Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Sjekket strømregning og denne trippelgarantien de tar betalt for. Fullstendig meningsløst å betale for dette som pensjonist. "Lønna" kommer uansett hver måned, om man er syk eller frisk. Tilbake står en forsikring ved lynnedslag som uansett dekkes gjennom husforsikring. Har nå betalt for dette i flere år. Ved telefonhenvendelser til Fjordkraft får jeg beskjed om at dette har jeg godtatt ved bestilling. Vanskelig å tilbakevise hva som skjedde ved opprettelsen som skjedde ved handel på Power. Jeg ble fortalt at jeg også har fått SMS om dette. Kunne finne tilbake til SMS fra Fjordkraft. Inneholdt bare en link til nettsted. Kommer til å bytte strømleverandør.
Hei Kingas, og takk for tilbakemeldingen. Jeg skulle veldig gjerne satt deg i kontakt med vår klagebehandler slik at han kunne fått sett skikkelig på hva det er som har skjedd her, men siden du er anonym er dette dessverre ikke mulig. Jeg vil oppfordre deg til å kontakte oss på telefon, chat eller Facebook, slik at vi kan se videre på denne saken sammen med deg. Håper vi hører fra deg. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Dette selskapet har 2 forskjellige abonnent. Jeg har altså spotpris. Det billigste alternativet (trodde jeg) Når jeg sjekker dagens strømpris på mitt postnummer får jeg opp en pris som er mer enn dobbelt så lav som den jeg betaler i min spotprisavtale. Fast månedsbeløp er også lavere.. årsaken er antageligvis at de i vilkårene skriver at de kun garanterer billigste pris målt opp mot de 5 billigste konkurrentene i 6 mnd. Etter dette må du selv aktivere nye 6 mnd med prismatch dersom du ikke ønsker å betale dobbel eller tredobbelpris for strømmen din.. dette er absolutt villedende markedsføring. Du får overhodet ikke spotpris her. At dette er lov (hvis det er lov) er utrolig. Du får spotpris i 6 mnd... etter det en fantasipris
Hei Richard. Så leit å se at du har forlatt oss. Hvis jeg har forstått deg riktig har du avtalen Garantert Fornøyd? Dette er en variabel kraftprisavtale og ikke en spotprisavtale. En variabel strømavtale gir større forutsigbarhet for hvordan strømprisene blir fremover. Prisen fastsettes for en kortere periode, vanligvis 14 dager, slik at du slipper å oppleve hyppige prissvingninger. Garantert Fornøyd gir kunden en garanti for at den totale strømprisen for leveransens første 6 måneder skal være den billigste målt mot fem av landets største leverandører av variabel strømpris. Dette kommer tydelig frem fra avtalens vilkår. Man kan som du sier aktivere garantien for nye 6 måneder inne på Min side, og avtalen er helt uten binding. Ellers har vi også prismatch, som kan også kan benytte seg av: https://www.fjordkraft.no/privat/strompriser/prismatch/. Hvis du skulle ha noen spørsmål håper jeg du vil kontakte vår kundeservice. Ønsker deg er fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Belaster andres strøm på min faktura, forsøk på bedrageri eller bare evneløse for å rydde opp i rotet sitt.
Hei Overgitt. Takk for tilbakemeldingen. Her høres det ut som det har skjedd noe som ikke skal skje, men jeg kan forsikre deg om at vi ikke driver med bedrageri. Siden jeg ikke vet hvem du er har jeg heller ikke mulighet til å sjekke hva det er som har skjedd, så jeg vil på det sterkeste oppfordre deg til å kontakte vår kundeservice slik at vi kan se nærmere på dette sammen med deg. Det finnes helt sikkert både en naturlig forklaring på dette, og sannsynligvis også en løsning. Jeg håper vi hører fra deg. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Byttet fra Fjordkraft til Fortum i høst. Noen dager senere ble jeg kontaktet av Fjordkraft som kunne opplyse at jeg ikke hadde hatt den beste avtalen de kunne tilby meg (rart jeg måtte bytte selskap for å få vite det) Byttet tilbake til Fjordkraft igjen, strømregning neste måned var ca 30% høyere. Blir nytt strømbryter før nyttår og ingen anbefalinger.
