Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Oversiktlig og forståelig faktura, som er inkludert nettleien. Felles faktura for hus og hytte.
Hei og takk for hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd. Vi ønsker deg en fin dag! Mvh, oss i Fjordkraft
Jeg har vært kunde hos Fjorskraft i ca to år nå. Jeg har fått inntrykk at de misbruker tillit fra kundene sine. Nettleie ble økt fra 878,00 til 1202,39. Prisendring skjedde uten å få noe form forvarsel. Både i januar og februar har min spotpris stått på 82,46øre/kWh. Jeg fikk to sjokke strømregninger for å betale kr 3458.00 på tre romsleilighet. Jeg er en leietaker, bor på 70m leielighet bruker varmevifte i stue og en varmeovn i soverommet. I kalde dager så har jeg fyrt mye ved hjemme for å spare på strøm. Dermed har jeg det vanskelig til å akseptere at den regningen tilsvarer forbruket mitt, noe som ikke stemmer og skaper mistillit og forvirring mot strøm leverandører.
Hei Sima. Takk for din tilbakemelding. Vi som kraftleverandør har gjennomfakturering med din netteier, som gjør at vi kan fakturere deres nettleie på vår strømfaktura. Denne prisen er det ikke vi som styrer. Om du ikke syns ditt forbruk stemmer overens med fakturaen, kan du alltid ta kontakt med ditt lokale nettselskap. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Har ikke noe og utsette på de. Når en tar kontakt føler en at de tar deg på alvor og gjør det beste de kan for deg.
Hei Rolf, Tusen takk for tilbakemeldingen din. Det setter vi stor pris på å høre. Vennlig hilsen fra oss i Fjordkraft.
Avtalen min ble endret til en dyrere uten at jeg fikk beskjed. De forsvarte seg med at det var gitt beskjed på "min side", en side jeg aldri har opprettet eller logget meg på, og det kan de se fra Fjordkraft at jeg ikke har. Når jeg sa at jeg hadde fått en bedre avtale annet sted og lurte på om de prismatchet den som de sier i sin reklame, så gjorde de ikke det. Fjordkrafts "prismatch" har mange unntak hvis du leser det som står med liten skrift. Kundemottaker forklarte hvor lett det var å bytte strømselskap hvis jeg var misfornøyd. Da jeg gjorde det, ble jeg oppringt og fikk sms med tilbud om bedre avtaler hvis jeg kom tilbake som kunde. En smule inkonsekvent kundebehandling?
Hei Per. Takk for din tilbakemelding. Vi er lei oss for å høre at du ikke var en fornøyd kunde hos oss. Vi har nå lagt til rette for å bli varslet om prisendringer på SMS og epost. Det er riktig som du skriver at vi har prismatch og dette kan man bruke dersom man finner et bedre tilbud hos en annen strømleverandør. Ha en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Helt ok strømavtale,bedre oversikt over faktura.min strømleverandør lokker med andre tilbud enn strøm,telefonabonnement bensin og diesel på en stasjon som ligger utenfor sentrum av byen den bør være i byen.
Hei, Roar! Takk for din tilbakemelding. Vi har som mål med fordelsprogrammet å treffe så mange kunder som mulig, men av og til passer det ikke den enkeltes behov. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft
Helt ok. Må alltid logge seg inn for å se endret strømpris som er plagsomt.
Hei Maren N, Takk for tilbakemeldingen, vi tar med oss ditt innspill videre. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
Jeg elsker kontrollen jeg har på mitt eget forbruk med bruk av appen. Desverre er den litt treg med å hente eldre strømforbruk.
Hei Jan P. J Tusen takk for tilbakemeldingen. Veldig kjekt at du er fornøyd med appen og at du følger med på forbruket der. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft