Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
For det første er Fjordkraft langt dyrere enn andre selskap. Deretter tar Fjordkraft kontakt for å gi et bedre tilbud, men ender med å skru opp prisen.
Hadde borettsavtalen. Der klarte dere å ta kr 800 mer enn nødvendig i gebyr for to avtaler til sammen. Hvis jeg nå skifter til Aqua kraft sparer jeg kr 1500 til. Tilbudet om matching av pris hadde vært interessant, men det tar dere igjen så snart dere får sjangse til det. Lite troverdig.
Hei Bjørn. Takk for din tilbakemelding. Ettersom jeg kun ser navnet ditt, så har jeg ingen mulighet til å se på ditt kundeforhold. Vi tilbyr prismatch til alle våre kunder og kan lett tas i bruk ved å ta kontakt med oss. Mer informasjon finner du her: https://www.fjordkraft.no/strom/strompriser/prismatch-strom/ Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Bare gode erfaringer med Fjordkraft. Rimelig kombinasjon av strøm- og telefonabonnementer.
Hei Nils, Takk for din hyggelige tilbakemelding. Det er godt å høre at du bruker fordelene du har som Fjordkraftkunde. Husk å laste ned appen for å lett holde oversikt over strømforbruket og fordelene! Med vennlig hilsen, oss i Fjordkraft.
Selger ringte ifm med winback og solgte på meg et produkt som skulle gi garantert lavest pris. Dette stemte ikke og har blitt fakturert vesentlig mer enn spot-prisene i vinter. Elendig kundeservice og kundebehandling. Aldri igjen
Hei Nikita K, Takk for tilbakemelding. Jeg fant din sak her hos oss, og det ser ut som du sparte på dette produktet i noen måneder, mens andre måneder var det noe rimeligere med spot. Totalt ser det ut som saken din ble løst på en fin måte. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
Feilene med Fjordkraft fortsatte med feil i Faktura. Måtte ofre mye tid og samtaler for at de skulle rette.
Hei Per. Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du har opplevd feil på fakturaen og måtte bruke tid på dette. Vi skal alltid sørge for at vi sender fakturaer som er korrekte. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Byttet strømleverandør og har opplevd å bli nedringt i ettertiden av et firma som heter Enovo. Disse har Fjordkraft delt mine personlige data med uten mitt samtykke. Det føles ganske inngripende når man sier nei men likevel blir oppringt dag etter dag, en hel uke. Nå har de gått over til å sende SMS-er. Jeg har bedt om å bli fjernet fra listene deres, men det har ingen effekt. Når jeg kontakter personvernombudet opplever jeg heller ikke at vedkommende forstår problemstillingen - det er jo Fjordkraft sin rett, å mase så mye de vil når noen velger å avslutte sitt kundeforhold. Velg noen mindre og smidigere. Her er det bare mas, og dyr strøm.
Hei Sten. Så leit å høre at du ikke er fornøyd med oss. Siden jeg ikke vet hvem du er har jeg dessverre ikke mulighet til å se hva som er skjedd i denne situasjonen. På generelt grunnlag kan jeg si at det er riktig som du sier: vi tar kontakt med kunder som bytter leverandør for å avdekke årsaken til byttet og dermed få innsikt i hvordan vi kan forbedre oss og hva som skal til for at du skal velge oss ved neste anledning. Denne aktiviteten er forankret i Markedsføringsloven. Likevel - vi skal ikke oppleves som masete og jeg har videreformidlet din omtale til salgsavdelingen. Ønsker deg en fin uke. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Veldig fint og ha ein app der du følge forbruket frå dag til dag, mnd til mnd
Hei Jon, Takk for din tilbakemelding og at du liker appen vår! Husk å se på stjernen i appen for å sjekke fordelene som du som Fjordkraftkunde har tilgang til. Nå nylig fikk du for eksempel mulighet til å spare 2% i Trumfbonus over forbruket. Med vennlig hilsen, oss i Fjordkraft