Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Liker å få en regning for strøm og linjeleie. Håper bare at skal komme nok regn så strømmen blir billigere.
Hei Kari, Det var godt å høre at du liker oversikten med strøm og nettleie på en faktura. Vi jobber hele tiden for å gjøre det enklere for deg som kunde. Husk at du også kan bruke appen vår for å spare strøm. Den billigste strømmen er den du ikke bruker! Med vennlig hilsen, Fjordkraft
Rask og imøtekommende betjening, gode løsninger og jeg har alltid endt opp med ny og bedre avtale.
Hei, Vigdis! Tusen takk for de fine ordene, vi setter stor pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Håper du har en strålende dag videre!
Vanskelig å orientere seg om hvilken avtale som faktisk er mest gunstig. Liker ikke å bli tilbydt strømavtale fra Fjordkraft om jeg f.eks skal handle hvitevarer hos Power eller lignende. Menneskene på kundeservice hos Fjordkraft er høflige og imøtekommende. De gjør så godt de kan med det dårlige produktet de skal selge.
Hei! Vi forstår at det kan være vanskelig å orientere seg om hva som er den beste avtalen for deg, spesielt med de høye strømprisene vi har opplevd spesielt det siste året. Det er dessverre ikke slik at det er en strømavtale som er mest gunstig til enhver tid, så vi tilbyr et utvalg av strømavtaler tilpasset de fleste behov og situasjoner. Om du skulle være i tvil på hva som passer deg, vil vi oppfordre deg til å ta kontakt med vårt flotte kundesenter igjen, da er vi sikre på at du får akkurat den hjelpen du trenger. Tusen takk for tilbakemeldingen din, ønsker deg en flott dag videre!
Da jeg ringte sist, fikk jeg en glimrende fastprisavtale.
Hei hei :-) Så bra at du fikk god hjelp av vår kundeservice. Vi jobber hver dag for å tilby våre kunder mer for pengene. Med vennlig hilsen, Fjordkraft
Bra erfaring. Hyggelige ansatte 😊 rimelig, greit å få utsatt regningen. Er fornøyd, kommer til å bruke de, så lenge prisen holder seg nede
Hei Edel, Takk for din hyggelige tilbakemelding. Dette liker vi å høre og jobber vi for hver dag! Med vennlig hilsen, Oss i Fjordkraft
Eneste bransje(kraft)som ikke kontakter eksisterende kunder med gode tilbud og veiledning innen det de faktisk tilbyr.
Hei, Sindre! Takk for tilbakemeldingen, slik kundeoppfølging som du etterlyser kunne absolutt vært nyttig for mange kunder. Vårt fokus har vært å tilby den beste kundeservicen og oppfølgingen til kunder som tar kontakt med vårt kundesenter, i tillegg kan at man får gode råd og veiledning på nettsidene våre. Om du har behov for råd og veiledning vil vi anbefale deg å ta kontakt med kundesenteret vårt, så er vi helt sikre på at du får den hjelpen du måtte trenge. Ønsker deg en strålende dag videre!
Hadde en chat samtale hvor jeg skulle endre strømavtale. Hun brukte utrolig lang tid mellom hver gang hun svarte og etter vi var blitt enige skulle hun sende meg en sms som jeg skulle bekrefte. SMS kom aldri, og da jeg igjen spurte i chaten dagen etter fikk jeg til svar at det var glemt å sende sms, så det ble altså aldri gjort. Første kundebehandler virket både utilgjengelig og krass. Selvom den andre var hyggelig og ordnet opp, så ble opplevelsen dårlig.
Hei, Klara! Så kjedelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse da du var i kontakt med oss på chat. Det skal selvfølgelig være både raskt og enkelt å få hjelp fra vårt kundesenter, vi må bare beklage at det ikke opplevdes slik for deg denne gangen. Jeg vil forresten tipse deg om at man enkelt kan endre strømavtale selv via Min Side på våre nettsider. Der kan man enkelt sammenligne sin egen strømavtale med de andre strømavtalene våre, og velge den avtalen som passer best for akkurat deg. Vi setter pris på tilbakemeldingen din, og skal jobbe hver dag for at vårt kundesenter skal gi den beste service til alle som tar kontakt. Ønsker deg en strålende dag videre!