, som lovet. Han fant da ut at selgeren hadde skrevet feil mail-adresse (@hotmai.com i stedet for @hotmail.com), og la skylda på meg. jeg påpekte at jeg ikke kan lastes for at deres folk gjør feil, og kundebehandler lurte igjen på hva jeg ville han skulle gjøre. De nekter for å ha gjort noe "galt" og nekter å gi noe rabatt eller tilbakebetaling for manglende varsling om prisøkning. Min strømleverandør blir ALDRI igjen fjordkraft... STYR UNNA!!!!