Hei William, og takk for tilbakemeldingen. Det er veldig leit å høre at du ikke har vært fornøyd med kundeforholdet ditt hos oss. På generelt grunnlag vil vi alltid anbefale å sjekke strømavtalen sin med jevne mellomrom, på samme måte som man gjør det med lånerenter og forsikring. På denne måten kan man forsikre seg om at man alltid har det gunstigste tilbudet. Vi har også Prismatch (https://www.fjordkraft.no/privat/strompriser/prismatch/), der vi kan matche prisen hvis du finner en billigere avtale hos en annen strømleverandør. Jeg forstår likevel selvsagt at du er skuffet hvis du ble lovet en lavere faktura hos oss og endte opp med en høyere en. Siden jeg bare har fornavnet ditt har jeg ikke mulighet til å sjekke opp i hva grunnen til dette kan være, men jeg vil oppfordre deg til å kontakte oss på telefon, chat eller Facebook hvis du ønsker at vi ser nærmere på dette for deg. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Bruker villedende informasjon for å få deg til å bytte strøm kunde. Aggressive salgsteknikker - de går dør til dør i hektiske tider, er på deg selv om du sier det ikke passer. Var på døra mi 2 dager på rad, selgere sa at Hasflund er solgt (De gir inntrykk av at det er dødsviktig å bytte strøm leverandør IGÅR!)!! (Gamle nyheter som ikke er reelle pr 2019!) For meg er det viktig at strømleverandør er via USBL /OBOS ol - det sa de at de hadde... Ett enkelt google søk og Fjordkraft har ingen fordeler for oss kunder i USBL eller OBOS.
Hei Hege, og takk skal du ha for tilbakemeldingen. Det er svært viktig for oss at våre selgere ikke kommer med feilinformasjon i møte med potensielle kunder. Vi hadde satt stor pris på det om du vil kontakte oss på telefon, chat eller Facebook og fortelle oss om opplevelsen din, sammen med når og hvor dette fant sted. På denne måten har vi muligheten til å ta dette videre til selgerne i ditt område. Ønsker deg et godt nytt år. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Hadde en telefonsamtale med en hjelpsom og hyggelig dame i dag ca kl 10.25. Tusen takk for hjelpen jeg fikk.
Hei Oddmar, og tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen! Det setter vi stor pris på. Ønsker deg en fortsatt fin førjulstid. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Fjordkraft vil jeg aldri anbefale til noen. Det de kaller 100% fornøydhetsgaranti har en "best før" dato og dersom man ikke hele tiden går å tenker på strømregningen sin vil de øke prisen så høyt de kan. Inngikk i avtalen Garantert Fornøyd noe jeg absolutt ikke er. De har i lang tid økt prisene for min avtale uten å varsle meg på epost- eller sms. Men vært ganske smarte å lagt inn beskjeden inn på min side. Styr unna godtfolk, Garantert Fornøyd er ikke Garantert Fornøyd over tid.
Hei Mir, og takk for tilbakemeldingen din. Fornøydgarantien vår fungerer slik at dersom du ikke er fornøyd med oss etter tre måneder, refunderer vi fastbeløpet ditt for inntil tre måneder. Den har ingenting med strømprisen din å gjøre, så her er jeg litt usikker på hva du mener. Du kan lese mer om vår Fornøydgaranti her: https://www.fjordkraft.no/privat/fornoydgaranti/ På generelt grunnlag vil vi alltid anbefale å sjekke strømavtalen sin med jevne mellomrom, på samme måte som man gjør det med lånerenter og forsikring. Endringer i avtalen blir alltid varslet om på Min side, men man kan i tillegg velge å bli varslet på e-post eller SMS. Med vennlig hilsen Fjordkraft