Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har tidligere beskrevet bytte til fjordkraft hos Power. Som svar, er det vanlig at de hverken vet, eller aner, eller forstår. Jeg har flere ganger hatt telefonisk kontakt med dem, for å finne "løsning" som er rett og slett elendige forslag. Som takk, ved å bytte tilbake, mistet jeg min gamle avtale, så dette har kostet meg MYE mer penger og tid enn man burde. Ja, noen HAR forsøkt å forstå, og finne løsning, men ble avvist av fjordkraft sentralt.
Hei Haakon. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Hyggelig kundeservice, men kjekt å få bekreftet avtalen. Hadde garantert fornøyd men fastpris i mnd, følg med p åden avtalen på faktura så man ikke ender opp å skylde masse hvis du skal bytte leverandør.
Hei Alex. Takk for din tilbakemelding. Garantert fornøyd er en forutsigbar avtale der prisen fastsettes med 14. dagers varsel. Det vil si at med denne avtalen vil svinge i mye mindre grad enn f.eks en spotpris. Den siste tiden med høye strømpriser så ser vi at dette har vært en meget gunstig avtale, Faktura fra oss sendes ut på etterskudd og det vil da være for sist måned du vil få faktura. Mvh Fjordkraft
Strømavtalen er grei og appen er fantastisk; god oversikt over faktura, strømforbruket og spotprisen
Hei Martin, Det var hyggelig å høre. Takk for tilbakemeldingen din. Husk å ta i bruk smartlading om du har en elbil. Det er mye å spare der. Med vennlig hilsen, oss i Fjordkraft.
Bestilte fast pris avtale og den kunne de finne fram med engang måtte sende videre til Special Unit for å undersøke nærmere. Fikk oppgitt feil sum på strøm
Hei Nish Takk for din tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag. Mvh Fjordkraft
Fikk strømregning for januar som var tre ganger dyrere enn tidligere måneder, men får ikke opp fakturaen. Er ikke sendt på mail som den skal, finnes ikke i nettbanken, og ser kun beløpet på appen og nettsiden. Kommer opp «kunne ikke laste PDF». Har kontaktet Fjordkraft og purret mange ganger nå, men de får den ikke opp selv og sier at den ikke er lastet opp. Får beskjeden «regner med dere ser den om noen dager». Nå er vi i midten av mars, og det er fortsatt ikke løst! Jeg må få lov til å se fakturaen min når den er tre ganger dyrere enn vanlig! Dette holder ikke!
Hei Noah, Takk for din tilbakemelding. Jeg må beklage så mye for dine opplevelser med oss, det er ikke slik vi ønsker å framstå. Vi har hatt litt tekniske problemer med faktura visningen, dette skal nå være løst. Ønsker deg en fin dag. Mvh Fjordkraft.
Opplever at det er utrolig dårlig informasjon å få annet enn at strømprisene stiger! Fakturaen blir man jo ikke klok på. Kompensasjon fra staten blir trukket fra nettleia?? Men ingenting er trukket fra på regninga. Vi har brukt det vi har brukt, men det er jo ikke trekt fra. Føler vi blir lurt med en gjennomsnittlig regning på 6500 kr på en vanlig husholdning..
Hei Linda, Takk for din tilbakemelding. Det stemmer som du skriver at kompensasjonen blir trukket fra på nettleien, dette vil du se på side 2/3 på fakturaen vår. Der vil det stå hvor mye kompensasjonen for sist periode er på. Ønsker deg en fin dag. Mvh Fjordkraft
Styr unna! De lover lave priser og gunstige rabatter om du er medlem av en forbund. Viser seg at prisene endres uten at de sender varsel til forbruker, og det rett etter avtalen er inngått! Ved konfrontasjon med kundeservise er svaret at vi selv må holde oss oppdatert på avtalen i appen og at det ikke sendes ut melding med mindre vi har huket av for dette i appen.
Hei Lisbeth Takk for din tilbakemelding. Det stemmer at en får gode avtaler og rabatter igjennom forbund og organisasjoner hvis en er medlem der. Varsler er mulig å få per sms hvis en ønsker dette. Det kan enten slås på av kundeservice eller du kan selv gjøre dette på min side eller i appen. Ønsker deg en fin dag. Mvh Fjordkraft