Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Er redd for risiko med solkontoen, og endret vilkårene til noe som er helt hinsides
Hei! Takk for din tilbakemelding :) Slik solkonto-tjenesten er satt opp i dag, medfører det en risiko for oss som strømleverandør som øker ved svingende strømpriser og økt kundeantall. Vi ønsker fortsatt å tilby kundene våre et virtuelt batteri. For at vi skal kunne fortsette å tilby denne unike tjenesten må vi derfor gjøre disse endringene. Tjenesten skal fortsatt gi deg muligheten til å redusere strømregningen din i perioder hvor det er lite produksjon fra solpanelene, og forbruket ditt stiger. Dette oppnår du ved å spare kWh på konto, og ta disse ut og omgjøre til en rabatt som reduserer strømregningen din, når du trenger det. Du har fortsatt mulighet til å øke verdien på overskuddsproduksjonen din dersom strømprisen stiger fra den perioden du satte de inn på konto, til du tar de ut. Om du har mer konkrete spørsmål rundt ditt kundeforhold så er du selvsagt hjertelig velkommen til å ta kontakt med vårt kundesenter på tlf 2300 6100 alle hverdager fra 9 til 16. Mvh Erik, Fjordkraft
Rigid dato for forfall uten mulighet for å få ønsket forfallsdato. Opplever at påslaget er noe høyt.
Hei Cato. Takk for din tilbakemelding. Vi tilbyr dessverre ikke fast forfall lengre, ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 23006100, så kan vi se nærmere på din strømavtale. Ønsker deg en fin dag og uke. Vennlig hilsen Monica Fjordkraft.
Spot+forvaltning. Ikke bra avtale. Uansett, i regnstikket så stemmer ikke dette
Hei, Takk for tilbakemeldingen Vi beklager at Spot med forvaltning ikke har innfridd dine forventninger. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice slik at vi kan gå gjennom detaljene sammen og se eventuelle bekymringer du måtte ha om avtalen. Vennlig Hilsen Jonathan
Hadde spotpris med forvaltning. Grunnet endret livssituasjon måtte jeg flytte og solgte leiligheten i løpet av 1,5 måneder. Fjordkraft skal da ha «bruddgebyr» på 500kr! Hva ****? Søppelfirma, hold dere langt unna. Forbrukerrådet er varslet.
Hei, Takk for tilbakemeldingen Vi forstår at flytting kan medføre endringer som er utenfor din kontroll, som for eksempel når du flytter til en bolig hvor strøm er inkludert, eller hvis du har solgt boligen din. I slike tilfeller skal du ikke få bruddgebyr. Gjerne ta kontakt med vår kundeservice så skal vi hjelpe deg med dette. Vi er her for å hjelpe, og ser frem til å høre fra deg. Med Vennlig Hilsen Jonathan
Mnd tillegg kr 59,00 og strømforsikring kr 62,00. Har ikke godkjent slike tilllegg
Hei Roald, Takk for din tilbakemelding! Det er leit å høre at du opplever det slik. Vi ønsker alltid å gi kundene våre best mulig tilbud. Ved inngåelse av strømavtale får man alltid et tilbud som må bekreftes av kunden før avtalen trer i kraft. Kontakt gjerne kundeservice på telefon: 23 00 61 00 eller mail: [email protected], og vi hjelper deg gjerne med å se nærmere på din strømavtale. Vennlig hilsen Rikke, Fjordkraft
Spotpris med forvaltning var bra når jeg tengnet avtalen, men så endret det seg både med påslag og fastbeløp. De fleste mnd i 2023 kom jeg ut dårligere en spotmarkede som forvaltningen påsto dem skulle klare en bedre pris på. Opplevde derfor et mye høyere påslag enn det som var satt av selskapet
Hei Gunnar, Takk for din tilbakemelding! I løpet av 2023 var strømprisen veldig varierende, og ofte lavere enn forventningene til markedet for denne tiden. Det betyr at våre forvaltere dessverre bommet noen måneder. Nå er analysene fremover bedre og vi ser igjen mer positive resultater. Vi kan selvfølgelig aldri love noe, da historiske resultater ikke gir sikkerhet for fremtidige resultater. Dette er også grunnen til at vi har satt et tak på maks 12,5 øre/kWh som man kan gå i tap med, som utgjør kun kr 125 per 1000 kWh. Dersom du ønsker mer informasjon om dette, kan du ta kontakt med vårt kundesenter så bistår vi deg videre der. Vennlig hilsen Alice, Fjordkraft
Føler meg regning på strømbruk er mye høyere sammenligning med forrige leverandør.
Hei Sb, Takk for din tilbakemelding. Så lenge du har ein spotprisavtale, så vil forskjellane du ser i pris hos samanlikna med andre leverandørar, berre vera avhengig av mnd. fastbeløp og påslag. Andre grunnar til variasjon i pris på straumregning er jo forbruk og prisar, som gjerne er høgre på vinterstid. Om du ønsker tips og triks til å redusera forbruk og pris, send oss gjerne ei melding på [email protected] Vennleg helsing Oddveig, Fjordkraft