Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De satt opp prisen fra 0,83 øre til 5,49 øre per kwh. I tillegg la de på et månedsbeløp på 29 kr. Beskjeden hadde jeg visstnok fått på "mine sider", men disse meldingene ble slettet etter 18 måneder. Beskjeder på "mine sider" skal gi et e-post varsel, men det har jeg ikke fått. Jeg ble først kjent med denne praksisen fra Debatten på Nrk1 . Bytter nå til Tibber.
Hei Andreas, takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du ikke var fornøyd med ditt kundeforhold hos oss. Om du hadde huket av for epostvarsling på MineSider, skulle du selvfølgelig ha mottatt en epost fra oss. Dette beklager vi. Vi har nå en praksis hvor vi melder om prisendringer på både SMS og epost. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Styr unna! Du blir lurt til rabatt og påstått billig strøm og i tillegg får du kroner 500 i rabatt på et elektrovarehus og du tror du har gjort et kupp. I tillegg er de raske med inkasso, ikke som andre som ringer eller sms-er. Ikke fast kundebehandler. Utrolig dårlig erfaring.
Hei Ove. Takk for din tilbakemelding. Det er veldig leit å høre at du ikke har vært fornøyd med ditt kundeforhold hos oss. Av det du skriver så regner jeg med at du har vært innom en av butikkene hos Power og tegnet en strømavtale. Denne avtalen gir et gunstig avslag i butikk, samtidig som en god spotprisavtale. Spotprisen er ikke styrt av oss i Fjordkraft, men strømbørsen NordPool. Så her er vi begge på lag om at vi ønsker lave strømpriser. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Greit å ta opp pris.Har tatt kontakt når jeg har vært usikker på om jeg har billigste avtale.
Hei Anne, og takk for at du tok tid til å gi oss en tilbakemelding. Så hyggelig å høre at du er fornøyd. Vår kundeservice er alltid behjelpelig om man ønsker tips på hvilken strømavtale man bør velge som kan passe best for sitt behov. Håper du får en riktig så fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Fornøyd med spot web.Må følge nøye med avtalen din,har opplevd påslag av div,påslag.Det handler om å være våken,følge med hva du betaler på hver faktura.
Hei Morten, og tusen takk for din tilbakemelding. Godt å høre at du er fornøyd med din spotprisavtale. Bransjen og markedet er i stadig endring, og derfor er det riktig som du sier at det kan være lurt å følge med på hvilken avtaleform man er på. Husk at du alltid som Fjordkraft kunde kan benytte deg av prismatch om du finner en avtale hos en konkurrent som er bedre. Mer info kan du lese her: (https://www.fjordkraft.no/strom/strompriser/prismatch-strom/) Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Finner frem på nettet, oversiktlig regninger- delt regning med nettleien, og det er bra.
Hei Pål, takk så mye for din tilbakemelding. Vi blir veldig glad for at du finner våre løsninger praktiske. Et av våre kundeløfter er å hjelpe våre kunder til en enklere hverdag. Ønsker deg en riktig så fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft
To ganger har de lagt til denne avtalen som koster kr 45,- pr.måne uten at jeg ble varslet eller spurt. For meg som pensionist er det ikke noen grunn til å ha en avtale som gir meg fordeler dersom jeg blir arbeidsledig eller sykmeldt. Så så pass på de er litt frekke. Det er bra at dersom du ikke bruker mye mobildata så får du en gunstig mobiltelefon avtale.
Hei Kjell, takk for din tilbakemelding. Vi beklager for at du har opplevd å få en tilleggstjeneste uten at du ønsket dette. Det skal klart opplyses om dette ved avtaleinngåelse hos oss. Videre blir vi veldig glad for å høre at du har valgt å benytte deg av kundefordelene hos oss. Ønsker deg en riktig så fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Jeg var på Power og skulle handle julegaver. Da jeg skulle betale, ble jeg tilbudt kr. 500 i avslag, hvis jeg byttet til Fjordkraft. Med slank lommebok var jeg dum nok til å si ja. Hadde dem i 3 mnd før jeg gikk tilbake til Eidsiva. Liker Eidsiva mye bedre. Useriøs måte Fjordkraft kaprer kunder på. Nå har Fjordkraft overtatt Eidsiva. Vill vest eller mafia? Huff.
Hei Karl. Takk for din tilbakemelding. Det er leit at du opplever det slik, vi ønsker selvsagt at du skal være fornøgd med oss. Ta gjerne kontakt med vårt kundeservice om du vil bli bedre kjent med oss eller vil ta en gjennom av kundeforholdet ditt. Ønsker deg en fin dag videre! Med vennlig hilsen Fjordkraft