Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kundeservice svarer ikke … etter å forsøkt over flere dager. 😡😡😡
Hei Vi beklager at du ikke har kommet i kontakt med oss. Det har vært en ekstrem situasjon den siste tiden. Der veldig mange har hatt et ønske om å snakke med oss. Vi har gjort en rekke tiltak, slik at vi skal få snakket med flest mulig av dem som kontakter oss. Så vi håper at du vil gi oss en sjanse, vi ønsker å hjelpe deg. Håper du vil forsøke å ta kontakt med oss på nytt. Vennlig Hilsen, Fjordkraft.
Appen er for dårlig. Finner ikke engang informasjon om min gjeldende avtale
Hei Vi jobber knallhardt for å utvikle vår app. Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Du får opp kostander basert på din avtale i appen dag for dag og estimert for hele måneden, og du får opp markedsprisene time for time. For detaljer om din strømavtale så må du fortsatt inn på min side. Du finner imidlertid link til dette i appen. Vennlig Hilsen, Fjordkraft
Har variabel strømpris. På kort tid har har fått 2 mail at min pris vil stige men nesten det dobbelte på 14 dager. Pris fra 159 øre til 279 øre. Hårreisende prisøkning på kort tid😡😡😡
Hei Tusen takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Fordelen med variabelavtalene er at de gir en kjent, forhåndsdefinert pris gjennom døgnet, slik at man ikke behøver å ta hensyn til timespristopper. Prisendringer varsles 14 dager i forveien, på e-post og/eller SMS, i tillegg til Min side, slik at kundene har tilstrekkelig tid til å bytte produkt, avtaletype eller strømleverandør. Variabelprisene følger spotprisen/markedsprisen trinnvis. Det vil si at den ikke øker like raskt som markedsprisen når vi får brå prisoppganger, men den settes heller ikke ned like fort når vi spotprisen synker. Det gir økt forutsigbarhet sammenlignet med en spotprisavtale der strømprisen endres hver time, og er en slags mellomting mellom spot og fastpris. Til forskjell fra fastpris er det ingen bindingstid på variabelavtaler. Du kan alltid endre din strømavtale på min side på Fjjordkraft.no. Ta også gjerne kontakt med vårt kundesenter for gjennomgang av din strømavtale, så finner vi den avtalen som passer deg best i den markedssituasjonen vi er i . Vennlig Hilsen, Fjordkraft.
Håpløs kundehåntering, apper som ikke fungerer, umulig å få kontakt med dem😡
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan. Vi setter veldig pris på slike tilbakemeldinger så vi kan fortsette å jobbe med å forbedre oss. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
OK med App som viser det jeg ønsker. Har mobil abb i samme selskap . Bruker Appen daglig for sjekk av strømpris . Ønskelig med ca pris noen dager fremover , for å se når det lønner seg å være forsiktig med strømbruk 😄
Hei og tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Har nå vært kunde i snart en uke. Men tilgang til Mine Sider og mobilappen kan jeg bare glemme! Systemet sier jeg ikke finnes, og kundesenteret viser ingen interesse i å løse problemet. Jeg kan ikke si at dette har vært en god kundeopplevelse!
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å hjelpe kundene våre som er i kontakt med oss så godt vi kan. Jeg vet at vi hadde noen tekniske utfordringer med Min side og app innlogging en periode, men dette er rettet nå. Forsøk gjerne å logge inn igjen nå. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Inngikk avtale om 3 måneders garanti på 99 øre. Etter to uker forsøkte de å heve prisen til 149 øre. Det ble stoppet. Etter 3 måneder går max-prisen ut og de setter oss automatisk til 229 øre samtidig som de reklamerer for 159 øre garantipris.. ikke stol på dette selskapet 😂
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.