Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Spotpris med forvaltning var bra når jeg tengnet avtalen, men så endret det seg både med påslag og fastbeløp. De fleste mnd i 2023 kom jeg ut dårligere en spotmarkede som forvaltningen påsto dem skulle klare en bedre pris på. Opplevde derfor et mye høyere påslag enn det som var satt av selskapet
Hei Gunnar, Takk for din tilbakemelding! I løpet av 2023 var strømprisen veldig varierende, og ofte lavere enn forventningene til markedet for denne tiden. Det betyr at våre forvaltere dessverre bommet noen måneder. Nå er analysene fremover bedre og vi ser igjen mer positive resultater. Vi kan selvfølgelig aldri love noe, da historiske resultater ikke gir sikkerhet for fremtidige resultater. Dette er også grunnen til at vi har satt et tak på maks 12,5 øre/kWh som man kan gå i tap med, som utgjør kun kr 125 per 1000 kWh. Dersom du ønsker mer informasjon om dette, kan du ta kontakt med vårt kundesenter så bistår vi deg videre der. Vennlig hilsen Alice, Fjordkraft
Føler meg regning på strømbruk er mye høyere sammenligning med forrige leverandør.
Hei Sb, Takk for din tilbakemelding. Så lenge du har ein spotprisavtale, så vil forskjellane du ser i pris hos samanlikna med andre leverandørar, berre vera avhengig av mnd. fastbeløp og påslag. Andre grunnar til variasjon i pris på straumregning er jo forbruk og prisar, som gjerne er høgre på vinterstid. Om du ønsker tips og triks til å redusera forbruk og pris, send oss gjerne ei melding på [email protected] Vennleg helsing Oddveig, Fjordkraft
Stoler ikke helt på disse strømselskapene. Føler at de i enkelte sammenhenger lurer oss og ikke handler til det beste for sine kunder.
Hei, Kåre! Takk for din tilbakemelding. Nå kan vi dessverre ikke se ditt kundeforhold her hos oss, men hvis du ønsker at vi hjelper deg med strømavtalen din eller noen andre tjenester på ditt kundeforhold er det bare å kontakte oss på tlf 23006100. Vennlig hilsen Caroline, Fjordkraft
Fekk tilbud med trumf bonus, etter eit par månader vart denne redusert med 1/2 part. No auka prisen att.
Hei, Arild! Takk for din tilbakemelding. Nå kan vi dessverre ikke se ditt kundeforhold her hos oss, men hvis du ønsker en prat hvor vi gjennomgår din strømavtale kan du gjerne ringe oss på telefonnummer 23006100. Sammen kan vi ta en titt og sjekke at du har den riktige avtalen for deg :) Vennlig hilsen Malin, Fjordkraft
Håpløs å forholde seg til i forhold til bindingstid. Det er umulig å få kontakt med selger, da nummer de ringer fra oppgis ikke å være i bruk. Andre kundebehandlere betviler det tidligere kundebehandlere har sagt. Styr unna !!!!!!
Hei Mette. Takk for henvendelsen din. Beklager at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Det er dessverre ikke mulig å ringe direkte tilbake til selger, men vi vil gjerne hjelpe deg her på kundeservice. Vi har lite kø, og håper du vil ringe oss, slik at vi kan løse saken din :-) Ønsker deg en fin dag. Vennlig hilsen Caroline, Fjordkraft
Har hatt litt problemer med strømstøtten men det er ikke Fjordkraft sin skyll da nettleverandør ETNA NETT ikke samarbeider med dem. Det er nettleverandør som betaler strømstøtte
Hei Svein, Takk for din tilbakemelding! Så kjekt at du er fornøyd som strøm og mobilkunde hos oss:) Du har forstått det helt riktig når det kommer til strømstøtte, den kommer på nettleien bilaget som kommer direkte fra netteier hvis det ikke foreligger en avtale om gjennomfakturering. Med vennlig hilsen Tonje, Fjordkraft
Lav spotpris og lav fastpris men som skal øke så derfor må jeg sjekke ut andre leverandører om jeg kan få det billigere.
Hei Tone Takk for din tilbakemelding. Pr nå har vi ingen fastprisavtaler, og spotprisen følger markedsprisen fra Nordpool. Ta gjerne kontakt med oss på telefon, så vi kan se litt nærmere på kundeforholdet ditt. Ønsker deg en fin dag videre. Vennlig hilsen Caroline, Fjordkraft